TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייפ-טי קיבלה הזמנה מבנק מוביל בישראל בסך של למעלה מ-150 אלפי ש"ח


Safe-T Data
החברה רואה בהזמנה זו חיזוק נוסף לערך המוסף שמספקים מוצרי סייפ-טי דטה ללקוחות בתחום הפיננסי והבנקאות, המוטמעים כבר במספר מוסדות פיננסים בארץ ובעולם.
החברה מתכבדת להודיע כי חברת הבת סייפ-טי דטה א.ר בעמ, הודיעה לה על העמקת חדירת מוצרי החברה בעולם הבנקאות על ידי קבלת הזמנה מאחד הבנקים המובילים בישראל, של מוצרי הSDE - וSDA- של סייפ-טי דטה, באמצעות מפיץ אשר רוכש את מוצרי החברה ומוכר אותם ללקוחות קצה, בסך של למעלה מ-150 אלפי ש"ח. תמורת ההזמנה צפויה להתקבל במהלך חודש ינואר 2018.

החברה רואה בהזמנה זו חיזוק נוסף לערך המוסף שמספקים מוצרי סייפ-טי דטה ללקוחות בתחום הפיננסי והבנקאות, המוטמעים כבר במספר מוסדות פיננסים בארץ ובעולם.

הפתרון המשולב של מוצרי ה-SDE ו- SDAשל סייפ-טי דטה נועד, בין היתר, להוסיף מערכת לשיתוף מאובטח של מידע רגיש בין גופים פיננסיים בכלל והלקוח בפרט, לבין לקוחות הגופים הללו, שותפים עסקיים ועוד, ובכך להגן על תחלופת המידע הרגיש העובר בין הגופים הפיננסיים לבין גורמים פנימיים וחיצוניים. בנוסף מערכת ה-SDA תספק שכבת גישה מאובטחת לאפליקציות בנקאיות הכוללת גישה מבוקרת רק למשאבים הנדרשים והזדהות חזקה מבוססת סיסמא חד פעמית.

למיטב ידיעת החברה, המידע המצוי במערכות גופיים פיננסיים בכלל, והלקוח בפרט, כולל מידע רגיש מסוגים שונים, ולכן יש להגן על מידע זה מפני דליפה או מפני שימוש שאינו מאושר. הפתרון המשולב של מוצרי ה-SDE ו- SDA של סייפ-טי דטה נועד לספק הגנה מקיפה על מידע רגיש ולכן מתאים לשימוש בארגונים מסוגו של הלקוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il