TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם מדווחת: נפתחה מכירת הדירות לקהל בשוק משפרי הדיור בפרויקט "סימפוני" בשכונת האומנים במסגרת מחיר למשתכן במתחם כורדני בקריית מוצקין


סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין - פרויקט מחיר למשתכן - חברת הנדלן עמרם אברהם
אלון עמרם בעלים והמנכ"ל של החברה: "הבניה בשטח בעיצומה ואנו מעריכים כי הדירות לרוכשים ימסרו תוך כשנה"
המדובר, בפרויקט "סימפוני" שמקימה חברת הנדל"ן עמרם אברהם במסגרת תכנית מחיר למשתכן, הממוקם במתחם כורדני ממערב לקריון ובקרבה לרצועת החוף. זהו מתחם המשתרע על שטח של
כ – 833 דונם ונועד לבניית 3,500 יחידות דיור. נכון להיום שווקו כ – 1,820 דירות בתוספת 1,028 יחידות הדיור האחרונות ששווקו במסלול מחיר למשתכן.
חברת עמרם אברהם תקים במתחם 5 בניינים בבנייה מדורגת, בני 8 – 7 קומות, בכל בניין 26 דירות.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חב' עמרם אברהם אומר, כי בפרויקט כבר נמכרו כ – 120 דירות לזכאים אשר זכו בהגרלה מתוך 130. הוא מציין, כי בימים אלה פתחה החברה את מכירת הדירות לרוכשים בשוק החופשי וישנה התעניינות מרובה. הוא מציין כי, החברה פונה לשוק משפרי הדיור באמצעות שיווק רגיל, כמו: פרסום, מסרונים, פניות אישיות באמצעות מיילים וכו'.
גייר מדגיש כי על משפרי הדיור המעוניינים ברכישה, להיות בעלי תעודת זכאות ולעמוד בקריטריונים של אי מכירת דירה במשך 5 שנים.

מחירי המכירה עומדים על מחיר של החל מ – 1,550 מיליון שקל, כאשר על המדף מוצעות למכירה דירות הגן והפנטהאוזים המשתרעים על שטח של כ - 184 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 65 מ"ר.

לפי הנתונים: 6,604 ניגשו להגרלה, 6,232 מהם אינם בני המקום, בעוד 372 נרשמים הם בני המקום.
בפרויקט דירת 4 חדרים ממוצעת הינה בשטח של כ – 100 מ"ר, ודירת 5 חדרים ממוצעת הינה בשטח של כ – 133 מ"ר .

אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: "נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה ומימשו את זכותם ברכישת הדירה".

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם ז"ל).

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום למעלה מ – 4,000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה החברה למעלה מ- 35 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל חב' עמרם אברהם אומר, כי פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il