TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סוס טרויאני הגונב פרטי כניסה לחשבונות בנק חוזר לחנות Google Play


ESET
הכירו את BankBot: סוס טרויאני שדולה פרטי כניסה לחשבונות בנק שהתפתח לאורך השנה, והופיע מחדש בגרסאות שונות בתוך החנות של Google Play ומחוצה לה

הטרויאני שתוקף מכשירי אנדרואיד וגונב פרטי כניסה לחשבונות בנק, עליו דיווחנו לראשונה בתחילת השנה הנוכחית, מצא את דרכו חזרה לחנות Google Play, בצורה חמקנית יותר מאי פעם.


הכירו את BankBot: סוס טרויאני שדולה פרטי כניסה לחשבונות בנק שהתפתח לאורך השנה, והופיע מחדש בגרסאות שונות בתוך החנות של Google Play ומחוצה לה. הגרסה שזיהינו ב-Google Play בתאריך 04.09.2017 היא הראשונה מבין כולן ששילבה בהצלחה את הצעדים האחרונים באבולוציה של BankBot: טשטוש משופר של הקוד, פונקציונאליות מתוחכמת של הפעולה הזדונית במכשיר, ומנגנון הדבקה ערמומי שמנצל לרעה את שירותי הנגישות (Accessibility Service) של מערכת האנדרואיד.


שימוש לרעה בשירות הנגישות של מערכת האנדרואיד נצפה בעבר במספר טרויאנים שונים, רובם מחוץ לחנות Google Play. ניתוחים שבוצעו לאחרונה ע"י SfyLabs ו-Zscaler אישרו את ההשערה שהנוכלים אשר מפיצים את וירוס ה-BankBot הצליחו להעלות ל-Google Play אפליקציה עם פונקציונליות שמנצלת את שירות הנגישות, אך ללא מטען של תוכנה זדונית לדליית פרטי בנק.


הגרסה הנוכחית, כוללת מטען של נוזקה השואבת את פרטי הכניסה לחשבונות הבנק של הקורבן, הצליחה להתגנב אל תוך Google Play במסווה של משחק בשם Jewels Star Classic (חשוב לציין שהתוקפים עשו שימוש לרעה בשמה של סדרת משחקים פופולרית ולגיטימית בשם Jewels Star, מבית מפתחת המשחקים ITREEGAMER, ואין קשר בין מפתחת המשחקים לבין קמפיין זדוני זה).
חברת ESET דיווחה לצוות האבטחה של Google על האפליקציה הזדונית, שהותקנה על ידי קרוב ל-5,000 משתמשים והיא הוסרה מהחנות.


מהו BankBot?
זוהה לראשונה על ידי חברת ESET בתאריך 26.12.2016, ונותח לראשונה על ידי Dr. Web, BankBot הוא סוס טרויאני שפעיל באנדרואיד וניתן לשליטה מרחוק, וביכולתו לאסוף פרטי בנק בעזרת טפסי התחברות מזויפים במספר אפליקציות, לשבש הודעות טקסט על מנת לעקוף אימות דו-שלבי, ולהציג התראות דחיפה (push notification) לא רצויות.


זמן קצר לאחר גילוי האפליקציות שהפכו לטרויאניות עקב BankBot בחנות האפליקציות Google Play בתחילת 2017, אימתנו שמקורן של האפליקציות הזדוניות הינו בקוד מקור שהפך ציבורי בפורומים מחתרתיים בדצמבר 2016. הזמינות הציבורית של הקוד הובילה לעלייה הן במספר והן בתחכום של סוסים טרויאניים מתחום הבנקאות במכשירים סלולריים.


איך זה עובד?
ברגע שהמשתמש התמים מוריד את המשחק Jewels Star Classic של מפתחת המשחקים GameDevTony (תמונה 1), הוא מקבל משחק אנדרואיד כמו כל משחק, אך עם כמה תוספים חבויים – מטען של תוכנה זדונית לבנקאות שאורב בתוך משאבי המשחק, ושירות זדוני שממתין להפעלה לאחר עיכוב קבוע מראש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il