TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שירות ענן חדש, TheraPee, מסייע לילדים להתגבר על בעיית ההרטבה


TheraPee
חברת Dr. Sagie Bedwetting Clinics פיתחה שירות ענן בשם TheraPee למניעת הרטבה לילית של ילדים, בני נוער ומבוגרים. הפריסה העולמית על תשתית AWS הפכה את החברה מעסק משפחתי מקומי לעסק גלובאלי המשווק את הפתרון בעשרות מדינות

הרטבת לילה היא תופעה שמטרידה מיליוני ילדים ואף מבוגרים בכל רחבי העולם. בשנת 1984 החל ד"ר קובי שגיא, פסיכותרפיסט ומומחה להרטבה, לחקור את התופעה ולפתח גישה טיפולית ייחודית לבעיה. היא מבוססת על ניסיון קליני ומחקרי ב-40,000 מרטיבים בישראל, בעיקר מגיל 4 ועד 18, ומניבה גמילה בשיעור של למעלה מ- 90%.


ד"ר שגיא מצא, כי הרטבה בדרך כלל איננה בעיה רפאית או נפשית אלא קשורה לדפוסי שינה עמוקה. הפתרון שפיתח מבוסס על טיפול התנהגותי קוגניטיבי, משולב עם מכשור מיוחד וטכניקות למידתיות. הטיפול אינו רפואי כיוון שהרטבה, במרבית המקרים (98%) איננה בעיה רפואית.


הטיפול החדשני הוצע בישראל במספר מרפאות שנפתחו ושבהן התקיימו פגישות ייעוץ והכוונה של ד"ר שגיא עם כל מטופל והוריו. הצורך במפגשי ייעוץ פרונטליים הגביל את היכולת לפרוץ לקהלים נרחבים יותר בישראל ומנע כמעט כליל גישה לשוק העולמי. לאור זאת פיתחה החברה פתרון טכנולוגי בשם TheraPee המדמה באופן מושלם טיפול פרונטלי. פתרון זה, שפיתוחו הושלם בקיץ 2013, מוצע כיום ברחבי העולם כשירות ענן על תשתית EC2 Amazon לקהל פוטנציאלי של עשרות מיליוני אנשים.


"הבחירה ב-AWS הייתה כמעט מובנת מאליה", מסביר ד"ר שגיא. "התייעצנו עם מספר סטארט-אפים ועם מומחים טכנולוגיים והבנו מיד ש-AWS היא הבחירה הטובה ביותר עבורנו. ל- AWS, חלוצת ומובילת הענן, יש ניסיון עשיר, DNA של חדשנות בלתי פוסקת, תשתית גלובאלית רחבה ומתקדמת שמבטיחה רציפות, שרידות גבוהה וביצועים מהירים".


שירות הענן TheraPee מציג בפני ההורים ממשק שבאמצעותו הם מדווחים מידי יום על אירועי הרטבה ליליים בצורה מפורטת. אחת לשבועיים המערכת סורקת את הנתונים ומפעילה אלגוריתם הבוחר תרחיש טיפולי מדויק לסטטוס הנוכחי, מבין אלפי תרחישים הכלולים בה. על פי התרחיש מציגה המערכת רצף של מספר סרטי ווידיאו להמשך הטיפול, מבין מאות סרטי ווידיאו הכלולים בה. החוויה המוצגת בפני הילד/ה והוריו זהה לטיפול פרונטלי, עם אחוזי הצלחה זהים ואף גבוהים יותר. היא מאפשרת בנוסף גם אינטראקציה מלאה, משוב, תשובות לשאלות ועוד. הטיפול כולו אורך 3 עד 5 חודשים.


"AWS הפכה אותנו מחברה משפחתית מקומית לעסק גלובאלי שמסוגל לממש פוטנציאל שוק של עשרות מיליוני לקוחות ברחבי העולם. תוך זמן קצר הפכנו לשם דבר בעולם, מגזין ההורים הנפוץ ביותר בארה"ב, Parents, הגדיר את הפתרון שלנו כמתקדם ביותר בתחום ההרטבה".


בעקבות הפריסה העולמית באמצעות תשתיתAWS מוצעת המערכת כיום ב-4 שפות: עברית, אנגלית, ספרדית וטורקית. הלקוחות מתפרסים כיום על פני כ-30 מדינות, חלקן מדינות שבהן אין שיווק רשמי. בשנים הקרובות תצאנה גרסאות בגרמנית, יפנית, סינית (מנדרינית), צרפתית, ערבית ועוד.
"תוך זמן קצר הצלחנו להגדיל את המכירות פי שלושה והצפי לגידול גדול פי כמה – עשרות אלפי לקוחות חדשים כל חודש. מלבד הפריסה לכל קצות תבל, אנחנו לגמרי בטוחים שהשירות יפעל ללא דופי ברציפות של "24x7, מסכם ד"ר שגיא.
לאתר החברה: http://www.bedwettingtherapy.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il