TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשתות הקפה גרג וביגה מחליפות את ספק הקפה לאחר שני עשורים ותעבורנה לתערובת קפה איכותית מבית מאורו איטליה


קפה גרג
במשך 20 השנים האחרונות הציעו הרשתות את הקפה האיכותי מבית הקלייה של אווא בחיפה. לאחרונה החליטה הקבוצה לרענן ולעבור לתערובת ייחודית איטלקית
רשתות הקפה גרג (120 סניפים) וביגה (29 סניפים), מחליפות לאחר שני עשורים את ספק הקפה ועוברות לתערובת פרמיום, איטלקית ואיכותית, שנוצרה במיוחד עבורן מבית מאורו.

במשך 20 השנים האחרונות הציעו הרשתות את הקפה האיכותי מבית הקלייה של אווא בחיפה. לאחרונה החליטה הקבוצה לרענן ולעבור לתערובת ייחודית איטלקית.

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשתות הקפה גרג וביגה מסר: "קפה איכותי מהווה סימן לחדשנות ולאותנטיות. קהל הצרכנים בארץ נחשב לאנין טעם ואיכות הקפה בארץ עולה מידי שנה".

לדברי מלכה: "הקפה האיטלקי נחשב לאיכותי בעולם, בתי הקלייה המובילים באיטליה מייבאים את פולי הקפה הטובים בעולם מהמדינות המייצרות, ומבצעים את תהליך הקלייה בסטנדרטים מוקפדים המובילים לתוצאה איכותית במיוחד. בין בתי הקלייה המובילים באיטליה מצאנו את מאורו שהינו מותג פרמיום. המותג קיים בארץ מזה מספר שנים ונחשב ליוצא דופן באיכותו וטעמו אהוב במיוחד על הקהל הישראלי".

עוד ציין יאיר כי: "ערכנו במהלך השנה האחרונה טעימות רבות ברחבי העולם, בהן בדקנו את זני הקפה המובילים. מהלך זה לווה עם מומחים מעולם הקפה. הטעימות נערכו לפי מספר פרמטרים, ביניהם: טעם וארומה-הטעם והניחוח, גוף-נוכחות הקפה בפה, חומציות-מגע הקפה על הלשון, קרמה- מיצוי השומנים והסוכרים בקפה ואפטר טייסט - הטעם שנשאר לאחר לגימת הקפה. בסוף ערכנו טעימות בקרב קהל הצרכנים הישראלי. המסקנה הייתה חד משמעית: התערובת של מאורו, שנוצרה במיוחד עבורנו, היא הטובה ביותר".

"כחלק מהמהלך האסטרטגי ועל מנת למזוג בסניפי הרשתות את כוס הקפה המושלמת לכל לקוח אנו מבצעים גם החלפה של כל מכונות הקפה ברשתות, בחרנו להשתמש במכונה בת שלשה ראשים של החברה האיטלקית RANCHILIO - מהמכונות הטובות בעולם כיום".

עפ"י נתוני רשת קפה גרג שוק הקפה בישראל מגלגל כ -4 מיליארד שקל בשנה. השוק צמח בשנים האחרונות בכ- 37%. חלקה של רשת קפה גרג בצמיחה הינו 46% (הרשת הצומחת ומתפתחת ביותר). סה"כ היום בישראל מעל 500 סניפים לכל הרשתות קפה. ישראלי ממוצע צורך 3 כוסות קפה ביום, בעיקר עם חלב.

מאורו הינה, חברה ותיקה בתחומה, המניעה את ההצלחה שלה בזכות אהבתה לקפה. דרך מערכות טכנולוגיות מתקדמות, השומרות על סטנדרטים גבוהים, דרך חומרי אריזה ומערכות אחסנה חדשניים, ודרך העברת התשוקה והידע המקצועי בכל העולם.

קפה גרג הוקם בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד, לרשת המונה כ- 120 סניפים בפריסה ארצית.

רשת קפה גרג - הוקמה בשנת 1994 כאספרסו בר במרכז הכרמל בחיפה על ידי אדם בשם גרג. בשנת 2000 רכשו את הבעלות יאיר מלכה. כיום הרשת נמצאת בבעלות אירי מלכה, גלעד אלמוג, וניר אדרי. בהמשך נפתחו סניפים נוספים בישראל, ומרשת חיפאית התפתחה קפה גרג לרשת ארצית המונה כ 120 סניפים ברחבי הארץ. ב-2012 בוצע מיתוג מחדש לרשת במסגרתו הוחלף שמה מ"גרג קפה מאוד" לקפה גרג.

רשת ביגה - בשנת 2014 השיקה רשת קפה גרג תת רשת תחת השם: קפה ביגה המתמחה במזון בריאות בסגנון צרפתי. לצורך הקמת ביגה הוקם על ידי הבעלים מפעל בחיפה לייצור לחמים, מאפים ועוגות וכיום מונה רשת ביגה 29 סניפים.

חברת מאורו: הוקמה בשנת 1949 ע"י דמיטריו מאורו, שבחר להקים את המפעל בעיר הולדתו רג'יו קלבריה שבדרום איטליה. מאז ועד היום קפה מאורו ממשיך ושומר על המסורת של קלייה ארוכה ואיטית (a tustora lenta) תוך הקפדה על מציאת זני הקפה הטובים והאיכותיים מדרום אמריקה אפריקה והמזרח הרחוק. חב' מאורו דואגת לבצע תהליך קלייה נפרד לכל סוג קפה מה שמביא לאיכות מוצר גבוהה ומדויקת. מאז ועד היום החברה ממשיכה לשמור על רוח החדשנות במקביל לשמירה על תהליכי קלייה מסורתית. מפעל הקפה של מאורו הוא אחד המתקדמים באירופה וכל תהליך הקלייה והאירוז מלווה ב- 100 בדיקות שונות על מנת לשמור על איכות מוצר גבוהה.

הקלייה הארוכה- a tustora lenta שמאפיינת את קפה מאורו הופכת כל כוס קפה מאורו להיות חווית טעמים ארומטית ונעימה שמלווה אותך לאורך זמן...קפה מאורו, מצוינות ואיכות במשך 60 שנה!



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il