TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תראפיקס ביו מסכמת את הרבעון השני של 2017 ומעדכנת על מצב העסקים ותוכניות המו"פ


תראפיקס
נכון לסוף יוני 2017 היו בידי החברה כ-11.8 מיליון דולר לעומת סכום של כ-12 מיליון דולר בסוף מרץ השנה

תראפיקס ביוסיינס, חברה ציבורית הנסחרת בתל אביב ובנסדא"ק (TRPX) המתמחה בפיתוח תרופות מבוססות קנבינואידים מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2017 ומעדכנת על מצב העסקים והניסויים הקליניים.


החברה סיימה את הרבעון השני בהפסד של כ-1.9 מילון דולר בהשוואה להפסד של כ-0.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד כולל הפרשי שער של 0.44 מיליון דולר. הוצאות מחקר ופיתוח הסתכמו ברבעון השני בכ-0.46 מיליון דולר לעומת הוצאות של כ-0.23 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות אלה נבע מהניסויים הקליניים והוצאות מו"פ. הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו בכ-0.97 מיליון דולר בהשוואה לכ-0.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה. הגידול בהוצאות קשור להגברת פעילות קשרי המשקיעים ופיתוח עיסקי.


נכון לסוף יוני 2017 היו בידי החברה כ-11.8 מיליון דולר לעומת סכום של כ-12 מיליון דולר בסוף מרץ השנה. הקיטון נובע מהוצאות שוטפות של החברה מחד מול גיוס הון בחיתום יתר. החברה צופה שרמת המזומנים הנוכחית תספיק לפעילות החברה עד מהלכו של רבעון שלישי 2018.


עדכון והתפתחות מצב העסקים ותוכניות המו"פ
לניסוי הקליני המתנהל באוניברסיטת ייל לטיפול בתסמונת הטורטס גויסו עד כה 12 חולים והחולה ה-13 יגוייס השבוע. החולה האחרון צפוי להיות מגוייס עד סוף ספטמבר, תחילת אוקטובר. עד כה סיימו 10 חולים את הניסוי בן שלושת החודשים.


באותו ניסוי באוניברסיטת ייל: לחולים שסיימו 3 חודשים ראשונים של טיפול ניתנה אופציה להרחיב את תקופת הטיפול לשלושה חודשים נוספים בהתבסס על הערכה חיובית של היעילות לאחר 3 חודשים. מתוך 10 החולים שסיימו השלב הראשון בן 3 החודשים, 8 הסכימו להאריך את הניסוי ב-3 חודשים נוספים.
בהתייחס לניסוי המתוכנן עם קבוצת ביקורת שלב B2 באוניברסיטת הנובר לטיפול בתסמונת הטורטס, החברה בוחנת אפשרות לבצע הניסוי בארה"ב והחלטה תתקבל תוך כמה שבועות, דבר שיביא לדחיית התחלת הניסוי.


בהתייחס לתוכנית הקלינית השנייה לטיפול ב-Mild Cognitive Impairment (MCI) באמצעות מינון נמוך מאוד המבוסס על החומר הפעיל THC. החברה סיימה לפתח של הפורמולה לטיפול במתן תת לשוני. האינדיקציה שאליה מכוונת החברה היא פציעה טראומטית של המוח (TBI) והחברה בוחנת מהו המסלול הרגולטורי המועדף ולכן תהיה דחיה בהתחלת אך בכל מקרה הוא יחל ברבעון הבא והוא יארך כחודש בלבד. משם תתקדם החברה לניסוי של הוכחת היתכנות ובמקביל מפתחת פתרון למתן נזלי (דרך האף) של התרופה.


בניסוי הצפוי לבדיקת היתכנות של התרופה לטיפול ב-MCI תבדוק החברה את מצב ההכרה (cognition) של חולי TBI , שהם בדרך כלל סימפטומטיים עם חוסר תפקוד קוגניטיבי משמעותי. המטרה הסופית בניסוי היא למדוד את התפקוד הקוגניטיבי לאחר הפציעה. החברה מתכוונת להתחיל בניסוי פרה-קליני בחיות קטנות לקראת סוף הרבעון הנוכחי או בתחילת הרבעון הרביעי בהתאם לתוכניותיה המוקדמות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il