TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינפימר פורצת לשוק הבינלאומי


יובל וטל תמיר
חתמה על מזכר הבנות עם יצרן מוצרי פלסטיק שישקיע כ-7.5 מיליון אירו בקו ייצור ברוסיה בעל כושר ייצור של כ- 14,000 טון אינפימר בשנה

יובל תמיר מנכ"ל אינפימר: "אנו מאד שמחים על פריצתה של איניפמר לזירה הבינלאומית ועל הרחבת המודל העסקי של החברה, על ידי הקמת זכייניות בעולם. זוהי אבן דרך משמעותית ביותר בהתרחבות פעילותה של החברה למדינות נוספות וגדולות. החזון שלנו הולך ומתממש ואנו מלאי אמונה ביכולת להציע חומר גלם איכותי, במחיר מאד תחרותי והמשפר את איכות החיים בעולם. אנו מלאי מרץ וציפייה להמשיך בצמיחתה של חברת אינפימר".


חברת אינפימר, העוסקת בייצור חומרי גלם חדשים לתעשיית הפלסטיק, על בסיס טכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידה מדווחת כי אינפיימר טכנולוגיות, חברה בת בבעלות מלאה של החברה חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם יצרן העוסק בייצור, פיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי פלסטיק להקמת קו ייצור ברוסיה בעל יכולת ייצור של כ-14,000 טון אינפימר לשנה.


על פי מזכר ההבנות, תוקם חברה משותפת, אשר תוחזק במועד הקמתה 20% ע"י אינפימר טכנולוגיות ו- 80% על ידי היצרן שישקיע את מלוא הסכום הנדרש להקמת קו הייצור וזאת עד לסך מקסימלי של 7.5 מיליון יורו (בעצמו או על ידי צירוף משקיעים נוספים ובכל מקרה ללא שינוי בשיעור האחזקה של אינפימר טכנולוגיות בחברה המשותפת).


החברה המשותפת תרכוש מאינפימר טכנולוגיות את הציוד המתאים לשם הקמת קו ייצור אינפימר שיוקם תוך 12 חודשים ממועד החתימה על הסכמים מחייבים. כמו כן החברה המשותפת תשלם לאינפימר טכנולוגיות 10% מסך ההכנסות כפי שיוגדרו בהסכמים המחייבים (אך בכל מקרה סך שלא יפחת מ- 60 דולר לטון).


השלמת העסקה כפופה לחתימה על הסכמים מחייבים אשר יכללו בין היתר את כלל התנאים המסחריים, הסכם זיכיון והסכם לרכישת והקמת קו ייצור. אינפימר טכנולוגיות התחייבה שלא לפנות לגורם אחר ברוסיה לתקופה של עד 180 יום ממועד החתימה על מזכר ההבנות.

אודות אינפימר
חברת אינפימר הנשלטת על ידי יובל וטל תמיר, עוסקת בתחום ייצור ופיתוח חומרי גלם חדשים (המוגנים בפטנט) לתעשיית הפלסטיק מפסולת ביתית אורגנית. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור האינפימר והקימה מפעל בקבוץ ברקאי המייצר אינפימר לתעשיית הפלסטיק. היתרונות של חומר האינפימר הינם: זמינות חומר הגלם, עלויות ייצור נמוכות ותלות נמוכה במחיר הנפט.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il