TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סבב מינויים בחברת Fundbox


פאונדבוקס
רוז זונג, יוצאת אפל ואובר תכהן כמנהלת הכספים של פאנדבוקס. הסטארט-אפ הישראלי מינה גם את יוצא גוגל פראשנט פלוריה לסמנכ"ל תפעול

חברת פאונדבוקס (Fundbox) הישראלית מודיעה על סבב מינויים בהנהלת החברה ומגייסת לשורותיה את מנהלת הכספים של אובר רוז זונג, שמונתה לסמנכ"ל כספים בחברה. זונג הייתה אחראית באובר על אסטרטגיות תמחור גלובליות וניהול תקציב של מיליארד דולר לצורכי פרסום ושיווק. בעבר הייתה אחראית בחברת אפל על ניתוח עסקי של iTunes ואפל TV.


שינוי נוסף בכח האדם בחברה הוא מינוי של פראשנט פלוריה לסמנכ"ל תפעול. בעבר מילא תפקידים בכירים בגוגל, יאהו ופייסבוק כשהחברות היו בתחילת דרכן. במסגרת המינוי החדש יקבל לידיו את ניהול הטכנולוגיות, עיצוב ופיתוח מוצר, והפעילות העסקית של פאונדבוקס.

סבסטיאן ריימרז מונה לתפקיד מנהל עסקים ראשי, הממונה על מכירות, שיווק ופיתוח ארגוני. ריימרז לקח חלק בהקמת מטה פאונדבוקס בסן פרנסיסקו וטיפל בעבר באסטרטגיה הארגונית בחברה והקמת צוותים בתחומי הפיננסים, ריסק ואנליטיקה.

לדברי אייל שנער, מנכ"ל ומייסד פאונדבוקס: "במהלך השנה ראינו שהשקעתנו בטכנולוגיות מתחומי הבינה מלאכותית הביאו את ביצועי החברה מעבר לציפיות ואפשרה את הרחבת פעילותנו. כעת בעזרת המינויים החדשים בהנהלת החברה אנו מוכנים להמשך צמיחה גם בשנת 2018."

טכנולוגיות שהחברה פיתחה מסייעות לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב להשתמש בפתרונות פשוטים לתשלום וגביית כספים. בנוסף עסקים המחוברים למערכת יכולים לבצע פעולות בתחומי האשראי, כמו קבלת אשראי מהיר על בסיס סריקה וניתוח אוטומטיים של פעילותם העסקית.

פאונדבוקס הוקמה בשנת 2012 על ידי אייל שנער, יובל אריאב ותומר מיכאלי. החברה גייסה עד כה יותר מ-107 מיליון דולר, משרתת יותר מ- 60 אלף בתי עסק ברחבי ארה"ב ומעבדת מידע מ-13 מיליון עסקים קטנים. במסגרת הרחבת הפעילות החברה מגייסת בימים אלו עשרות מפתחים למשרדים בתל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il