TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע ו-Celltrion מודיעות כי ה-FDA בארה"ב קיבל לבחינה את הבקשה לרישיון ביולוגי עבור התרופה הביוסימלרית ל-Rituxan® ‏


לוגו טבע
התרופה CT-P10 קיבלה את אישור הנציבות האירופית בפברואר 2017 והושקה בבריטניה, גרמניה, הולנד, ספרד וקוריאה
Celltrion, Inc., חברת ביופרמצבטיקה גלובלית, וטבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE ו-TASE: TEVA) הודיעו היום כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) קיבל לבחינה את הבקשה לרישיון ביולוגי (BLA) עבור CT-P10, נוגדן חד-שבטי (mAb) המועמד כביוסימלר ל-Rituxan® (rituximab), אשר משמש לטיפול בחולי לימפומה שאינה הודג'קין (NHL), לוקמיה לימפוציטית כרונית (CLL), דלקת מפרקים שגרונית (RA), גרנולומטוזיס עם פוליאנגיטיס ופוליאנגיטיס מיקרוסקופית.

"כחברה המובילה בעולם בתחום התרופות הביוסימילריות, שהביאה לארה"ב את Inflectra, הנוגדן החד-שבטי הביוסימילרי הראשון בעולם שאושר על ידי ה-FDA, אנו שמחים וגאים להזדמנות לעבוד שוב עם ה-FDA על אישור התרופה CT-P10", אמר וו סונג קי, מנכ"ל חברת Celltrion. "התרופה CT-P10 כבר אושרה באיחוד האירופי, וממשיכה לצבור מוניטין מאז השקתה באירופה מוקדם יותר השנה. התרופה העניקה למטופלים אפשרות טיפול איכותית ואפשרה חיסכון משמעותי בעלויות שירותי הבריאות. אני מקווה כי לאחר שתאושר, התרופה CT-P10 תביא תועלת באופן דומה גם בארה"ב".

בקשת ה-BLA עבור CT-P10 כוללת נתונים על CT-P10 בהשוואה ל-rituximab מבחינת היעילות, הבטיחות, תגובת המערכת החיסונית, הפרמקודינאמיקה (PD) והפרמקוקינטיקה (PK). בדיקות אלה נערכו בקרב יותר מ-600 מטופלים וכוללות קרוב ל-104 שבועות של איסוף נתונים. התרופה CT-P10 קיבלה את אישור הנציבות האירופית בפברואר 2017 והושקה בבריטניה, גרמניה, הולנד, ספרד וקוריאה.

"טבע שמחה להכריז היום, ביחד עם השותפה שלנו Celltrion, על ציון הדרך החשוב הזה שמקרב אותנו צעד נוסף ליום שבו נוכל להציע אפשרויות טיפול ביוסימילריות נוספות לחולים בארה"ב", אמר פול ריטמן, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי, טבע אונקולוגיה. "אנו שמחים שיש לנו הזדמנות למנף את היכולות הייחודיות של טבע בשיתוף פעולה חוצה-יחידות בין תרופות גנריות לתרופות ייחודיות, על מנת שנוכל להמשיך ולממש את המחויבות שלנו לתת מענה לצרכים של חולי סרטן, דלקת מפרקים שגרונית ומחלות קשות אחרות".

Celltrion וטבע חתמו על הסכם שותפות בלעדי במטרה לשווק את CT-P10 ואת CT-P6, תרופה ביוסימילרית ל-Herceptin (trastuzumab), בארה"ב ובקנדה באוקטובר 2016. כחלק מההסכם, טבע אחראית לכל הפעילויות המסחריות בארה"ב ובקנדה, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים לשני המוצרים. Celltrion אחראית להשלמת כל תהליכי הפיתוח הקליני והפעולות הרגולטוריות.

בקשת ה-BLA ל-CT-P10 התקבלה לתהליך הבחינה הסטנדרטי של ה-FDA, כאשר הפעולה הרגולטורית של ה-FDA צפויה להתרחש במהלך הרבעון הראשון של 2018.

אודות Celltrion, Inc.
חברת Celltrion, Inc. (KOSDAQ: 068270) שמשרדיה הראשיים באינצ'ון, קוריאה, היא חברה ביופרמצבטית גלובלית מובילה, המתמחה במחקר, פיתוח וייתור של ביוסימילר ותרופות חדשניות. Celltrion חותרת לספק יותר ביוסימילר ברי-השגה בתחום הנוגדנים החד-שבטיים (mAbs), למטופלים אשר היתה להם גישה מוגבלת לטיפולים מתקדמים. Celltrion זכתה לאישור ה-FDA וה-EMA לתרופות Inflectra™ ו-Remsima™ , בהתאמה, וזוהי תרופת הביוסימלר של נוגדן חד-שבטי (mAb) הראשונה בעולם שזכתה לאישור של סוכנות רגולטורית במדינה מפותחת. מידע נוסף מופיע בכתובת www.celltion.com.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים כ-200 מיליוני מטופלים ב-100 שווקים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, לטבע יש את הטיפול החדשני המוביל בעולם לטיפול בטרשת נפוצה וכן תכניות מחקר מתקדמות למחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2016 הסתכמו ב-21.9$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.tevapharm.com.

אודות סרטנים המטולוגיים
סרטנים המטולוגיים (סוגים של סרטן הדם) מתחילים ברקמות היוצרות את הדם או בתאים של המערכת החיסונית. ישנם שלושה סוגים נפוצים של סרטנים המטולוגיים: לימפומה, לוקמיה ומיאלומה. קיימים סוגים רבים של NHL, הקבוצה הנפוצה מביניהם היא לימפומות של תאי B, שמתוכן לימפומה פוליקולרית ולימפומה מפושטת של תאי B גדולים הן הצורות הנפוצות ביותר. CLL הוא סוג של לוקמיה המתאפיין בהצטברות של תאי B חד-שבטיים (סוג של תאי דם לבנים).

אודות דלקת מפרקים שגרונית
דלקת מפרקים שגרונית (RA) מוערכת כמשפיעה על כ-1% מאוכלוסיית העולם. בממוצע, אחד מכל שלושה אנשים הסובלים מ-RA יאבד את כושר העבודה ועד 40% מביניהם יפסיקו לעבוד לגמרי תוך חמש שנים מאבחון המחלה. על אף שאין דרך לרפא RA, קיימים טיפולים רבים היכולים להפחית את הדלקת ולהקל על הכאבים. כמו בכל המחלות השגרוניות, ישנה חשיבות עליונה לאבחון מוקדם ולהתערבות מוקדמת.

אודות CT-P10 (ביוסימילר ל-rituximab)
CT-P10 הוא נוגדן חד-שבטי ניסיוני המתמקד ב-CD20, חלבון הנמצא על פני השטח של רוב תאי ה-B. תאי B בפעילות יתר עלולים לגרום למתקפה על תאים בריאים במחלות הקשורות למערכת החיסונית כגון דלקת מפרקים שגרונית. תאי B קשורים גם לסוגים מסוימים של סרטן הדם, כולל NHL ו-CLL. תאי B מביאים את החלבון CD20 לידי ביטוי בשלבים רבים במהלך ההתפתחות שלהם, כך שחלבון זה הוא יעד טוב לטיפולים.

התרופה CT-P10 מאושרת לשימוש באיחוד האירופי לטיפול בחולי NHL, CLL, RA, גרנולומטוזיס עם פוליאנגיטיס ופוליאנגיטיס מיקרוסקופית. פרטים נוספים על ההתוויות המאושרות ומידע בטיחות לגבי השימוש ב-CT-P10 זמינים בסיכום מאפייני המוצר (SmPC).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il