TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Fluence– השקעה אסטרטגית בחברה בהיקף של כ-11 מיליון דולר ממשקיע מוסדי בארה"ב


Fluence

לחברה כ-48 מיליון דולר במזומן ואפשרות לרישום עתידי בבורסה בארה"ב

פלואנס (Fluence Corporation) (ASX:FLC) חברה מובילה בפתרונות לטיהור מים, הודיעה כי חתמה עם משקיע מוסדי אמריקאי על הסכם להשקעה אסטרטגית החברה בהיקף של כ-10 מיליון דולר אמריקאי. משקיע נוסף הצטרף בהקצאה פרטית של עוד 1 מיליון דולר ובסה"כ גויסו כ-11 מיליון דולר. מחיר המניה בגיוס היה 0.85 דולר אוסטרלי שייצג פרמיה של כ-5% על מחיר השוק ב-3 לאוגוסט שהיה 0.81 דולר אוסטרלי.


ההשקעה הפרטית מיועדת למספר נושאים, בין היתר, להרחבת בסיס המשקיעים הגלובליים של החברה על ידי משיכת קרנות אמריקאיות איכותיות מתוך ציפיה לרישום פוטנציאלי עתידי של פלואנס באחת הבורסות בארה"ב ובכך להשיג הון חוזר למימון הזדמנויות צמיחה חדשות.


ריצ'רד אירווינג יו"ר פלואנס אומר: "אנחנו מרוצים לקבל את פני המשקיעים לחברת פלואנס. סקטור המיים הגלובלי הוא בהיקף של כ-700 מיליארד דולר בשנה ואנחנו שמחים שאחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים והמכובדים בעולם שמו את מבטחם בפלואנס ורואים בה חברה צומחת בסקטור זה. אנחנו מקווים שההשקעה הראשונית תהיה אבן בסיס לתמיכה עתידית מהמשקיע הנוכחי ומקרנות אחרות באיכות גבוהה".


הנרי צ'רבה, מנכ"ל פלואנס מציין שהחברה ממוצבת כיום כאחת המובילות בתחום הטיפול המבוזר במים וטיהור שפכים ובשוק ה- Waste-to-energy הנאמד בכ-13 מיליארד דולר כיום וצפוי לגדול לכ-22 מיליארד דולר בשנת 2021. מגוון המוצרים הרחב והשירותים של פלואנס ממצבים אותה כספק הגדול ביותר בתחום הזה לשנים הבאות. ההשקעה האסטרטגית תאפשר לפלואנס גמישות נוספת בשנה הבאה על מנת להתמקד ולתת מענה מהיר להזדמנויות צמיחה חדשות".


לפלואנס יש כיום אמצעים נזילים של כ-48 מיליון דולר והיא ממוצבת בצורה טובה כדי לממן את התפעול השוטף ואת הצרכים האסטרטגיים הגלובליים באמצעות מקורות פיננסיים מחוץ למאזן במידת הצורך. היועץ להנפקה הפרטית בארה"ב הוא EAS Advisors LLC באמצעות Odeon Capital Group בשיתוף פעולה עם Henslaw באוסטרליה.


אודות Fluence
חברת פלואנס הינה מובילה עולמית באספקת פתרונות מהירים מבוזרים וארוזים לטיפול בשפכים הפועלת השוק שהיקפו כ-17 מיליארד דולר ללא השוק הכפרי בסין. פלואנס פועלת כיום בכ-70 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה מעל ל-300 עובדים מקצועיים מיומנים. החברה מציעה מגוון שירותים משלב ההערכה המוקדם דרך תכנון ומתן תמיכה שוטפת ואופטימיזציה של נכסי מים נוספים. פעילות הליבה של החברה היא בצפון אמריקה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואירופה תוך מיקוד בהרחבת הפעילות לשוק הטיפול המים במרחב הכפרי בסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il