TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצלחה לתנופורט: ביקושים של 1.06 מיליארד שקל במכרז המוסדי של הנפקת האג"ח; החברה תגייס כ-316 מיליון שקל


תנופורט
השלב המוסדי ננעל בריבית של 2.3%, נמוך מריבית המקסימום בשיעור של 4.5% שהציעה החברה

החברה מחזיקה ב-12 נכסים מניבים ברחבי ישראל בשווי כולל של כ-511 מיליון שקל
הצלחה לחברת הנדל"ן המניב תנופורט. בשלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב של החברה, שהתקיים אמש, נרשמו ביקושי יתר גבוהים בסך של כ-1.06 מיליארד שקל. מתוך ביקושים אלה תגייס סך של כ-316 מיליון שקל. השלב הציבורי של ההנפקה יתקיים בימים הקרובים.


במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב צמודות למדד המחירים לצרכן, עם מח"מ של כ-5.8 שנים. איגרות החוב עומדות לפירעון בין השנים 2019-2024, כאשר 77.5% מסך קרן האג"ח תיפרע בשנת 2024. בעקבות ביקושי היתר בהנפקה, נקבע שיעור הריבית השנתי בשלב המוסדי של ההנפקה על 2.30% לעומת שיעור ריבית מקסמלי של 4.5% שהציעה החברה במקור.


את הנפקת תנופורט מובילה חברת אפסילון חיתום, לצד קונסורציום חתמים שכולל גם את לאומי פרטנרס ופועלים אי.בי.אי.


תנופורט נרכשה בתחילת שנת 2017 על ידי אנשי הנדל"ן, כידן דהרי וירון אדיב, לאחר שקודם לכן השתייכה לקבוצת פישמן. החברה מחזיקה כיום 12 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-152,000 מ"ר, המשמשים למיסחר, לוגיסטיקה ותעשיה כמו כן לחברה פעילות בתחום האחסנה בקרור ותחנות דלק. שווי הנכסים (כולל חלק החברה בחברה כלולה) , נכון ליום 30.9.17, מוערך בכ-511 מיליון שקל. הנכסים מניבים NOI בקצב נוכחי של כ-43 מיליון שקל (כולל חלק החברה בחברה כלולה), EBITDA בקצב שנתי של כ-36 מיליון שקל ו-FFO בקצב נוכחי של 25 מיליון שקל.


בני כלסי, מנכ"ל תנופורט, מסר: "אנו שמחים על הביקושים הערים להנפקת איגרות החוב, שהייתה למעשה המהלך הציבורי הראשון שמבצעת חברת תנופורט בבורסה הישראלית, ואנו מודים למשקיעים המוסדיים שנטלו חלק בהנפקה והביעו אמונם בחברה ובפעילותה. החברה עברה שנה מאתגרת מאוד שכללה החלפת שליטה והשלמת מהלך להפיכתה לחברה ציבורית. תנופורט נמצאת כיום בתנופת פיתוח וצמיחה, ואנו רואים בשוק ההון פלטפורמה חשובה להמשך פיתוחה העסקי של החברה בשנים הקרובות, ושמחים על שיתוף המשקיעים בהצלחתה של החברה בטווח הארוך".


מתוצאותיה הכספיות של תנופורט לתשעת החודשים הראשונים של 2017, עלה כי הכנסות תנופורט הסתכמו ב-44.8 מיליון שקלים והרווח הגולמי הסתכם ב-29 מיליון שקלים. הרווח הנקי של תנופורט בתשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכם ב-37 מיליון שקלים, גידול של כ-19.3% לעומת רווח בסך של כ-31 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2016.


אודות תנופורט: החברה פועלת בישראל בלבד. עד לתאריך הדוחות הכספיים ליום 30.9.2017, החזיקה ב-14 נכסים מניבים בכל רחבי הארץ וממוקדת בתחומי המסחר, הלוגיסטיקה, התעשייה, ושירותי אחסנה בקרור. לאחר תאריך הדוחות נמכרו שניים מנכסי החברה. בין הנכסים הבולטים של החברה, קניון B-MALL עד הלום, מרכז הקניות B-MALL בצומת בילו, B-MALL בית יהושע ובית קירור גדול בנתיבות. כל נכסי הנדל"ן מוחזקים במישרין על ידי החברה, למעט הנכס בצומת צמח (MALL כנרת) ששיעור האחזקה של החברה בו עומד על 50%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il