TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך משמעותית נוספת למיקרומדיק בהודו


מיקרומדיק
הסתיים בהצלחה ניסוי לצרכי מסחורו של מוצר החברה לאיתור סרטן צוואר הרחם ברשת מעבדות מובילה נוספת בהודו

לרשת Dr. Lal PathLabs ההודית למעלה מ-190 מעבדות אבחון ולמעלה מ- 5,000 מרכזי איסוף בדיקות

אוכלוסיית הודו מונה כ-365 מיליון נשים מעל גיל 15, אשר נמצאות בסיכון לפתח סרטן צוואר הרחם, ולפיכך נדרשות לאבחון
השימוש במוצר של מיקרומדיק על ידי רשת המעבדות Dr. Lal PathLabs הפחית את משך הזמן הנדרש לניתוח הבדיקה בכ- 34% תוך שמירה על דיוק האבחון אל מול הפתרון הקיים ברשת מעבדות זו

מיקרומדיק (ת"א: מקטכ), חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור מוצרי דיאגנוסטיקה חדשניים לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן, מדווחת כי הסתיים בהצלחה ניסוי להערכת ביצועיו של מוצר החברה לאיתור סרטן צוואר הרחם למטרת מסחורו בהודו שנערך בשיתוף ועל ידי Dr. Lal PathLabs, רשת מעבדות מובילה בהודו, וכתוצאה מכך, יחלו הצדדים במשא ומתן לשימוש שוטף במוצר זה של מיקרומדיק.


לרשת המעבדותDr. Lal PathLabs מעל ל-190 מעבדות אבחון ולמעלה מ- 5,000 מרכזי איסוף בדיקות בהודו. יש לציין, כי לניסוי המוצלח עם רשת המעבדות Dr. Lal PathLabs, קדם ניסוי נפרד מוצלח נוסף להערכת ביצועיו ולמטרת מסחורו של המוצר לאיתור סרטן צוואר הרחם ברשת מעבדות גדולה אחרת בהודו בשם SRL, וגם איתה החל מו"מ לשימוש שוטף במוצר של מיקרומדיק ברשת זו.


גיא לרנר, מנכ"ל מיקרומדיק: "אנו שמחים על אבן דרך חשובה נוספת בהודו, לצורך מסחור מוצר החברה לאיתור סרטן צוואר הרחם בשוק יעד מרכזי למוצר זה בכלל, ועם רשת מעבדות בסדר הגודל של Dr. Lal PathLabs, המצטרפת לרשת SRL בפרט. הצורך המשמעותי באיתור מוקדם של סרטן צוואר הרחם בשווקים מתפתחים זוהה גם על ידי הבנק העולמי, ולאחר בחינה של מספר טכנולוגיות ומוצרים, ובשיתוף עם רשת המעבדות Dr. Lal PathLabs, נבחר מוצר החברה לצורך בחינת הערכת ביצועים למטרת מסחור באמצעות ניסוי תואם ברשת זו שהינה רשת מעבדות מהמובילות בהודו. השימוש של רשת המעבדות Dr. Lal PathLabs במוצר שלנו הראה כי ניתן להפחית את משך הזמן הנדרש לניתוח הבדיקה במעבדה בכ- 34% תוך שמירה על רמת הדיוק מול הבדיקה הסטנדרטית שבה עושהDr. Lal PathLabs שימוש במעבדותיה כיום. תוצאות אלו, ממחישות פעם נוספת את יתרונות המוצר שלנו בהיבטים של דיוקו הרב, פשטותו התפעולית, קיצור זמן האבחון והקטנת הצורך במומחיות בשלב האבחון, ועל רקע שוק של מאות מיליוני נשים הנמצאות בסיכון ונדרשות לאבחון, הביאו את רשת Dr. Lal PathLabs, שהינו הלקוח הישיר למוצר החברה, להתחיל במשא ומתן מסחרי לשילוב מוצר החברה בשימוש ברשת מעבדות זו."


סרטן צוואר הרחם מדורג כסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בהודו. אוכלוסיית הודו מונה כ- 365 מיליון נשים מעל גיל 15, אשר נמצאות בסיכון לפתח סרטן צוואר הרחם, ולפיכך נדרשות לאבחון. האומדנים הנוכחיים מצביעים על כ-132,000 מקרים חדשים מאובחנים של סרטן צוואר הרחם ו- 74,000 מקרי מוות בשנה בהודו כתוצאה מסרטן זה.


המשא ומתן המסחרי הינו כתוצאה מהצלחת הניסוי המשותף של מיקרומדיק ורשת Dr. Lal PathLabs ובתמיכת תכנית ה- TechEmerge של הבנק העולמי, ששמה לה למטרה לקדם את מסחורן של טכנולוגיות מובילות במדינות מתפתחות. הבנק העולמי בחן טכנולוגיות רבות והחליט לממן את ניסוי הערכת הביצועים והמסחור, ואשר במסגרתו בוצעה הערכת ביצועיו של מוצר החברה ברשת Dr. Lal PathLabs בהודו באיתור תאים סרטניים בקרב נשים החולות בסרטן צוואר הרחם.


במסגרת ניסוי הערכת ביצועי מוצר החברה, נערכו כ- 93 בדיקות באחת ממעבדות Dr. Lal PathLabs, והתוצאות הראו כי השימוש במוצר החברה הפחית בכ- 34% את משך הזמן הנדרש לניתוח תוצאות אבחון סרטן צוואר הרחם אל מול בדיקת משטח צוואר הרחם הסטנדרטית, תוך שימור דיוק האבחון אל מול בדיקת משטח צוואר הרחם הסטנדרטית בה נעשה שימוש במעבדות Dr. Lal PathLabs.


בתחום מסחור המוצר לאיתור סרטן צוואר הרחם מתמקדת החברה בשווקים המתפתחים, בעיקר בהודו וסין, בהם קיים צורך משמעותי למוצר זה. בחודש יולי 2017, דיווחה מיקרומדיק על קבלת הזמנה משמעותית של 33,000 בדיקות לאיתור סרטן צוואר הרחם מסין, זאת בהמשך להזמנה גדולה נוספת מסין מוקדם יותר השנה.


כמו כן, בתחום זיהוי סרטן שלפוחית השתן, מתמקדת החברה בשווקים בעולם המערבי, ודיווחה כי מעבדת CLIA בארה"ב תאמץ את מוצר החברה לזיהוי תאי סרטן בשלפוחית השתן בעבודתה השוטפת. הפעילות המסחרית של החברה במוצר זה נמצאת אף היא במגמת צמיחה מואצת על רקע הזמנות ראשונות שהתקבלו השנה גם מגרמניה, רוסיה וטורקיה.

אודות מיקרומדיק
מיקרומדיק טכנולוגיות (ת"א: מקטכ) היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח ומסחור בדיקות חדשניות לאבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות סרטן עבור צרכי שוק ברורים בשווקים עולמיים וצומחים. טכנולוגיית CellDetect שפיתחה זטיק – חברה בת בבעלות מלאה של מיקרומדיק, מאפשרת לבצע אבחון של תאים סרטניים ופרה-סרטניים באמצעות צביעתם בצבע ייחודי, לאבחון סרטן שלפוחית השתן ממשטחים שנלקחים מבדיקות שתן, ולאבחון סרטן צוואר הרחם. כיום נמצאת החברה בתהליך של ביצוע ניסויים לקבלת אישור גם לשימוש בטכנולוגיה לאבחון סרטן הערמונית ממשטחים שנלקחו מדגימות שתן. טכנולוגיית CellDetect נטולת תופעות לוואי וסיכונים, תוצאותיה זמינות תוך שעות ספורות, והיא מבוססת על שימוש בחומרים וציוד הקיימים במעבדות פתולוגיות. החברה פועלת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים והסכמי רישוי עם מוסדות מחקר רפואיים ומדעיים מובילים ברחבי העולם, וכן באמצעות פיתוח עצמאי שהיא מבצעת. www.m-medic.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il