TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן ארבל תשקיע 65 מיליון שקלים בפעילות הנדל"ן של קבוצת אלדר


עמיר שאלתיאל, יור קבוצת אלדר
לדברי עמיר שאלתיאל, יו"ר ומייסד קבוצת אלדר, "השקעתה של קרן ארבל בקבוצה מהווה הבעת אמון משמעותית של קרן מובילה בשוק ההון ביכולת שלנו לאתר, להשביח ולהקים מיזמי נדל"ן"
קרן ההשקעות ארבל חתמה על הסכם להשקעה של 65 מיליון שקלים בפעילות הנדל"ן של קבוצת אלדר, שבבעלות איש העסקים עמיר שאלתיאל. ההשקעה מבוצעת במתכונת של חוב ושותפות ברווחים, והיא מיועדת להרחבת הפעילות של החברות בקבוצת אלדר, כאשר מרבית ההשקעה מיועדת לפעילות של החברה-הבת מטרופוליס, המתמחה ביזמות בתחום ההתחדשות עירונית באזורי ביקוש.

לדברי עמיר שאלתיאל, יו"ר ומייסד קבוצת אלדר, "השקעתה של קרן ארבל בקבוצה מהווה הבעת אמון משמעותית של קרן מובילה בשוק ההון ביכולת שלנו לאתר, להשביח ולהקים מיזמי נדל"ן". את הגיוס הוביל רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות. לדברי רו"ח דנה, "שוק האשראי בענף הנדל"ן משתנה לנגד עינינו ועיקר המשקל עובר לאשראי חוץ בנקאי. חברות חדשניות ומובילות בתחומן כמו אלדר יכולות היום למצוא מקורות חדשים למימון בקרנות גמישות וחכמות יותר כדוגמת קרן ארבל. ההשקעה תיתן לקבוצת אלדר את האפשרות להביא לידי ביטוי את איכויות היזמות והניהול שבה, בארץ ובחו"ל, ללא החסם המימוני".

שותפי קרן ארבל, אמיר הסל וגבי לב ציינו כי בעסקה זו יושם מודל ההשקעות של הקרן דרך השקעה משמעותית בחוב התורמת לצמיחת חברה ישראלית, המובלת על ידי צוות מנהלים צעיר, נמרץ ומחויב, וכוללת הן הגנות נאותות והן השתתפות בהצלחת החברה, והפעילות הנדל"נית המשותפת של קבוצת אלדר עם קבוצת אלייד במסגרת מטרופוליס, בה אנו מאמינים.

מטרופוליס מקבוצת אלדר, שתהנה ממרבית ההשקעה בקבוצה, נוסדה בשנת 2011, והיא נמצאת בבעלות משותפת של אלדר וקבוצת אלייד. החברה מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של למעלה מ-25 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילות החברה בתל אביב. בשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-2,400 יח"ד במרכז הארץ, 1,750 יח"ד מתוכם בתל אביב, 285 יח"ד בגבעתיים, 300 יח"ד בהרצליה, והיתר ברמת גן, פתח תקווה ועוד. החברה נהנית מאיתנות פיננסית אשר מאפשרת לה להתמודד בהצלחה עם פרויקטים בהיקפים גדולים.

קרן ארבל, הינה קרן השקעות פרטית המתמחה בפרייבט אקוויטי וחוב מתוחכם, בניהולם של אמיר הסל וגבי לב, אליהם הצטרפו ורד קרין, דייב גל, ואלעד חן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il