TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

KDDI בחרה בפתרון התמסורת הלוויינית של גילת לפריסת רשת LTE ברחבי יפן


גילת
פלטפורמת התקשורת הלוויינית הייחודית של גילת מספקת שירותי קול ונתונים באיכות גבוהה ובמהירויות LTE
חברת 'גילת רשתות לוויין' (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי KDDI בחרה בפתרון הייחודי של גילת לתמסורת לוויינית לרשתות LTE, להרחבת הכיסוי והעמידות של שירותי נתונים במהירות גבוהה ושירותי קול איכותיים על גבי רשת LTE ברחבי יפן.

KDDI בחרה בפתרון התמסורת הלוויינית לרשתות LTE של גילת לאספקת שירותי קול, נתונים ווידאו במהירויות גבוהות ובאיכות שמע גבוהה. ציוד התקשורת הלווייני של גילת יותקן באתרים נייחים, וכן על גבי רכבים לפריסת תקשורת סלולרית במקרי חירום. גילת תמנף את פתרון תמסורת ה-LTE המוגן בפטנט שלה ואת יכולות התקשורת הניידת שלה לאספקת שירות רציף בשעת חירום, בנוסף לשירות הרציף והאיכותי שמסופק על ידי אתרי תקשורת LTE נייחים. ציוד התקשורת הלווייני של גילת יפרס במאות אתרים ברחבי יפן.

"אנו שמחים לבחור בפתרון של גילת לתמסורת לוויינית לרשת LTE שיהווה מרכיב מרכזי במימוש משימתה של KDDI לאספקת חוויית משתמש מעולה בשירותי סלולר ברחבי יפן, לרבות באיים, במטרופולינים עירוניים, לתיירים המבקרים בפארקים לאומיים ובאזורים מרוחקים. הטכנולוגיה של גילת תשמש להרחבת כיסוי הרשת שלנו, כמו גם כתשתית עבור יכולות שיקום הרשת שלנו בעיתות חירום." אמר נובויוקי קאוואי, מנכ"ל מרכז התפעול והנדסת הרשת ב-KDDI. "במהלך תהליך ההערכה האינטנסיבי שביצענו, הפתרון של גילת בלט מעל כולם בזכות הטכנולוגיה המוכחת והביצועים העדיפים אשר תואמים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של KDDI."

"אנו גאים להיבחר על ידי KDDI לתמיכה בחזונה לחולל מהפכה בחייהם של תושבי יפן והמבקרים בה, באמצעות אספקה של קישוריות מעולה עם שירותי נתונים וקול על גבי רשת LTE בכל זמן ובכל מקום," אמר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה בגילת. "אנו שמחים להמשיך להשקיע ולהציע חדשנות טכנולוגית יוצאת דופן בתחום ה-LTE בשעה שמפעילות רשתות סלולריות ברחבי אסיה משקיעות רבות ברשתות LTE במטרה לגייס ולשמר לקוחות ולהגדיל את הרווחיות".

"הבחירה של KDDI בגילת היא עדות אמיתית להיותנו מובילים באספקת פתרונות תמסורת לרשתות LTE. אנו רואים פריסות דומות ברחבי העולם מצד ספקיות תקשורת מובילות, המחויבות לספק מענה לדרישה הגוברת לאינטרנט מהיר" אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית מכירות מסחריות בגילת. "בחירתה של KDDI נותנת משנה תוקף לחזונה של גילת, לפיו תמסורת לוויינית לרשתות LTE מאפשרת קישוריות פס רחב באיכות גבוהה ובעלות כדאית, ומחזקת את מעמדה של גילת כמובילה בשוק צומח זה".

אודות KDDI
KDDI, חברה במדד Fortune Global 500 ואחת מספקיות התקשורת הגדולות באסיה, הינה בעלת מוניטין עולמי מוכח של אספקת שירות איכותי. KDDI מספקת מגוון רחב של שירותים, כולל שירותי סלולר, תקשורת נייחת, ומרכזי נתונים, מה שהופך אותה לפתרון האופטימלי ול-One Stop shop עבור כל צרכי התקשורת וסביבת IT. למידע נוסף בקרו באתר: global.kddi.com

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il