TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נותנים אנרגיה לאנרגיה


אפקון
אפקון חושפת בתערוכה פתרונות להתייעלות אנרגטית, פרי פיתוחה
Afcon תחום הבקרה נטלה חלק בתערוכת התייעלות אנרגטית של משהב"ט, לצד בכירים במשרד הביטחון וצה"ל. התערוכה התקיימה ב"יד לשריון" , לטרון, שם הציגה פתרון אחוד להתייעלות אנרגטית המתחיל ממדידות של כל מקורות האנרגיה, סיווגם, ומעקב אחר הצריכה בכל חלק במבנה או במפעל התעשייתי, ממשיך בהצגת הנתונים בזמן אמת, ומסתיים בהצגת השוואת ביצועים ו- KPI's על גבי ממשק מפעיל מתקדם.

תרומתה של Afcon בהעלאת הנושא לסדר היום של המטה הכללי רבה ומשמעותית, וכפי שאמר בתערוכה סגן הרמטכ"ל, אשר ביקר בביתן ההומה שלנו: "לתת אנרגיה לאנרגיה".

ההתייעלות אנרגטית, שאליה חותרת אפקון מביאה לשיפור הרציפות התפקודית וחוסנה העתידי של מערכת הביטחון, שבאים לידי ביטוי בצמצום הוצאות שוטפות לטובת התעצמות ושיפור המוכנות הביטחונית.
משה טובול, מנהל מכירות תחום בקרת מבנים באפקון, ומומחה בתחומו, הציג בנחישות מקצועית ובהצלחה רבה טכנולוגיות ומערכות מבנה מתקדמות שפותחו במטרה לחסוך באנרגיה חשובה וכך אמר: "התייעלות אנרגטית מתחילה במדידה של מקורות האנרגיה, ובהתייעלות תהליכים טכנולוגיים של מיזוג אוויר, חשמל, מכונות, כמו גם בניהול מקורות האנרגיה לאורך השנים. ניהול משמעותי מהווה איסוף נתונים, הצגתם בגרפים ודוחות מנהל, ובעיקר באנליטיקה מתאימה להצגת DASH BOARDS מתאימים למנהלים ואחראים".

לבד מפתרונות בקרה מתקדמות שהציגה אפקון, הוצג גם נוזל בטכנולוגיית ננו חלקיקים בשם הידרומקס ,Hydromx המשווק על ידה. נוזל זה מחולל ירידה בתצרוכת החשמל למערכות מיזוג אוויר וקירור מסחריות ותעשייתיות ובכך מביא למעשה להתייעלות אנרגטית.
גם אריה טרבס מנהל התחום באפקון נשא דברים וסיפר על הטכנולוגיה החדשנית פורצת הדרך הזו, בעלת יישום קל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il