TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוני חץ: תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2017


אלוני חץ
ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה בשנת 2017, הסתכם ב- 423 מיליון ש"ח, גידול של 15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5.4 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 31.41 ש"ח למניה)

ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר להיום הינו 43.4 ש"ח

שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר - 30.3%

היקף הייזום האקטיבי בחברות הקבוצה הינו 11 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו 4.6 מיליארד ש"ח)

לאחר תאריך המאזן הודיעה החברה כי היא מקימה חברת נדל"ן חדשה - Brockton Everlast ("BE") לפעילות במטרופולין לונדון. בכוונת BE להתחיל בביצוע השקעות ברבעון האחרון של 2018

עם פרסום הדוח הכספי החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד נוסף בגין רווחי שנת 2017 בסך 38 אגורות למניה – ובסה"כ הדיבידנד בגין שנת 2017 הינו 142 אגורות למניה

דירקטוריון החברה החליט כי בשנת 2018 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שוטף שנתי בסך של 110 אג' למניה (לעומת 104 אגורות בשנת 2017), שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "במהלך השנה החולפת ניכרת עשייה רבה בחברות הבנות של הקבוצה שלנו. אנו עדים לתנופת עשייה הן בפעילות הריאלית של החברות והן בפעילותן הפיננסית, אשר שילובן ביחד מניח תשתית איתנה להמשך צמיחה בשנים הבאות.

אמות המשיכה להגדיל את היקף נכסיה, ואלו "חצו" את רף ה- 10 מיליארד ש"ח תוך המשך הקטנת המינוף בחברה.
אמות ושותפתה גב ים מנהלות מו"מ מתקדמים להשכרת כ-80% משטחו של פרויקט ToHa במחירי שכ"ד אשר תואמים את ההשקעה בפרויקט ואת ייחודו. אמות פרסמה תחזית לשנת 2018, על פיה היא צופה המשך צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים, הודות להשבחת נכסיה הקיימים ולרכישת נכסים חדשים, ובפרמטרים הפיננסיים בעקבות שיפור משמעותי במבנה החוב שלה.

Carr ממשיכה לצמוח בהתאם לתוכניות הפיתוח שלה הן באמצעות רכישת נכסים חדשים, והן באמצעות השבחת נכסים קיימים, ובעיקר באמצעות קידום הייזום שבבעלותה. לאחרונה החל איכלוסו של פרויקט הדגל של Carr , מידטאון סנטר במרכז וושינגטון ע"י "פאני מיי".


Carr נמצאת בשלבי חפירה ודיפון של פרויקט Apex הממוקם במרכז בת'אסדה. במסגרת הפרויקט, שכולל שטח בנייה של 800 אלף רגל רבוע, אמורה Carr להקים מגדל משרדים בשטח של 360 אלף רגל רבוע, שמחצית משטחיו כבר הושכרו, ובצידו שני מגדלי דירות להשכרה שיכללו 467 דירות. תקציב ההקמה של הפרויקט הינו 530 מיליון דולר, ובנייתו אמורה להסתיים במהלך שנת 2021.


על מנת לתמוך בתוכניות הצמיחה שלה, Carr גייסה בדצמבר האחרון מבעלי מניותיה הון בסך של 75 מיליון דולר, מתוכם אלוני חץ השקיעה 67 מיליון דולר, ובינואר 2018 גייסה Carr מכלל ביטוח הון נוסף של 300 מיליון דולר.

אנרג'יקס המשיכה להתפתח בשנה החולפת, ולהרחיב את כל תחומי פעילותה. אנרג'יקס החלה בהקמתם של פרויקטים בהיקף של 90 מגה וואט בהם זכתה במסגרת המכרז הפוטו-וולטאי הראשון, ואשר צפויים להתחבר לרשת החשמל בשנת 2018. בנוסף, זכתה אנרג'יקס במכסה של 52 מגה וואט נוספים במכרז הפוטו-וולטאי השני, שיחוברו לרשת החשמל בשנת 2019.


במקביל אנרג'יקס ממשיכה לקדם את פרויקט הדגל שלה בתחום הרוח בישראל , פרויקט אר"ן בהיקף של מעל 150 מגה וואט, שלהערכת אנרג'יקס יגיע לסגירה פיננסית בשנת 2019, בכפוף לקבלת כל האישורים וההיתרים הנדרשים.


בתחילת 2018 התקשרה אנרג'יקס עם יזם אמריקאי בהסכם להקמת מיזם משותף לפעילות בתחום הפוטו-וולטאי בארה"ב. למיזם בלעדיות על פורטפוליו הפרויקטים של היזם בהספק של מאות מגה-וואטים על פני מספר מדינות בארה"ב ובכוונתה להגיע לכדי מוכנות לסגירה פיננסית עוד במהלך שנת 2018 ביחס לפרויקטים ראשונים בהספק של MWp70-100.

לאחר תאריך המאזן הודיעה החברה כי היא מקימה חברת נדל"ן חדשה בשם Brockton Everlast ("BE"), בשותפות עם הנהלת קרנות ברוקטון, אשר תעסוק ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב מסחרי בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון.
אלוני חץ התחייבה להשקיע בהון של BE 340 מיליון ליש"ט (כ-1.6 מיליארד ש"ח). בכוונת BE להתחיל בביצוע השקעות ברבעון האחרון של 2018.
הקמת BE תיצור לקבוצה "רגל משמעותית" נוספת בשוק המערבי, ואני שמח כי חברנו לשותפים מצויינים, שיש לנו איתם היכרות עמוקה ורבת שנים.

היקף הייזום האקטיבי המצטבר בחברות הקבוצה הינו 11 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו 4.6 מיליארד ש"ח). אנחנו מקווים שהפעילויות הנ"ל ומגוון הצעדים שעושות החברות הבנות של הקבוצה, מניחות תשתית איתנה לביסוס המשך צמיחת הקבוצה בשנים הקרובות."

נתונים נוספים אודות החברה (סולו מורחב):

לחברה קווי אשראי לא מנוצלים בהיקף של 500 מיליון ש"ח, כאשר 88% (7.7 מיליארד ש"ח) מנכסי החברה אינם משועבדים (במונחי שווי שוק - 9.3 מיליארד ש"ח).

בשנת 2017 חל תיסוף של הש"ח מול המטבעות הזרים (בעיקר מול דולר ארה"ב ופר"ש) אשר השפעתו לפני מס הייתה קיטון של ההון העצמי של החברה ב-300 מיליון ש"ח.

דיבידנד
בגין שנת 2017 חילקה החברה דיבידנד בסך כ- 169 מיליון ש"ח (104 אגורות למניה).
בנוסף, בחודש מרץ 2018 הכריזה החברה על דיבידנד נוסף בגין שנת 2017 בסך של 38 אג' למניה (כ-65 מיליון ש"ח).
סך הדיבידנד בגין שנת 2017 הינו 142 אגורות למניה.

בחודש מרץ 2018 קבע דירקטוריון החברה כי בשנת 2018 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שנתי מינימאלי בסך של 110 אג' למניה, שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים. בגין הרבעון הראשון והשני של השנה 27 אגורות למניה ובגין הרבעון השלישי והרביעי 28 אגורות למניה, בכפוף להחלטה ספציפית של הדירקטוריון בתום כל רבעון.
בהתאם הכריזה החברה על דיבידנד לרבעון הראשון של שנת 2018 בסך 27 אגורות למניה (46 מיליון ש"ח) אשר ישולם בחודש אפריל 2018.

אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון] , שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 60% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-67% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 51% מ- Carr (50% בשליטה) , חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון .DC

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה 55% ב- 3 מבני משרדים בשותפות עם Oxford Properties (50% בשליטה).

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה נכון להיום, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית. בנוסף, נמצאת החברה בשלבי הקמה של חברת נדל"ן חדשה בשם Brockton Everlast, אשר תתמקד במטרופולין לונדון ואשר בעתיד תהווה את פעילותה היחידה של החברה בבריטניה.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il