TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP ישראל מינתה את BDA כשותפה עסקית בתחום הפתרונות למכירות ושירות לקוחות


סאפ
SAP ישראל ממשיכה להרחיב את רשת השותפים העסקיים, המיישמים את מגוון פתרונות החברה בשוק הישראלי

SAP ישראל ממשיכה להרחיב את רשת השותפים העסקיים, המיישמים את מגוון פתרונות החברה בשוק הישראלי: SAP ישראל וחברת BDA Projects חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תשווק ותיישם BDA Projects מודולים למכירות ושירות לקוחות הקיימים בפתרון SAP Hybris , מוצר ה-CEC (Customer Engagement and Commerce ) של SAP בענן.


SAP Hybris היא משפחת פתרונות חדשנית ומתקדמת בתחום ניהול המכירות, המסחר האלקטרוני, השיווק והשירות, הסוללת את הדרך לעולם ה- Real Time customer experience. יתרונה ביכולת "לקרוא את המחשבות של הלקוח" ולייצר יתרון עסקי תחרותי בעידן הדיגיטלי. מבחינה טכנולוגית, זהו הדור החדש של הפתרונות לעולם ניהול קשרי הלקוחות וחווית הלקוח, מערכות למסחר אלקטרוני, כולל פתרונות לניתוח קונטקסטואלי של השיח ברשת, מערכות חיזוי אנליטי לחיזוי התנהגויות עתידיות וה- Internet of Things.


עדה מרקמן, מנכ"לית BDA Projects   " BDA Projectsפועלת ביישום פתרונות מכירות ושירות לקוחות של SAP בכל השלבים - החל מאיפיון והגדרת צרכים, דרך תכנון, יישום וביצוע התאמות ועד לליווי העלייה לאוויר ותמיכה אחריה. החיבור בין הטכנולוגיות של SAP לניסיון והידע הרב הקיימים ב- BDA, המתבטאים ביכולת לשיפור תהליכים עסקיים באמצעות הטמעת טכנולוגיה חדשנית בארגון, תוך היכרות מעמיקה עם עולמות תוכן שונים, יתרום רבות להשגת יתרונות עסקיים עבור לקוחותינו, קטנים כגדולים. אנו שמחים לחבור לחברת SAP המובילה בשוק היישומים הארגוניים. ל- SAP פתרונות רבים הפועלים על גבי פלטפורמת HANA העוצמתית והעשירה וביניהם פתרון ה- SAP Hybris – מוצר ניהול קשרי הלקוחות והמסחר הדיגיטלי המוביל של SAP בענן".


שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים ב – SAP ישראל: "אנו שמחים לצרף את BDA למערך השותפים העסקיים שלנו. ל-BDA ערך מוסף גבוה כחברת ייעוץ המשלבת יישום טכנולוגיות מתקדמות עם ערך עסקי בכלל ובתחום ניהול קשרי לקוחות ויישום מערכות CEC בפרט. אין לי ספק כי השותפות תקדם את לקוחותינו, תוך שילוב כלי ניהול חדשניים אשר יצעידו אותם קדימה בתחום הטכנולוגי והעסקי".


אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישומים ארגוניים וספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. החברה מעצימה עובדים וארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק ומסייעת להם לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר, כמו גם לקבל החלטות טובות יותר באמצעות כליBack Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל וכ- 320,000 עסקים ולקוחות, להם היא עוזרת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel
אודות BDA Projects
חברת BDA Projects, נוסדה ב- 2009. החברה מתמחה בליווי, ייעוץ, ניהול ויישום פרוייקטי IT ובמתודולוגיות מתקדמות, ומסייעת לארגונים רבים במגזרי ההיי טק, הפיננסים, התעשייה, הביטוח השירותים והמסחר לעמוד ביעדים עסקיים, תוך שיפור האפקטיביות העסקית, מזעור סיכונים, וחסכון במשאבים.
ייחודה של BDA Projects מתבטא בסינרגיה בין עולם המחשוב, מתודולוגיות עבודה חדשניות, שיפור תהליכים עסקיים והטמעתם בארגון והיכרות מעמיקה עם מגוון עולמות תוכן עסקיים: פיננסיים וביטוח, תעשייה, לוגיסטיקה ורכב.
השילוב של תכנון אסטרטגי של המחשוב, עם ראיית הצרכים העסקיים, שיפור שיטות עבודה ויישום בפועל במערכות המחשוב התומכות, מסייע ללקוחותיה של BDA Projects לשפר את ביצועיהם ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים מורכבים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il