TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ObserveIT סוגרת את 2017 עם רבעון שלישי ברציפות המשיג תוצאות חסרות תקדים


ObserveIT
בזכות ביקוש הלקוחות לפתרון לניהול איומים פנימיים

עם התוצאות הבולטות שהשיגה החברה ברבעון ה-4 נמנים גיוס עובדים, צמיחה במכירות והשגת לקוחות חדשים

ObserveIT, ספקית מובילה של פתרונות לניהול איומים פנימיים עבור כ-1,700 לקוחות בכל רחבי העולם, הכריזה היום על רבעון שלישי ברציפות שבמהלכו השיגה תוצאות חסרות תקדים, וזאת בזכות הצורך של לקוחותיה להפחית סיכונים דרך יכולות מתקדמות של זיהוי ומניעת איומים פנימיים.


"במהלך 2017 היינו עדים לביקוש מוגבר מצד הלקוחות ליכולות מניעה של אובדן וזליגת נתונים (data exfiltration). כיום, פתרונות DLP מסורתיים אינם מונעים ביעילות את זליגת הנתונים ובנוסף קשה מאוד להטמיע ולנהל אותם", אומר מייק מק'קי, מנכ"ל ObserveIT. "ב- ObserveIT אנו מספקים ללקוחותינו גישה ייחודית וחסרת תקדים, אשר מבטיחה להם תצוגה ב-360 מעלות של התנהגות המשתמשים ופעילות הנתונים, בתוספת יכולות מלאות של ניתוח נתונים".


על מנת לתת מענה לצורכי הלקוחות המתפתחים ולספק פתרון חדשני המצויד ביכולות הטובות ביותר, ObserveIT מפרסמת בקביעות עדכוני מוצרים. במהלך הרבעון ה-4, ObserveIT הוסיפה תכונות מרכזיות חדשות ושיפורים לפלטפורמה, לרבות ניטור פעילות קבצים (File Activity Monitoring) ושיפור תהליך העבודה של התראות (Enhanced Alert Workflow).


ObserveIT השלימה מספר גיוסים אסטרטגיים, כולל סיימון שארפ, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות, ובריאן פופיל, מנהל הכספים הראשי. ג'ף וויליאמס, שותף תפעולי ב- Bain Capital Venturesהצטרף למועצת המנהלים של החברה.


נקודות ציון חשובות שהושגו בשנת 2017 כוללות:
צמיחה של יותר מ-60 אחוזים בהזמנות שנה אחר שנה.
הגעה לדירוג שבין 70 ל-80 לפי מדד Net Promoter Score, אשר משקף נאמנות עמוקה של לקוחות, אמון מתמשך ותמיכה כוללת חזקה.
גידול של בסיס הלקוחות עד ל-1,700 בקירוב.
הבטחת לקוחות משמעותיים וגידול חסר תקדים של 500 אחוזים במספר הכולל של עסקאות בנות שש ספרות במהלך הרבעון ה-4.
נמשכה מגמת הגידול במספר העובדים, לרבות עליה של 20 אחוזים לעומת סוף שנת 2016.


אודות ObserveIT
ObserveIT הוא הפתרון המוביל לניהול איומים פנימיים, המשרת כ-1,700 לקוחות ב-87 ארצות, והיחיד שמאפשר לצוותי האבטחה לזהות איומים פנימיים, לייעל את תהליך החקירה ולמנוע זליגת נתונים. ObserveIT מספק ראיה מערכתית לפעילות של עובדים חיצוניים, משתמשים בעלי הרשאות ומשתמשים בסיכון גבוה – ומקצר את זמן הבדיקה מימים לדקות. למידע נוסף בקר בכתובת: www.observeit.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il