TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ADM מרחיבה את יכולות שיווק היעד שלה עם השלמת הרכישה של מרכזי תעשיות


ADM
ADM ישראל תציע יכולות גלובליות כדי לענות על צרכי הלקוחות בישראל

Archer Daniels Midland Company (NYSE: ADM) הודיעה היום שהשלימה את הרכישה של החזקת שליטה במרכזי תעשיות, שתיקרא עכשיו ADM ישראל.
"באמצעות השילוב של הרשת הגלובלית שאין כמוה של ADM והיכולות של מרכזי תעשיות, ADM ישראל מציעה ללקוחות בישראל שירות שאין שווה לו, כולל ניהול מקצה לקצה של שרשרת האספקה", אמר ג'ו טייטס, נשיא היחידה העסקית שירותים חקלאיים של ADM. "בכוונתנו להתרחב כדי להציע ללקוחות חדשים וקיימים בישראל מערך רחב של מוצרים, מקמח סויה ועד לדגנים ומרכיבי מספוא".
ADM ישראל, שמשרתת בסיס לקוחות גדול ומגוון בישראל, מפעילה מתקן אחסון של 45,000 טון שממוקם אסטרטגית בנמל אשדוד.


"זאת עוד דרך שבה ADM מרחיבה את רשת השיגור וההפצה הגלובלית שלה לאזורים ג"ג חדשים, ומגדילה את יכולתנו לספק מוצרים מרחבי העולם ישירות ללקוחות", הוסיף טייטס. "מהמיזם המשותף שלנו מדסופטס ועד לנמלים בים השחור ולמיזם החדש שלנו כאן בישראל, אנחנו מחויבים לחזק את יכולות השיגור והלוגיסטיקה שלנו כדי שנוכל להציע ללקוחות ברחבי העולם שירות הטוב ביותר בקטגוריה".
עומר ערן, מנכ"ל ADM ישראל, הוסיף: "אחרי שהיינו לקוח של ADM שנים רבות כל כך, זה יום של גאווה לכולנו כאן במרכזי תעשיות כשאנחנו חוברים ל-ADM ומתחילים מסע חדש ביחד בתור ADM ישראל".


אודות ADM
במשך יותר ממאה שנה, האנשים של Archer Daniels Midland Company (NYSE: ADM) הופכים יבולים למוצרים שמשרתים את הצרכים החיוניים של עולם הולך וגדל. כיום אנחנו אחת החברות הגדולות בעולם שמעבדת תוצרת חקלאית ומספקת רכיבי מזון, עם בערך 32,000 עובדים שמשרתים לקוחות ביותר מ-160 מדינות. עם שרשרת ערך גלובלית שכוללת בערך 500 אתרי רכישת יבולים, 250 מפעלי ייצור של רכיבים, 38 מרכזי חדשנות ורשת הובלת היבולים הראשונה במעלה בעולם, אנחנו מחברים את קצירת היבול לבית, ומייצרים מוצרים למזון, מזון לבעלי חיים ולשימושים תעשייתיים ואנרגיה. מידע נוסף באתר www.adm.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il