TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה


ביוקיין – תחילת ניסוי קליני Phase 1b/2 בסרטן קיבה

כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, מתכבדת לדווח כי ביוליין אר אקס גיווחה כי החל ניסוי קליני Phase 1b/2 לבחינת טיפול משולב בתרופה BL-8040 יחד עם Atezolizumab (®TECENTRIQ), תרופת anti-PD-L1 של Genentech (חברה בת של Roche), לטיפול בסרטן הקיבה.
ביוליין דיווחה כי הניסוי הינו רב מרכזי, פתוח (open label), אקראי ומבוקר. בניסוי צפויים להיכלל עד 40 חולים. מטרת הניסוי הינה בחינת התגובה הקלינית לטיפול וכן בטיחות וסבילות הטיפול. בניסוי יבחנו גם מספר פרמטרים פארמקו-דינמיים של שילוב התרופות. בתחילה יקבלו החולים זריקות של BL-8040 כטיפול יחיד, ולאחר מכן ינתן שילוב התרופות במספר סבבי טיפול למשך שנתיים או עד התקדמות המחלה, החמרה קלינית או התפתחות תופעות לוואי בלתי נסבלות.


הניסוי מתקיים במסגרת שיתוף פעולה בין ביוליין ל-Genentech בתחום האימונותרפיה בסרטן במסגרתו נערכים ניסויים קליניים Phase 1b/2 לבחינת שילוב התרופות לטיפול במספר אינדיקציות סרטניות.
BL-8040 הינו מעכב של החלבון CXCR4 אשר הוכח במספר ניסויים קליניים כבעל יכולת ניוד משמעותית של תאי מערכת החיסון וכיעיל בהשריית מוות ישיר של תאים סרטניים. ביוליין רכשה את הזכויות בתרופה BL-8040 מכוח הסכם רישיון עם חברת ביוקיין תרפיוטיקס בע"מ. החברה מחזיקה בכ-28% מהון המניות של ביוקיין.

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (%43), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Cadent ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il