TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

MOBIKE (מובייק) ענקית הטכנולוגיה הסינית לאופנים שיתופים, שכבשה את העולם מגיעה לישראל


CAR2GO
חברת הרכב השיתופי CAR2GO מקבוצת שגריר חתמה על הסכם שיתוף פעולה להפעלת המיזם בישראל

מערך האופניים השיתופים של MOBIKE מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המופעל ע"י אפליקציה ייעודית, המאפשרת שימוש מהיר ויעיל בשירות מכל מקום בעיר ללא צורך בחניה בעמדות עגינה ייעודיות (NON-DOCKING).
תחילת הפעילות בישראל צפויה ברבעון הראשון של 2018


גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO מקבוצת שגריר: "מיזם האופניים השיתופיים הינו נדבך נוסף בדרך להגשמת החזון של החברה, לספק מגוון פתרונות תחבורה שיתופית, עם טכנולוגיה מתקדמת, ידידותיים לסביבה וחסכוניים לכיס.
אנו מנהלים בימים אלו מו"מ עם רשויות מקומיות להכנסת השירות לתחומן"


יובל ריזמן, יזם ומייסד MOBIKE ישראל: ״כמי שמתגורר בסין בשש השנים האחרונות, זו הפעם הראשונה שנתקלתי בקונספט מקומי עם התאמה כל כך גבוהה לישראל. כמשתמש יומיומי בשירות של MOBIKE, חווית האופניים השיתופיים חסרה מאוד בארץ.


CAR2GO, כמי שמובילה בארץ את מהפכת התחבורה השיתופית הייתה בחירה טבעית כשותפה למיזם"
חברת CAR2GO מקבוצת שגריר דיווחה היום כי חתמה על הסכם, באמצעות צד שלישי - מובייק ישראל, עם ענקית הטכנולוגיה הסינית MOBIKE, להפעלת מיזם האופנים השיתופים בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2018.


מערך האופנים השיתופיים של MOBIKE, מבוסס על טכנולוגיה חכמה ומתקדמת. האופנים זמינים לרכיבה באמצעות הפעלת אפליקציה ייעודית, הסורקת ברקוד חכם המוטבע על כל זוג אופניים באמצעותו ניתן לאמוד את זמן הנסיעה ואף לנעול אותם בסוף השימוש.
כמו כן, האופנים מחוברים למערכת GPS המאפשרת מעקב צמוד אחר תנועת האופנים במטרה לשלוט בצי האופנים ועל מנת למנוע מקרי גניבה.


השירות יאפשר למשתמשים לנוע בחופשיות במרחב העירוני על אופניים ייעודים ללא צורך בהגעה לתחנת הגינה ייעודית בסיום השימוש (non docking), להבדיל ממערך שיתוף אופניים שקיים היום, המחייב את הרוכב להתחיל ולסיים את הרכיבה במקומות מסוימים שאינם בהכרח תואמים לצרכיו.
החברה, החלה בייבוא האופניים לישראל, ומתכוונת להתחיל את השירות עם מאות זוגות אופניים ותוך שנה להגיע לאלפים רבים, שיהיו פזורים במרחב העירוני בפריסה ארצית.
התשלום בעבור השירות הינו בעבור זמן הנסיעה בלבד (לפי דקות).


גיל לייזר מנכ"ל CAR2GO מקבוצת שגריר ציין כי, "מיזם האופניים השיתופיים הינו נדבך נוסף בדרך להגשמת החזון של החברה, לספק מגוון פתרונות תחבורה שיתופית, עם טכנולוגיה מתקדמת, ידידותיים לסביבה וחסכוניים לכיס. אנו מנהלים בימים אלו מו"מ עם רשויות מקומיות להכנסת השירות לתחומן, ומאמינים שלאחר שהבאנו את הבשורה עם מערכי שיתוף רכבים בערים מרכזיות בישראל, נצליח להחדיר גם את בשורת האופניים השיתופים".


יובל ריזמן, יזם ומייסד MOBIKE ישראל ציין כי, ״כמי שמתגורר בסין בשש השנים האחרונות, זו הפעם הראשונה שנתקלתי בקונספט מקומי עם התאמה כל כך גבוהה לישראל. כמשתמש יומיומי בשירות של MOBIKE, חווית האופניים השיתופיים חסרה מאוד בארץ. פגשנו מייסדים של כל החברות האופניים השיתופיים והיה לנו ברור ש MOBIKE-היא בעלת מוצר ושירות עדיפים משמעותית על כל המתחרים ומכאן השותפה האידיאלית.
CAR2GO, כמי שמובילה בארץ את מהפכת התחבורה השיתופית הייתה בחירה טבעית כשותפה למיזם".


אודות MOBIKE
MOBIKE, החברה הראשונה והגדולה בעולם לאופנים שיתופים חכמים, הוקמה בשנת 2015 על ידי היזמית הסינית חו וואיוואי והפכה במהרה למיזם האופנים השיתופים המוביל בסין עם שווי המוערך בכ- שלושה מיליארד דולר. החברה אשר גייסה מעל ל-900 מיליון דולר, פעילה כיום בארה"ב, אוסטרליה, גרמניה, אנגליה, איטליה ובסה"כ ב- 200 ערים ברחבי העולם כולל סין.
MOBIKE מפעילה כיום למעלה מ- 7 מיליון זוגות אופנים, למעלה מ- 100 מיליון לקוחות ומעל ל-25 מיליון נסיעות יומיות.


אודות CAR2GO
CAR2GO הוקמה ב- 2008 במטרה לתת מענה לכל עולמות התחבורה השיתופית. החברה מפעילה כיום שירות שיתוף רכבים שיתופים בערים ברחבי הארץ, בת"א, גבעתיים, רמת גן, רעננה והרצליה וכעת מתרחבת גם לתחום האופניים השיתופיים.
לאחרונה החלה להפעיל את מערך שיתוף הרכבים העירוני "אוטותל" של עיריית תל אביב. ואת מיזם הרכב החשמלי השיתופי, CAR2GO ELECTRIC בעיר חיפה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il