TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלטפורמת התוכן של היטאצ'י ונטרה זוכה לשבחים בדוח גרטנר בנושא יכולות קריטיות עבור אחסון אובייקט


HitachiVantara
לפני מספר חודשים, היטאצ'י ונטרה הכריזה על עדכונים משמעותיים בפלטפורמת ה-HCP של החברה

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, זכתה בסיקור חיובי לפלטפורמת ה-HCP (Hitachi Content Platform) בדוח גרטנר בנושא יכולות קריטיות עבור אחסון אובייקט ונמצאת בין שלושת החברות המובילות בדוח במדדים של ניתוח, אחסון בארכיון, גיבוי, הפצת תוכן ואחסון ענן.


פתרונות אחסון אובייקט (Object storage) זוכים לביקוש גבוה במטרה לגשר על הפער שבין אחסון מסורתי וטכנולוגיות ענן חדשות וכתוצאה מכך, לקבל את הערך הרב ביותר מנתונים ארגוניים בכל מקום שבו הם מאוחסנים. היות ואחסון אובייקט משתמש בגישה משולבת כדי לנהל נתונים באמצעות מערכות אחסון אובייקט, הדבר מעורר עניין והשקעה מצד מומחים בתחומי תשתית ותפעול ובקרב מפתחים ארגוניים.


האנליסטים של גרטנר התייחסו בדוח ל-13 מוצרי אחסון אובייקט המבוססים על 8 יכולות קריטיות: קיבולת, תפעול עם מערכות אחרות, ניהוליות, ביצועים, גמישות, אבטחה בפלטפורמות מרובות דיירים (multitenancy), יעילות אחסון ומחיר. כמו כן, הערכת האנליסטים התבססה על 5 מקרי שימוש: ניתוח, אחסון בארכיון, גיבוי, הפצת תוכן ואחסון ענן. פלטפורמת ה-HCP של היטאצ'י ונטרה נמצאת בין שלושת החברות המובילות בכל חמשת מקרי השימוש.


בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי: "אנו מאמינים כי העמדה החיובית של HCP בדוח הנוכחי של גרטנר מראה את החוזק, ההשקעה המתמשכת והחדשנות הבאים לידי ביטוי בפורטפוליו ה-HCP של החברה. לקוחות פונים אלינו כדי לאסוף, לאחסן, להגן ולנתח את הנתונים שלהם במטרה לבצע החלטות מהירות ומושכלות יותר. אין זה מפתיע כי פורטפוליו ה-HCP זוכה הפרסים שלנו מהווה את הבחירה הראשונה כפתרון אחסון IT עבור אלפי ארגונים ברחבי העולם".


לפני מספר חודשים, היטאצ'י ונטרה הכריזה על עדכונים משמעותיים בפלטפורמת ה-HCP של החברה. בין העדכונים: עלייה של 400% באחסון שמיש לכל מקבץ; עלייה של 67% בקיבולת אחסון ה-node באמצעות כוננים של 10TB; עלייה של 55% באובייקטים לכל node; ורישוי תוכנה פשוט יותר עבור לקוחות במטרה להשיג עלויות אחסון נמוכות פי 5 מאשר ענן ציבורי. כל העדכונים, משמעם מעל ל-60% חסכון בעלות הבעלות הכוללת (TCO) בהשוואה לענן ציבורי למקרי שימוש ארגוניים.

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il