TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דור אלון ו-illy - מותג האספרסו המוביל בעולם


דור אלון
במסגרת המהלך יועשר מגוון טעמי הקפה המוגשים באלונית תוך הקפדה על שיטות עבודה שיבטיחו ארומה ואיכות מושלמות בכל כוס
ישראל הפכה בשנים האחרונות למיני מעצמה בתחום הקפה ומחקרים רבים מצביעים על כך שהישראלי הממוצע שותה כ- 2.27 כוסות קפה ביום ולמעלה מ-800 כוסות לאדם בשנה. הצרכן הישראלי מגלה סקרנות להתנסות בטעמים מגוונים וצמא רב לחידושים, והכל - מבלי להתפשר על איכות וטעם הקפה.
בחנויות הנוחות אלונית ברחבי הארץ, הבחינו בתקופה האחרונה במגמה חדשה נוספת – יותר ויותר לקוחות מעדיפים את משקה האספרסו אשר מעניק חוויית קפה אותנטית על פני הקפוצ'ינו ("הפוך") שהינו אספרסו עם חלב אשר מטשטש את הטעמים הבסיסיים של הקפה.

עם התגברות המגמה, ערכו בדור אלון סדרת מבדקי טעימות גלויים ו"עיוורים" (שבהם המדרגים לא נחשפים לשם מותג הקפה אותו טעמו). תוצאות המבדקים הסנסוריים השונים, שכללו יותר מ-700 לקוחות הצביעו על כך שהלקוח הישראלי מעדיף את הטעמים של קפה illy האיטלקי, שזכה ברוב המכריע של המבדקים בציון הגבוה ביותר.
שתי ההערות השכיחות ביותר של המשתתפים במחקר ונגעו לכלל מותגי הקפה –הצורך באחידות באיכות ובטעמי הקפה ובנוסף הרצון להתנסות בטעמים נוספים ובתערובות קפה שונות.

עמית זאב, מנכ"ל דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים, החברה המפעילה את רשת חנויות הנוחות אלונית אומר שבחברה החליטו "להרים את הכפפה" ולספק ללקוח הישראלי בדיוק את מה שהוא מבקש. כך, לאור הממצאים, גאה דור אלון להודיע כי חתמה על הסכם בלעדיות עם illy - מותג האספרסו האיטלקי המוביל המשווק ב-144 מדינות ברחבי העולם, וכי כבר בשבועות הקרובים ייהנו לקוחות רשת חנויות הנוחות אלונית מקפה איטלקי משובח במגוון טעמים וארומות איכותיות. דגש רב בהתקשרות הושם כאמור לא רק על סוג הקפה אלא גם על אופן ההכנה שיבטיח איכות ללא פשרות ואחידות מדוייקת בכל כוס קפה.
עמית זאב, מציין: " שיתוף הפעולה הפורה בין אלונית ל- illy, מבטיח לכל לקוח, בכל סוג משקה המבוסס אספרסו, טעם אחיד ומדויק בכל כוס, ארומה ייחודית וטריות".

עם השלמת ההטמעה בפריסה כלל ארצית, יוצע ללקוחות אלונית לצד תהליך הכנה 'מסורתי' - פולי קפה טריים הנטחנים במקום, גם קפה איכותי בשיטת illy Iperespresso, הכוללת 5 פטנטים רשומים באמצעותם תהליך הכנת האספרסו מתבצע בתוך קפסולה ייחודית , ללא התערבות ידנית או מגע של הקפה עם המכונה. פעולה זו מבטיחה דיוק מושלם ושמירה על איכות הקפה בכל הכנה, ויצירת אספרסו בעל ארומה איכותית וקרמה הנשמרת 15 דקות לפחות. תערובת האספרסו של illy מורכבת מ-9 זנים, כולם 100% פולי ערביקה איכותיים וניתן להשיג את הקפסולות במגוון סוגים: קלייה רגילה, קלייה כהה, אספרסו לונגו, נטול וקפסולות חד זניות של ערביקה מברזיל, קולומביה, אתיופיה ועוד.
עם השלמת הפריסה בכל 140 סניפי אלונית ברחבי הארץ, תציע דור אלון ללקוחותיה גם אפשרות לרכוש במקום מכונות קפה וקפסולות ביתיות של illy במחיר תחרותי וליהנות גם בביתם מקפה באיכות ובניחוח המקורי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
25/7/17
1. קפה אטלקי - אשקלוני
מה השנוי היה סגםרדו שזה גם קפה אטלקי שמזמן נשכך ונעלם וידוע כקפה נחות ברמות נמוכות.ועכשיו הגיע עוד מותג עליק מותג אמת לא מזלזל בכמיות שמוכרות. החברה בעולם . אבל קפה אכותי ממש זה לא. אותה קפה של אליי ושם סגפרדו .זה אותו שיטה של קפה נחות. תערובת זולה.ויש עוד הערה גדולה לכותב המלומד בישראל שותים קפה זה נכון אבל מגישים להם קפה נחות ברמות שאסור לשתות אותו.תן לי מקום אחד באיטליה שבית קפה אחד אחד שמחזיק ומוכר בבית קפה באיטליה .אל ILLY איליי או סגפרדו או תת רמה לווצאה. אין ולא תמצה את איליי באף אחד מהמותגים שצינתי בבית קפה נורמלי ואכותי. אפשר לראות אותם בצדי הדרכים ובמקומות של תכנות דלק באיטליה וכך גם בישראל . אז בישראל אין קפה אכותי ץוגם אין דרישה לקפה אכותי . בהצלחה לאיליי בישראל. אגם הקפה התערובות שמוגשת בביתי קפה וברשתות הקפה בישראל .גם קפה נחות ומורכב מ95%רובוסטה .זולה ונחותה.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il