TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נאוויטס פטרוליום החלה בקידוחי הפיתוח של פרויקט בקסקין במפרץ מקסיקו


גדעון תדמור
נאוויטס פטרוליום מדווחת כי מפעילת פרויקט בקסקין החלה כמתוכנן בקידוח הפיתוח הראשון באמצעות אסדת הקידוח המתקדמתWest Neptune . זהו קידוח הפיתוח הראשון מבין שני קידוחי הפיתוח המתוכננים בפרויקט בקסקין, שצפוי להתחיל להפיק נפט ביולי 2019

נאוויטס פטרוליום מדווחת על התקדמות משמעותית בפיתוח פרויקט בקסקין (Buckskin), עם תחילת הפעילות של אסדת הקידוח West Neptune לביצוע קידוח הפיתוח הראשון במאגר 'בקסקין צפון', במפרץ מקסיקו, ארה"ב.


אסדת הקידוח West Neptune היא מאסדות הקידוח החדישות והמתקדמות בעולם ומחזיקה ביכולות טכנולוגיות גבוהות. האסדה נבנתה בשנת 2014, גודלה כגודל שני מגרשי כדורגל והיא מאוישת על ידי כ-200 אנשי צוות ימי וטכני. מאז בנייתה האסדה נמצאת באופן קבוע בשימושה של מפעילת פרויקט בקסקין השותפה האסטרטגי של נאוויטס, חברת LLOG Exploration.


יו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור מסר: "תחילת קידוחי הפיתוח של מאגר בקסקין הם אבן דרך בפיתוח הפרויקט, מתגליות הנפט הגדולות במפרץ מקסיקו, שצפוי להתחיל להפיק נפט כבר בחודש יולי 2019, ובעלות תקציבית נמוכה משמעותית מהתקציב המקורי. לצד פיתוח פרויקט בקסקין, נאוויטס תמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות תוך מימוש אסטרטגיית ההתרחבות בצפון אמריקה".


לאחרונה דיווחה נאוויטס על הגדלת האחזקות שלה בפרויקט בקסקין ב-50%. נאוויטס קיבלה מידי חברת LLOG, שותפתה האסטרטגית, 2.5% נוספים מהזכויות בפרויקט, ולאחר הגדלת אחזקותיה, מחזיקה נאוויטס ב-7.5% מהזכויות בפרויקט. הגדלת הזכויות בוצעה בהמשך להשגת מימון בסך של כ-240 מיליון שקל, אותו השלימה נאוויטס פטרוליום באמצעות הנפקה פרטית מוצלחת של איגרות חוב לגופים מוסדיים מובילים.


הגידול המשמעותי באחזקות נאוויטס בפרויקט, מעלה בהתאם את שוויה של האחזקה, המהווה נכס מרכזי של נאוויטס ומאפשר יצירת תזרים מהוון צפוי של כ 405 מיליון ש"ח מהפרויקט.


פרויקט בקסקין הוא אחת מתגליות הנפט הגדולות בשנים האחרונות במפרץ מקסיקו ארה"ב והוא מכיל כ-515 מיליון חביות, והוא הנכס המשמעותי של שותפות נאוויטס פטרוליום. מפעילת הפרויקט היא חברת LLOG, הנחשבת לאחת מהמפיקות הגדולות והמובילות במפרץ מקסיקו והשותפים האחרים בפרויקט הינם חברת הנפט הגדולה Repsol וחברות פורטפוליו של 3 קרנות הפרייבט אקוויטי, מהידועות ביותר בתחום האנרגיה -Ridgewood, Riverstoneו-Blackstone.


שותפות נאוויטס עוסקת באיתור ופיתוח נכסי נפט וגז בארה"ב ובקנדה. השותפות מחזיקה בנכסי נפט וגז עם פוטנציאל עתודות ומשאבים בסך השווה ערך לכ-660 מיליון חביות נפט ((BOE.

מצורף לינק לסרטון של אסדת הקידוח West Neptune שמבצעת את הקידוחים בפרויקט בקסקין :
http://llog.com/exploration



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il