TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט מרחיבה פעילותה בסין


המלט
מקימה מפעל חדש בהשקעה של כ-15 מיליון דולר שיהיה בעל כושר ייצור כפול מכושר הייצור של המפעל הנוכחי
סך של כ-9 מיליון דולר מהיקף ההשקעה בהקמת המפעל החדש יתקבלו כפיצוי ממחוז Yangzhong בסין

חברת הבת בסין פועלת כיום בתחום התעשייה התהליכית והקמת המפעל החדש תאפשר לחברה הסינית ייצור גם לתעשיית המוליכים למחצה המתפתחות בקצב מואץ בסין

המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים ושסתומים לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות הודיעה היום כי חברה בת בסין בבעלות מלאה של החברה חתמה על הסכם עם הנהלת מחוז Yangzhong להעתקת מפעל החברה בסין. המפעל החדש שיוקם בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון דולר הינו מפעל יצרני חדשני בעל כושר ייצור כפול מכושר הייצור של המפעל הנוכחי, הפועל כיום בתחום התעשייה התהליכית, ובו הקבוצה תוכל לייצר גם מוצרים לתחום התעשייה האולטרה נקייה בכלל ולתעשיית המוליכים למחצה בפרט . סך של כ-9 מיליון דולר יתקבלו כפיצוי ממחוז Yangzhong שיתקבלו בשלושה תשלומים ואת יתרת הסכום, כ-6 מיליון דולר, המ-לט תשקיע באמצעות גיוס מימון חיצוני.

במהלך בניית המפעל החדש, תהיה רשאית חברת הבת בסין להמשיך ולהשתמש בשטח היצרני של המפעל הנוכחי ובכך לא צפויה להיפגע יכולת הייצור של חברת הבת בסין עד להשלמת בניית המפעל החדש. להערכת החברה בניית המפעל החדש צפויה להסתיים עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2019.

המל-לט השלימה את רכישת מלוא הון המניות של חברת הבת בסין באפריל 2016 תמורת כ-15 מיליון דולר והיא אוחדה לראשונה בדוחות המלט ברבעון השני לשנת 2016. החברה הסינית פועלת בתחום התעשייה התהליכית ומייצרת ברזים ומחברים לתחום האנרגיה הגרעינית, פטרוכימיה, הנפט והגז ומחזקת את כושר התחרות של החברה ואת יכולתה להרחיב נתחי שוק. לאחרונה זכתה חברת הבת בסין בשיתוף עם המ-לט במכרז לאספקת מוצרים לפרוייקט בתחום האנרגיה הגרעינית בהיקף של כ-3.7 מיליון דולר, שוק חדש שנפתח בפני החברה בסין.

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "אנו שמחים על המהלך המשמעותי של הכפלת כושר הייצור והרחבת מגוון המוצרים המיוצרים בסין. החברה הסינית מגלמת פוטנציאל גדול עבור המ-לט בחדירה לשוק האנרגיה הגרעינית באסיה ומתחילת הייצור במפעל החדש, גם לשוק המוליכים למחצה הנמצא במגמת צמיחה מואצת בכלל ובסין בפרט. במהלך השנים הקרובות מתוכננים להיבנות בסין מספר גדול של FABs , הקמת המפעל החדש והרחבת יכולות הייצור בחברה הסינית לשוק המוליכים למחצה, תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה ולתת מענה לגידול הצפוי בביקושים בתחום זה.
הקמת המפעל החדש, הינו צעד נוסף ביישום אסטרטגית הצמיחה של החברה לביסוס הפריסה הגלובלית שלנו ושיווק מוצרי הקבוצה למגוון רחב של תעשיות. אנו מודים להנהלת מחוז Yangzhong על שיתוף הפעולה ומאמינים כי הקבוצה ממוצבת היטב מקצועית ותפעולית, וערוכה לפעול במרץ להאצת הצמיחה ומעמדנו התחרותי והשיווקי בכל הטריטוריות".

אודות המ-לט:
המ-לט בשליטת קרן פימי (61%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים ושסתומים לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה מעל ל-850 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il