TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות בגרמניה עם משרד בברלין


אנדרסן גלובל
המשרד בברלין יהיה המקום השישי של Andersen Tax & Legal בגרמניה והוא כולל יותר מ-60 אנשי מקצוע במשרדים בברלין, דיסלדורף, פרנקפורט, קלן, לייפציג ומרציג

אנדרסן גלובל ממשיכה את התרחבותה בגרמניה עם הפתיחה של משרד חדש בברלין, שמצטרף לצוות הקיים של Andersen Tax & Legal בגרמניה, בתוקף מ-1 במרץ 2018. המשרד בברלין יהיה המקום השישי של Andersen Tax & Legal בגרמניה והוא כולל יותר מ-60 אנשי מקצוע במשרדים בברלין, דיסלדורף, פרנקפורט, קלן, לייפציג ומרציג.


בראש הצוות בברלין עומדים עורכי הדין פיליפ צ'לר וד"ר מוריץ ברוקר, שהיו שניהם בעבר ב-BDO Legal. מוריץ ברוקר עובד בדיני חברות ומתמחה בעסקאות רכישות ומיזוגים והשקעות הון סיכון. פיליפ צ'לר מתמחה בנדלן ודיני חדלות פירעון. הצוות בברלין יתמקד בתחומי הצמיחה הדינמיים המקומיים של חברות/ מיזוגים ורכישות, כולל הזנקים, הון סיכון ונדלן.


"אנחנו מצפים להזדמנות החדשה הזאת בקריירה המקצועית שלנו", אמרו מוריס ופיליפ. "אנחנו מאוד מתרשמים, מההתנסות שלנו, משיתוף הפעולה הקרוב בין החברות החברות השונות של אנדרסן גלובל בייעוץ ללקוחות הבינ"ל שלהן. עבור הלקוחות שלנו במגזר ההזנקים, זה גורם חשוב שיוצר ערך מוסף נוסף".


שטפן קראוס ואלסיו רוסי, שותפים מנהלים משותפים של Andersen Tax & Legal בגרמניה, מקדמים בברכה את העמיתים החדשים בברלין. "פיליפ, מוריץ ושאר חברי הצוות הם מומחים בולטים עם קשרים מצוינים, כל אחד בתחומי העיסוק שלו. הצוות הזה מאפשר לנו לעזור ללקוחות המקומיים והבינ"ל שלנו בתחומים של הון סיכון ונדלן, ולהציע להם את המומחיות הטובה ביותר".


היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "לאור החשיבות של הכלכלה הגרמנית, לצמיחה המתמשכת והאסטרטגית של Andersen Tax & Legal בשוק יש חשיבות רבה עבור אנדרסן גלובל".


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-88 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il