TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן הלמסלי הכריזה על תרומה של 18 מיליון דולר להקמת "מגדל תגליות הבריאות ע"ש הלמסלי"


רמבם
פרוייקט משותף של רמב"ם ושל אוניברסיטת חיפה

הקרן ע"ש לאונה והארי הלמסלי מעניקה תרומה של 18 מליון דולר לטובת הקמת "מגדל תגליות הבריאות ע"ש הלמסלי" בקמפוס רמב"ם בחיפה. המגדל החדש ימוקם בקמפוס בית החולים, בקרבה לפקולטה לרפואה של הטכניון, ויספק לראשונה שיתוף פעולה בין שני מוסדות אקדמיים, בית חולים מרכזי מתקדם ותעשיית היי טק וביו רפואה.


הקמת "מגדל תגליות הבריאות" תיצור סביבה פורייה לקידום מחקרים רפואיים, פיתוחים ותגליות במטרה להצמיח וליצור רעיונות יצירתיים בתחום הרפואה ברמה האזורית, הלאומית והגלובאלית. "מגדל תגליות הבריאות ע"ש הלמסלי" יאפשר שיתוף פעולה יחיד מסוגו בין אוניברסיטת חיפה ובית החולים רמב"ם, לצד שיתוף פעולה הדוק הקיים עם הטכניון, וחיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי עם תעשיית הציוד הרפואי, תעשיית התרופות והתחום המתפתח של המחשוב הרפואי והביג דאטה.


מגדל התגליות העתידי אשר יוקם בקמפוס בית החולים רמב"ם בחיפה, יתנשא לגובה של 20 קומות, ויכלול:
מרכזי מצוינות ומכונים קליניים של הקריה הרפואית רמב"ם: תחומי רפואת העיניים והגסטרו, ובית הספר הגבוה למתמחים בתחום רפואת השיניים ייהנו ממשכן חדש להענקת שירותים ברמה הגבוהה ביותר.
מכון המחקר והפיתוח של רמב"ם (CRIR): יוקמו מרכזי מחקר ומצוינות בתחום חקר המוח, הסרטן, הלב, הסכרת, נפרולוגיה, גנטיקה, ציוד רפואי וניתוחים זעיר פולשניים.


מתחם מחקר והוראה של אוניברסיטת חיפה שיכלול מעבדות וכיתות לימוד: הקמת בית למרכזי מחקר בתחום בריאות הציבור, מרכז לחקר בתחום הסיעוד, ומרכז לחקר בתחום מדעי החיים. המומחיות של האוניברסיטה בתחומים אלה של מדעי החיים, פיתוח תרופות, מודלים אקדמיים של בריאות הציבור תגויס להתמודד עם האתגרים הלאומיים והעולמיים בתחום הבריאות.


מתחם חדשנות לחברות הזנק מתחום הבריאות: מתחם זה יציע משכן לחברות הזנק וליזמיות בשלבים מוקדמים, כגון חממות ומיזמים טכנולוגים בתחום הבריאות. מתחם כזה יניע ויקדם יזמות ישראלית הרואה את המטופל במרכז, תוך התבססות על שיתוף פעולה בין האקדמיה, התעשייה והשדה הקליני.
מתחם של הטכניון שישלב בין תחומי ההנדסה והרפואה: הקמת מתקנים להנדסה רפואית, עם התמקדות על חדשנות בתחום ההנדסה הביו רפואית.


מרכז תערוכות ומבקרים: המרכז יספק לחוקרים, לרופאים וליזמים מתחם בו יוכלו להציג ולקדם את מחקריהם.
תחומי מדעי החיים והרפואה הדיגיטאלית מהווים מנוע צמיחה לכלכלת העיר חיפה. "מגדל תגליות הבריאות ע"ש הלמסלי" יהווה חלק אינטגרלי מיוזמה זו, הוא יעודד את התפתחות של הרעיונות החדשים והיחודיים המבוססים על תחומי הבריאות והרפואה , לטובת פיתוח טיפולים ביולוגיים, פיתוח תרופות, וציוד רפואי – יחד עם מערכת הבריאות ומדיניות מחקרית. פלטפורמה זו תספק לחוקר הקליני את ההזדמנות להפוך ידע ויצירתיותלמוצרים ושירותים חדשניים בתחום הבריאות, ותסייע בהשגת תמיכה להקמת חממות וחברות הזנק מגורמים מסחריים.


התרומה משקפת את המחויבות המתמשכת של קרן הלמסלי להתעצמות ופיתוח מדינת ישראל ולטובת אזרחי המדינה והאנושות.


סנדי פרנקל, נאמן קרן הלמסלי נאמן הקרן והממונה על פעילותה בישראל: " המגדל יהווה תוספת משמעותית לקמפוס של רמב"ם ולקהילת חיפה והאזור ככלל. אנחנו גאים להיות שותפים לפרויקט החשוב הזה, שלא רק ינגיש שירותי בריאות ורווחה בפריפריה הצפונית של ישראל אלא גם ובעיקר, יחזק את הצפון כולו על ידי יצירת סינרגיה ייחודית בין רמב"ם, אוניברסיטת חיפה והטכניון – שלושה מן המוסדות המובילים בישראל, וכן עם תעשיות הרפואה והביוטק."


פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב״ם מסר בתגובתו "בשם הקריה הרפואית רמב"ם, אני מודה לקרן הלמסלי ולמר סנדור פרנקל על התמיכה האדירה בפרויקט המשותף לנו ולאוניברסיטת חיפה, הנמצא במרכז הליבה של עשייתנו. תכנית הקמת "מגדל התגליות ע"ש הלמסלי היתה חלק מחזון המרכז הרפואי רמב"ם המשלב באופן ייחודי, את הרפואה, הטכנולוגיה והטיפול האנושי. תרומה זו מהווה נקודת ציון נוספת ומשמעותית בצעידה יחד עם שותפינו האקדמיים להשגת המטרה – הובלת עתיד הרפואה בעולם כולו ויציב את ביה"ח, בשורה הראשונה יחד עם המוסדות המובילים בעולם ברפואה ובמחקר


פרופ' רובין, נשיא אוניברסיטת חיפה, ציין כי "תרומתה הנכבדת של קרן הלמסלי תסייע להזניק את החוקרים המצוינים של האוניברסיטה לכדי תרומה משמעותית עוד יותר לפעילות הקלינית ולבריאותם של תושבי הצפון, תושבי ישראל והעולם כולו. חתימת ההסכם היא צעד נוסף בהתרחבות הפיזית והמחקרית של אוניברסיטת חיפה - במסגרת מהלך "הירידה מן ההר" וההפיכה ל"מולטיברסיטה", ואני סמוך כי הפעילות המשותפת של חוקרים מתחומים שונים, יחד עם הרופאים המצוינים של המרכז הרפואי רמב"ם, חממות טכנולוגיות וביו-רפואיות יהווה את הכר הפורה ביותר לפריצות דרך מדעיות משמעותיות".


שר האוצר, משה כחלון, שר האוצר, "אני מברך על התרומה הנדיבה והייחודית של קרן לאונה והארי הלמסלי לטובת מגדל תגליות הבריאות – פרויקט דגל בחיפה וצפון הארץ בשיתוף רמב"ם ואוניברסיטת חיפה, לטובת המחקר והחדשנות הרפואית בישראל".


חה"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, "הייתה לי הזכות לעבוד עם המרכז הרפואי רמב"ם בראשותו של פרופ' ביאר כבר בתקופת מלחמת לבנון השנייה, כאשר כיהנתי בתפקידים ממשלתיים שונים. כשר הבריאות, תמכתי בפיתוח והגידול חסרי התקדים של קמפוס רמב"ם. מגדל תגליות הבריאות הוא פרויקט חשוב וחיוני שיבטיח מחקר ושירותים רפואיים מצוינים כחלק ממה שאנו מצווים לדורות העתיד על פי התורה."


מר יונה יהב, ראש עריית חיפה, "חיפה הופכת ללב הפועם של תעשיית מדעי החיים והביוטק בישראל. מגדל תגליות הבריאות הוא חלק בלתי נפרד מהמארג הנפלא, המשלב את רמב"ם, אוניברסיטת חיפה והטכניון כחלק מהתרבות העירונית של חיפה – תרבות של חינוך, מצוינות והרמוניה בין-דתית".

על הקריה הרפואית רמב"ם - נוסד בשנת 1938 והוא כיום בית חולים ממשלתי אוניברסיטאי, בן 1,000 מיטות, הגדול ביותר בצפון מדינת ישראל, המשמש כבית חולים על אזורי עבור 12 בתי חולים. משרת למעלה משני מיליון אזרחים, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון וכן את חיילי האו"ם.


על אוניברסיטת חיפה - נוסדה בשנת 1972 וייעודה המרכזי הוא לקיים מחקר והוראה אקדמית מצטיינים. אוניברסיטת חיפה משקיעה משאבים עצומים במחקר חוצה תחומים ודיסציפלינות ויוצרת אגב כך "ענני" ידע חדשים, התואמים את הסביבה הדינאמית של המאה ה-21. אוניברסיטת חיפה היא אוניברסיטת המחקר הגדולה בצפון, מוסד המגלם בגאווה את המרקם החברתי בו הוא מתקיים, באמצעות שורה ארוכה של שיתופי פעולה חוץ ופנים מוסדיים ופעילויות חברתיות מגוונות.


על קרן הלמסלי – קרן לאונה והארי הלמסלי שואפת לשפר חיים באמצעות תמיכה במאמצים יוצאי דופן בארה"ב ובעולם כולו בתחום הבריאות וביוזמות מבוססות מיקום. התמיכה בפרויקט "מגדלתגליות הבריאות ע"ש הלמסלי" משקפת את המחויבות החזקה של הקרן לבריאות של תושבי מדינת ישראל המשליכה על בריאות האנושות כולה. מאז תחילת פעילות הקרן בשנת 2008, הקצתה הקרן מעל 2 מיליארד דולר למגוון פעילויות צדקה.


על קמ"ר – חברת ק.מ.ר. – קידום מרכזים רפואיים בע"מ, חברה לתועלת הציבור , נוסדה בשנת 2003 ע"י חברי ההנהלה הבכירה ברמב"ם. מטרת החברה לקדם ולפתח את בית החולים רמב"ם.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il