TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם מערכות זכתה בפרס פרוייקט השנה


מלם תים
בכנס השנתי של העמותה לניהול פרוייקטים בישראל
חברת מלם מערכות מקבוצת מלם תים זכתה בפרס "פרוייקט השנה", עם הפרוייקט "שירת הים" – להקמת מערכת מידע לניהול שירותי הדת היהודיים, עבור המשרד לשירותי דת.

"שירת הים" הוא פרויקט פיתוח בעולם הדוט נט, עם שילוב טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט בסביבת 365. הפרוייקט כלל יצירת תשתית ניהול אחידה של שירותי הדת בישראל, שיפור יכולות הביצוע של תהליכי העבודה, הנגשה השירותים לאזרח, לרבות רב ערוציות וגישה פרו-אקטיבית וכן שיפור יכולות הניהול והבקרה העצמית.

הפרס הוענק לשמואל סוננבליק, מנהל תחום פרוייקטים ציבורי במלם מערכות, במסגרת הכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל,PMI Israel אשר נערך לאחרונה. זהו הכנס ה- 20 של העמותה והשתתפו בו מעל 1,100 מנהלי פרויקטים, מהנדסים, כלכלנים ומנהלים בכירים מכל ענפי המשק בישראל, ממערכת הביטחון, מתחומי ההי-טק, התשתיות, הפיננסים ועוד.

הקריטריונים לקבלת הפרס היו: עבודה לפי מתודולוגיה סדורה של ה-PMBOK ותרומה לקהילה. את הפרס העניק נשיא העמותה - ד"ר טל אספיר ויו"ר ועדת הפרס – משה יונה.

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות: "עד לא מזמן, לא היתה קיימת במשרד לשירותי דת מערכת מרכזית שמעניקה שירותים בסטנדרט אחיד למועצות הדתיות ולגופי הקבורה, אלא היה שימוש במערכות מידע עצמאיות שלא דיברו ביניהן וללא חיבור למערכות המידע הממשלתיות, כגון: הביטוח הלאומי, רשות האוכלוסין ועוד. המערכת החדשה נוגעת לכל שירותי הדת במדינת ישראל (נישואין, קבורה, כשרות, מקוואות..). מלם מערכות שמחה להיות שותפה במהפכה הדיגיטלית ולסייע בהובלת מערכות המידע לעולם הדיגיטל והענן".

ליאור אשכנזי מנהל אגף מערכות מידע וסייבר של המשרד לשירותי דת: "המערכת החדשה שפותחה על ידי מלם מערכות, מאפשרת למשרד לשירותי דת לשפר את השירות לציבור הרחב ולספק שירותים דיגיטליים במגוון ערוצים כגון: "רישום נישואים דרך האינטרנט, ביטול הצורך בפרסום רישום נישואין בעיתונות, משרד ללא נייר במועצות הדתיות, פורטל בתי עסק כשרים, תעודת כשרות דיגיטלית בזמן אמת באמצעות סריקת ברקוד על גבי תעודת הכשרות של בית העסק ועוד.הצלחת הפרוייקט נובעת מהפעילות המקצועית של כל המעורבים והחיבור של העושים במלאכה במלם מערכות ובמשרד לאסטרטגיה של המשרד, למתן שירות איכותי לציבור באמצעות מערכת מידע מתקדמת ואיכותית".

העמותה לניהול פרויקטים בישראל (PMI ישראל) היא הסניף הישראלי של ארגון ניהול הפרויקטים הגדול בעולם -Project Management ) PMI Institute). הארגון העולמי מאגד למעלה מ- 440,000 חברים ועוסק בקידום מקצוע ניהול הפרויקטים בעולם. למעלה מ630,000- מנהלי פרויקטים בעולם מחזיקים בהסמכות מקצועיות של PMI. העמותה מהווה בית למנהלי הפרויקטים בישראל והיא אחת מהסניפים המשפיעים בעולם.
העמותה שמה לעצמה כחזון להיות ארגון מוביל ובר סמכא בניהול פרויקטים בישראל ומקדמת את המקצוע בקשת כוללת של פרקטיות מקצועיות, מחקר וחינוך בקרב בעלי עניין בכלל מגזרי המשק


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il