TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וונטייז מגייסת בכיר לניהול פעילותה בדרום אמריקה


וונטייז
מינתה את מרסלו מטאר לניהול פעילות החברה בדרום אמריקה
נועם יוספידיס מנכ"ל וונטייז: "לאחר שוונטייז זיהתה את אמריקה הלטינית כשוק הצמיחה העיקרי שלה בעולם, מינוי של דמות כה בכירה בעולם המדיה הלטיני מהווה הבעת אמון עצומה באיכותו של השירות שלנו, בטכנולוגיה והתכנים של וונטייז, ובפוטנציאל האדיר הגלום ביבשת עבורנו. מרסלו מביא עמו שנים של נסיון, קשרים וידע עסקי בתחומי מסחור התוכן, שירותי תוכן טלויזיוניים, ניהול עסקי ברחבי היבשת של טכנולוגיה, סחר ותוכן פרמיום. הוא יהווה בעבור וונטייז זינוק קדימה בנוכחות האסטרטגית שלה באמריקה הלטינית ובפיתוח יחסיה העסקיים עם גורמי הפצה מרכזיים בה. לאחר שחתמנו על הסכם אסטרטגי עם LG וקודם לכן עם סמסונג אנחנו מוכנים להמשך הצמיחה בשוק הזה."

וונטייז מודיעה כי מינתה את מר מרסלו מטאר (Marcelo Mattar) לנהל את היחידה העיסקית של וונטייז באמריקה הלטינית ויעמוד בראש המשרד שפותחת החברה בסאו פאולו, ברזיל בימים אלו. מרסלו הינו מנהל בכיר ועתיר ניסיון בתחום המדיה, הטכנולוגיה והתוכן בברזיל.

בתפקידיו הקודמים כיהן מרסלו כמנהל כל תחום התוכן, וידאו וספורט של Samsung באמריקה הלטינית, מנהל מוצר הסליקה Samsung Pay באמריקה הלטינית, מנהל פיתוח עסקי של חברת התקשורת הגדולה בברזיל Globo (רשת הטלוויזיה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית) ומנהל פיתוח עסקי ורכש תוכן בינלאומי ב Terra Networks.

כיום יש לוונטייז מעל 2.2 מיליון משתמשים בשירות SmartVOD הקיימים כיום במסגרת הסכם הפצה של החברה עם Samsung בברזיל ואליו מצטרף הסכם הפצה חדש שנחתם עם LG בתחילת השבוע.

אודות וונטייז
קבוצת וונטייז מספקת שירותי תוכן לפי דרישה במסגרתם מציעה החברה תכנים מסוגים שונים לצריכה על בסיס מנוי, השכרות חד פעמיות, רכישה או צפייה ללא תשלום מבוססת פרסומות. שירות הפרמיום של החברה נקרא "SmartVOD" והינו שירות מרובה-קטגוריות, הכולל סרטים חדשים מהקולנוע ממיטב אולפני הוליווד כגון Disney Pixar, Marvel, Lucasfilm, Warner Brothers, Sony Pictures, Universal, Lionsgate, 20th Century Fox ועוד, לצד סרטי טלוויזיה וקולנוע נוספים, סדרות טלוויזיה, תכני ילדים, הופעות מוזיקליות ותכנים נוספים. היצע התכנים בשירות שונה ממדינה למדינה ומותאם ע"י החברה לשוק היעד. כיום, מעניקה החברה את שירותיה ללקוחות במדינות שונות בעולם, ובין היתר, בישראל, באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il