TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Yael- Smartsoft החלה לשווק בישראל


יעל גרופ
המערכת מאפשרת להפוך תחנות קצה קיימות לתחנות רזות, מאובטחות עם ניהול מרכזי

סמארטסופט מקבוצת יעל החלה לשווק בישראל את מערכת סטראטודסק המאפשרת לארגונים לנצל את החומרה הקיימת אצלם ולהפוך אותה לחומרה "רזה", מנוהלת מרכזית ובעלת תמיכה בכל טכנולוגיות ה-SBC הנפוצות לרבות: Vmware, Citrix, מיקרוסופט ואחרות.


כאמור, במאי השנה רכשה קבוצת יעל את חברת SmartSoft במטרה להרחיב את פעילות אבטחת המידע בקבוצה. החברה משווקת מגוון פתרונות אבטחת מידע ומשמשת כנציגה המקומית של חברות בינלאומיות כגון IMPRIVATA, AVECTO, Strato Desk ועוד.

אופיר חזות, סמנכ"ל בקבוצת יעל: "בעוד הארגון מנסה לחסוך כסף על ידי הפסקת השימוש ב"תחנות שמנות" אצל המשתמשים, על ידי מעבר לתשתית מרכזית, בפועל הוא ממשיך לנהל תשתיות Windows בתחנות הקצה. מצב זה כולל בין היתר רישוי ותחזוקת Windows עצמו, רישוי ותפעול Anti-Virus ורכיבי Endpoint נוספים, התמודדות עם תקלות Windows אצל משתמשים ועוד. על מנת להפסיק את הניהול הכפול של תשתיות מרכזיות ותשתיות Endpoint, ארגונים רבים מחפשים כיום מעבר למחשוב רזה. חומרות רזות אלו מתומחרות סביב בין $150-$300 ליחידה ומכאן שרכישתן מנפחת את עלות פרוייקט ה-VDI לרמות שמטילות בספק את כדאיותו. כעת אנחנו מאפשרים לפשט ולייעל תהליכים אלו בעלויות הרבה יותר נמוכות."

יואב הורניק, מנהל אגף אבטחת מידע וסייבר בקבוצת יעל מוסר :"התועלת בהטמעת מערכת סטראטודסק היא בהוזלת עלויות התפעול השוטף ע"י ניהול מרכזי, צמצום כמות התקלות בתחנות ושיפור השירות למשתמש. לא משנה על איזו תשתית מרכזית מתבסס הארגון, המערכת שלנו תהפוך כל תחנת קצה או Thin Client לתחנת Zero Client מאובטחת, עם ניהול מרכזי ושליטה מירבית."

המערכת מאפשרת להפוך חומרה קיימת (לרבות ניידים) לתחנות Zero Client מנוהלות מרכזית, תמיכה ב-Vmware ,Citrix ,MS, הפעלת המערכת מ-PXE או התקנה על הדיסק, השתלטות מרחוק על תחנות קצה, הפצת שינויים מרכזית ויכולת ביצוע פעולות על אלפי תחנות בו זמנית, תמיכה במדפסות מכל סוג, ביצוע עדכוני תוכנה מרכזיים ועוד.

לפרטים נוספים: https://www.stratodesk.com/download


Yael Group היא קבוצת IT מהמובילות בישראל.
הקבוצה מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה באמצעות יישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם. פעילות הקבוצה כוללת פרויקטי אינטגרציה, יישום מערכות ERP ו-CRM, הטמעת פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, פתרונות ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ואבטחת מידע. זאת לצד ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה. זאת לצד ניסיון רב במתן שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il