TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצלחה לאשטרום נכסים: השלימה הנפקת מניות בהיקף של כ-118 מיליון שקל


בעקבות ההנפקה יגדל שיעור אחזקות הציבור במניות החברה לשיעור הגבוה מ-35%
ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "תוצאות ההנפקה מבטאות הבעת אמון גדולה של המשקיעים המוסדיים והפרטיים בחברה. כספי ההנפקה יאפשרו לאשטרום נכסים להמשיך ולפתח את פעילותה בישראל ובגרמניה, תוך שמירה על מבנה פיננסי איתן".

חברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, השלימה אתמול בהצלחה הנפקת מניות בבורסה בתל-אביב, וגייסה סכום כולל של כ-118 מיליון שקל. לאחר שבשלב המוסדי שהתקיים השבוע גייסה החברה סכום של כ-94 מיליון שקל, הושלם אתמול השלב הציבורי של ההנפקה במסגרתו גייסה החברה כ-23 מיליון שקל נוספים. בשלב המוסדי, שהושלם שלשום, נתקבלו ביקושים בגובה 270 מיליון שקל וההנפקה נסגרה במחיר של 16.16 שקל למניה. בשלב הציבורי, שהושלם אתמול, נתקבלו ביקושים נוספים בגובה 80 מיליון שקל וההנפקה נסגרה במחיר של 16.35 שקל למניה, הגבוה בכ-2.4% ממחיר הסגירה של המניה אתמול בתל-אביב. את ההנפקה הובילו החתמים: רוסאריו חיתום, אייפקס הנפקות, ברק קפיטל, ענבר ואגוז.

במסגרת המהלך, הנפיקה אשטרום נכסים 7.25 מיליון מניות, המהוות כ-8.4% מהון מניותיה לאחר הגיוס. בעקבות הגיוס יגדל שיעור אחזקות הציבור בחברה לרמה הגבוהה מ-35%, מה שיוביל להגדלת משקל המניה במדדי הבורסה המובילים, מדד ת"א 90 ומדד ת"א 125. יצוין, כי שווי השוק של אשטרום נכסים לאחר ההנפקה, על בסיס מחיר המניה הבוקר, עומד על 1.38 מיליארד שקל.

אתמול פורסם, כי אשטרום נכסים וחברת אקה נדל"ן חתמו על הסכם לרכישת זכויות בקרקע במתחם משרד החוץ צפון בירושלים, בשטח כולל של כ-5.8 דונם. החברות רכשו חלק מהמגרש ממשפחת עבוד-לוי וחברת דרורי לפי שווי קרקע של כ- 270 מיליון שקל.
אשטרום נכסים ואקה נדל"ן חתמו יחד עם קבוצת בליליוס וחברת דרורי, שימשיכו להחזיק ביתרת הזכויות בקרקע, על הסכם להקמת קומפלקס יוקרתי על הקרקע המשותפת. הקומפלקס יהיה מורכב משני מגדלים- מגדל מגורים המונה כ-160 יחידות דיור, ומגדל משרדים ושטחי מסחר בשטח של כ- 40,000 מ"ר.

אשטרום נכסים פרסמה בסוף אוגוסט האחרון את תוצאותיה לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2017. מדוחותיה הכספיים של החברה עולה, כי החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בסך של כ-118 מיליון שקל, ועם רווח נקי של כ-96.5 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה עומד, נכון ליום 30.6.17, על כ-1.33 מיליארד שקל.

אשטרום נכסים, הינה החברה העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל )כיום בגרמניה( הכוללים קניונים
ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מלונות, מבני תעשייה, קרקעות ועוד, המיועדים בעיקר
להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לנכסיה. מעת לעת משקיעה החברה
בתחומים נוספים. נכון למועד דוח זה מושקעת החברה בחברת סיטיפס בע"מ העוסקת בתחום התחבורה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il