TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוזמה: מרכז השלטון המקומי יעניק שירותי מחשוב ענן לרשויות המקומיות


חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי:
בימים אלה נערך פיילוט לבחינת המיזם במספר רשויות

המיזם יוצג בכנס חדשנות אורבנית MUNI EXPO שיקיים מרכז השלטון המקומי 14-13 בפברואר 2018

מרכז השלטון המקומי יוצא ביוזמה להקמת מרכז שירותים טכנולוגיים על בסיס מחשוב ענן לשימושן של הרשויות המקומיות בישראל. במסגרת זו, יוצעו לרשויות מגוון של מערכות ויישומים טכנולוגיים בענן השיתופי, שיתמכו בפעילות הרשויות המקומיות בתחומי הליבה, כגון: GIS, מערכות גבייה, פניות ציבור, רישום לגנים, הזמנות רכש, מערכות וטרינריה, ניהול חוזים, שכר ומשאבי אנוש.
עד כה נרשמו לשירות מעל 50 רשויות, כמעט מחצית מהן שייכות למגזר הערבי, שעד כה לא הפעילו מערכות רבות בגלל קשיים טכנולוגיים.


יוזמה זו תניח את התשתית עבור יישום מודל העיר החכמה, תאפשר לרשויות במעמד סוציו אקונומי נמוך להתקשר עם החברות המובילות בשוק, תרחיב את הגישה למערכות התפעוליות ותהיה גמישה לבחירת כל רשות מקומית. כל זאת תוך ליווי ותמיכה מקצועית של צוות מרכז השלטון המקומי.


חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי: "לאחר בחינת הנושא, זיהינו פערים טכנולוגיים גדולים בין הרשויות השונות, המונעים מחלקן להעניק לתושבים את השירותים הטובים והיעילים ביותר. בהיעדר תקציבים ממשלתיים לנושא, מרכז השלטון המקומי לקח על עצמו את היוזמה להנגיש לכל הרשויות המקומיות, קטנות כגדולות, ממעמד סוציו אקונומי נמוך כגבוה, את השירותים היעילים והאמינים ביותר בתחום ניהול הערים ולהפוך את הערים בישראל לחכמות ויעילות יותר."


בישראל כיום כ-250 רשויות מקומיות, רובן קטנות ובינוניות, רק ל-60 מהן יש מנהל מערכות מידע ומחלקת IT מסודרת.


ריכוז הנושא והובלתו על ידי מרכז השלטון המקומי יחסוך לרשויות עד כ- 50% מעלויות ההשקעה במחשוב, תוך ניצול "כוח הקניה" של מרכז השלטון המקומי. עד היום, כל רשות התקשרה באופן עצמאי עם מגוון חברות שסיפקו לה שירותים, מה שפגע ביכולת המיקוח בייחוד ברשויות קטנות, ופתח פערים משמעותיים בין הרשויות. תופעה זאת מנעה קביעת רף אחיד בשירותים, והובילה לסטנדרט שירות נמוך, בייחוד ברשויות קטנות ובלתי מאוזנות תקציבית.


בימים אלה מתקיים פיילוט במספר רשויות במטרה לבחון כמה מודולים שימושיים בתחומי הליבה לצורך התפעול השוטף של הרשויות. ממצאי הפיילוט, כמו גם תוכנית הפעולה, יוצגו בכנס החדשנות האורבנית MUNI EXPO שיקיים מרכז השלטון המקומי ב-14-13 בפברואר 2018 בתל-אביב.


ברק שחר, מנהל מערכות מידע במרכז השלטון המקומי: "המיזם מיועד לשרת את כלל הרשויות המקומיות בישראל שיבחרו בכך, ולספק מענה לצרכים הטכנולוגיים והיישומים הדרושים להן. היעד המרכזי הוא הנגשת טכנולוגיה וחדשנות לרשויות קטנות וחלשות, שאינן יכולות להשקיע משאבים בהקמת מרכז מחשוב עצמאי משלהן על כל העלויות הנגזרות. (תחזוקת חוות שרתים, הפעלת מחלקת IT , התקשרויות עם ספקים שונים וכד'). במודל הענן, הן ישלמו דמי שימוש לפי המודול שיבחרו בלבד.


יעד נוסף הוא לייצר מנוע שיפעל באופן שוטף לקידום עוד ועוד חדשנות ברשויות המקומיות בישראל, גם בעיריות גדולות וחזקות. בחינת הפתרונות באופן מרוכז ומקצועי תאפשר לנו להציע לרשויות בכל גודל פתרונות מהמתקדמים ביותר בכל תחום, ולשתף מידע ומאמצי פיתוח. פוטנציאל האפשרויות בענן שיתופי כזה בלתי מוגבל: ניהול מצלמות בענן (לפי רמות הרשאה), ניהול חכם של איסוף זבל, מערכות מתקדמות להגנת סייבר, ועוד אינספור יישומים. הפרויקט יבוצע בתהליך של best of breed כאשר בכל מודול תיבחר הטכנולוגיה המתקדמת והמצטיינת ביותר בשוק, תוך יצירת ממשקים בין המודולים השונים. "
בשלב התחלתי מוערך המיזם בהיקף של עשרות מליוני ₪, כאשר הכוונה היא להוסיף עם הזמן עוד שירותים לסל. הפרויקט אינו למטרות רווח ומיועד נטו למען הרשויות, כדי להנגיש טכנולוגיה וחדשנות.

כנס החדשנות האורבנית- MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי יתקיים ב- 13-14 לפברואר 2018 בגני התערוכה. היריד, המתקיים בפעם השנייה בהובלת מרכז השלטון המקומי, הוא הפלטפורמה המרכזית לקידום נושא הערים החכמות בישראל. השנה לצד יריד החדשנות, שיכלול מגוון שירותים ומוצרים בתחום הסייבר, פתרונותIT , חממות טכנולוגיות וחברות סטארט- אפ, יתקיים גם יריד בינ"ל שיארח עשרות ראשי ערים מרחבי העולם וידון באתגרים המתהווים במישור הגלובלי .

כנס MUNI של מרכז השלטון המקומי מהווה הזדמנות עבור הרשויות המקומיות ללמוד אודות החידושים הטכנולוגיים בשוק, הפיתוחים העדכניים והחברות המובילות בתחומים המוניציפאליים. היריד יחשוף את הדרג הניהולי ברשויות לשלל הפיתוחים שישפרו משמעותית את השירותים המוניציפליים, יקצרו וייעלו את זמני ההמתנה ויחסכו בעלויות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il