TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.בי.אי על אלביט מערכות


איביאי
דוח מאכזב למול עליה מרשימה ברווחיות והמשך צמיחה אגרסיבית

הקשר בין ביצועי החברה לתמחור המניה מנותק הן במונחי תמחור אבסולוטי והן במונחי תמחור יחסי למתחרות ולתעשייה

הבוקר פרסמה אלביט מערכות את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2017, הדוח היה מאכזב בשורה העליונה, אך עם זאת נרשמה עליה מרשימה בשיעורי הרווחיות והמשך צמיחה אגרסיבית בצבר.

בשורה התחתונה, אלביט מפרסמת דו"ח די פושר כאשר הנתון המעודד היחיד הוא המשך הגידול בצבר ההזמנות, שיעורי ברבעון הפתיעו לטובה אך אנו סבורים שהם אינם מייצגים לטווח הארוך.


כרגיל בדוחות האחרונים של אלביט, אי אפשר שלא להעלות תהיות לגבי היכולת של החברה לגלגל את הצמיחה בהכנסות לשורה התחתונה. לשם הבהרה, בתשעת החודשים הראשונים של השנה הצבר צמח בכ-10% כאשר שורת ההכנסות צמחה ב-2.6% והרווח התפעולי צמח ב-1.9% בלבד.


לסיכום, אנו ממשיכים לטעון כי הקשר בין ביצועי החברה לתמחור המניה מנותק הן במונחי תמחור אבסולוטי והן במונחי תמחור יחסי למתחרות ולתעשייה (אלביט נסחרת במכפיל 24X לעומת מדד החברות הביטחוניות שעומד על 21.5X) . אנו סבורים כי קשה להניח צמיחה דו ספרתית שתצדיק את מחיר המניה, ועל כן אנו שומרים על מחיר יעד של 114.5$ למניה והמלצת תשואת חסר.

הכנסות – השורה העליונה שהציגה החברה עמדה על 800.7 מיליון דולר, הגוזרת צמיחה של 2.6% ברבעון ו-2.6% בתשעת החודשים הראשונים של השנה, נתון מאכזב ביחס לתחזית המוקדמת שלנו היקף מכירות ברבעון של 835 מיליון $.
בחלוקה הגיאוגרפית, ניתן לראות חלוקה מאוזנת בין ארבעת השווקים המרכזיים של החברה (ישראל, ארה"ב, אירופה ואסיה פסיפיק).

רווחיות – שיעורי הרווחיות הגולמית שהציגה החברה ממשיכים להיות גבוהים ולראשונה חצו את רף ה-31% חשוב לציין כי אנו לא חושבים שיש מקום להניח שמדובר בנתון מייצג ומעניין יהיה לשמוע את הבהרות החברה לנתון הגבוה, בשיחת הועידה. שיעור הרווח התפעולי היה גם הוא גבוה ועמד על 10.3% מהמכירות, כאשר במקביל להתרחבות המרווח הגולמי ראוי לציין כי לראשונה מזה זמן רב החברה הציגה סטגנציה בהוצאות השיווק והמו"פ שהשפיעה כמובן על הרווח התפעולי. צריך לזכור כי בהשוואה רבעונית יש לנטרל השפעות חד פעמיות ברבעון המקביל בשנה שעברה (כ-10 מיליון דולר) כך שלאחר הנטרול הצמיחה ברווח התפעולי אפילו מרשימה יותר.

צבר ההזמנות - כצפוי המשיך להציג צמיחה מרשימה ועמד על 7.6 מיליארד דולר והוא שוב הנקודה החזקה ביותר בדו"ח.
מצד אחד המספר נראה חיובי לעתיד הצמיחה של החברה אך ממשיכה להישאל השאלה מתי נראה את הצבר מניע קדימה בצורה משמעותית יותר את שורת ההכנסות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il