TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אביסרור חושפת נתונים על הרוכשים בפרויקט היוקרה


פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע של חברת אביסרור
25% מהדירות שנמכרו בפרויקט הן דירות שהורים רכשו לטובת עתיד ילדיהם
כ- 90% מהרוכשים בפרויקט הם תושבי באר שבע, עומר, להבים, מיתר והסביבה, 55% מגיעים משכונת נאות לון, נווה זאב ושכונה ט' בעיר, 60% הם משפרי דיור. לאור קצב המכירות המהיר החברה פתחה לשיווק את הבניין השלישי בפרויקט

מנתוני חברת אביסרור משה ובניו עולה כי 25% מהדירות שנמכרו עד כה בפרויקט גרנד אביסרור שבשדרות טוביהו בעיר הם למעשה דירות שהורים רכשו לטובת עתיד ילדיהם.
כך למשל שלמה ודינה שמחון, המתגוררים בלהבים ורכשו דירה בפרויקט עבור בנם הסטודנט. שלמה שמחון התייחס להחלטה לרכוש לבנו הצעיר דירה ואמר "רכשנו את הדירה מתוך מחשבה קדימה על השנים שיבואו. מדובר ברכישה שמתבצעת מתוך ראייה קדימה כהשקעה טובה בעתיד. בננו גדי הוא הצעיר ביותר מבין אחיו שכבר נישאו והביאו ילדים. אמנם גדי עדיין צעיר מכדי לחשוב על דירה, אך רצינו להיות שקטים שגם בננו האחרון מסודר מבחינת דירת מגורים בהמשך חייו. אין לדעת מה יהיה וכדאי לרכוש היום כשיש הזדמנות טובה מאשר להתחרט עליה"

מנתונים שחושפת חברת אביסרור עולה כי 90% מהרוכשים בפרויקט הם תושבי באר שבע, עומר, להבים, מיתר והסביבה. היתר, שיעור של 12%, הם רוכשים המגיעים ממרכז הארץ. מבין הרוכשים המגיעים מתוך באר שבע 55% מהרוכשים מגיעים משכונות כמו נאות לון, נווה זאב ושכונה ט'. היתר מגיעים משכונה ו' (15%), העיר העתיקה (10%) ומיתר האזורים בסביבה (20%).
באשר לזהות הרוכשים, הנתונים מגלים כי 60% מהם הם משפרי דיור המחפש נכס גדול למשפחתם, 20% הם מצמצמי דיור שמרביתם מגיעים מאזור עומר ומיתר, 10% הם זוגות צעירים שרוכשים בפרויקט את דירתם המשותפת הראשונה ו- 10% הם משקיעים שרואים בפרויקט כנכס שיניב תשואה טובה להשקעתם.

מהחברה נמסר בנוסף כי עד כה נמכרו בפרויקט 80% מיחידות הדיור שנפתחו לשיווק בשלב א'.בין יחידות הדיור שעדיין נותרו לשיווק בשלב זה - דירות 4 חדרים בקומות הגבוהות בשטח של 124 מ"ר עם מרפסות לנוף פתוח בשטחים משתנים בין 13 מ"ר ל- 51 מ"ר וכן דירות בנות 5 ו- 6 חדרים.
מחיר לדוגמא - דירת 4 חדרים בקומה 11 החל מ- 1.475 מיליון שקל.

"אל הפרויקט מגיעים רוכשים מכל הסוגים – אם זה משפרי דיור שרוצים להתגורר בדירה גדולה יותר, אם זה מצמצמי דיור שמבקשים לעזוב את הבית הפרטי הגדול ולעבור לדירה מפנקת במגדל, אם זה ילדים שהוריהם רכשו את הדירה כהשקעה טובה לילדיהם ואם זה זוגות צעירים. יש כאן מגוון של רוכשים שכולם בחרו בפרויקט בשל ייחודיותו ומיקומו המרכזי. בזמנים של היום, התא המשפחתי משוכלל יותר והמשפחה היא multi family שזקוקה למענה מהיר לכל צרכיה. מאחר שהפרויקט נותן מענה לכל סוגי הרוכשים הרבה רוכשים מכל הסוגים מוצאים מענה בפרויקט וזאת הסיבה לקצב המכירות המהיר", מציין יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו המקימה בבאר שבע את מגדלי המגורים היוקרתיים.

שלב א' בפרויקט צפוי להתאכלס באוגוסט 2019 וכי לאור קצב המכירות המהיר החברה פתחה לשיווק את הבניין השלישי בפרויקט.

פרויקט גרנד אביסרור כולל 450 יחידות דיור על פני 4 מגדלים בני 30 קומות. תמהיל הדירות מגוון והוא כולל דירות בנות 4,5,6 ו- 7 חדרים הכוללות מרפסות גדולות במיוחד לנוף פתוח בשטחים שונים. על תכנונו של הפרויקט הופקד האדריכל סמי טיטו.
בפרויקט היוקרתי יוקם מועדון ספא נפרד לשימוש הדיירים הכולל בין היתר סאונות , ג'קוזי, חדר כושר, חדר טיפולים ועוד. מעבר לכך הפרויקט כולל חניון תת קרקעי, בית כנסת ופארק פרטי גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה שונים לרווחת הדיירים.
בחזית הפרויקט תוקם טיילת לאורך של 120 מ"ר שתתחבר לקניון "גראנד קניון" בעיר, למתחם התחנה ולמתחם הסקייט-פארק הכולל מעל 2,500 מ"ר של משטחי בטון המתחברים בשבילי בטון לרחובות הגובלים דוד טוביה ואילן רמון ומיועד לרווחת סקייטרים ורוכבי רולר-בליידס.

מיקומו של הפרויקט בכניסה המערבית לבאר שבע מכיוון אשקלון, בצמוד לגרנד קניון בשכונה ט' המוכרת כשכונה ותיקה ומבוקשת ביותר בעיר. בצמוד לפרויקט שוכן בית ספר מקיף ו', גני ילדים, מבני מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il