TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מפקד יחידת 8200 לשעבר תת אלוף (במיל.) אהוד שניאורסון, מדבר לראשונה בשבוע הסייבר באוניברסיטת ת"א


מפקד 8200 היוצא, תת אלוף (במיל.) אהוד שניאורסון
עד לאחרונה, מתקפות סייבר היוו חלק מעולמם של מרגלים. אך מיימד הסייבר הוא בעל יכולת לשנות את הצורך במלחמות אש
"ב-4 השנים האחרונות עמדתי בראש 8200, אחת היחידות המובילות בעולם שעומדות בחוד החנית של הטכנולוגיה והמדע.
עד לאחרונה, מתקפות סייבר היוו חלק מעולמם של מרגלים. אך מיימד הסייבר הוא בעל יכולת לשנות את הצורך במלחמות אש. רוב הכוחות הצבאיים בחמש השנים האחרונות עשו מהלכים דומים. ריבוי משאבים ומיקוד בסייבר, השקעה רבה בלמידת הפוטנציאל וההזדמנויות של הסייבר, הקמת יחידות סייבר, עיצוב תהליכי סייבר חדשים ועוד.
אנו לא יודעים אם עידן חדש זה של לוחמת סייבר יהיה פחות פטאלי מעידן הלוחמה הקלאסית. ההיסטוריה מלמדת ששינוי חוקי המשחק מעלה אימפריות חדשות, והחוקים הישנים מתפוגגים. אך ישראל השכילה להשתלב בחוקים החדשים, לאור מצבה הגיאוגרפי והגיאופוליטי".

"אתגר העשור האחרון הוא לייצר הגנה ראויה ומוכנות מבצעית. אירוע משמעותי שהאיץ את התהליך היה חשיפת הסטקסטנט שתקף את הצנטריפוגות באיראן.
אני חושב שתפישת הסייבר כטכנולוגיה שגויה. סייבר צריך להיתפס כנושא מבצעי שמצריך פתרון ותפישה הולמת, כולל אמצעים טכנולוגיים.
באשר לפרטיות מול אבטחה בהקשר הביטחון הלאומי- בעשור האחרון האיזון בין ערכים אלה הוטה מנקודת קיצון אחת לאחרת. העולם המערבי ניצב בפני אתגר ממשי של מציאת האיזון. אין פתרון פשוט כי איזון טוב נחוץ ליציבות הדמוקרטיה והממשל. בדרך למציאת הפתרון אני מציע שנמצא קודם את האחראי להתקפה. מי האחראי ומהו המכניזם וכיצד הוא יעבוד".

אודות שבוע הסייבר הלאומי השנתי:
שבוע הסייבר הלאומי השנתי של המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת ת"א, מערך הסייבר הלאומי במשרד רה"מ ומשרד החוץ מתקיים זו השנה זו השנה ה-7 באוניברסיטת ת"א. שבוע הסייבר מפגיש מומחי סייבר וחוקרים מובילים מהארץ ומהעולם, לצד קובעי מדיניות, גורמי ביטחון בינלאומיים, דיפלומטים ואנשי עסקים בכירים לסבב שולחנות עגולים, דיונים וסדנאות שעוסקים, בין היתר, בהיבטים דיפלומטיים של טרור ופשעי סייבר, שיתופי פעולה בינלאומיים וטרור מקוון, סייבר וחינוך הדורות הבאים בתחום, משפט וסייבר בישראל ובעולם, מגמות חדשות ופתרונות חדשניים להגנה, לוחמת סייבר ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il