TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט מערכות חושפת מערכות ויכולות חדשות לקראת הסלון האווירי בפאריס


אלביט מערכות
המערכת החדשנית הוצגה בסיור כשהיא מותקנת על גבי מטוס בלתי מאויש מסוג הרמס 900, גם הוא של אלביט מערכות. המערכת מתאימה להתקנה גם על גבי מטוסים
אלביט מערכות חשפה היום, בסיור עיתונאים שהתקיימה באתר החברה ברחובות, מספר מערכות חדשניות ופורצות דרך אותן תציג לראשונה במסגרת הסלון האווירי שייפתח בשבוע הבא בפאריס.
במסגרת הסיור הוצגה מערכת SkEye WAPS™, מערכת מודיעינית המהווה פריצת דרך בתחום הלחימה בטרור. מדובר במערכת אווירית, לתצפית רציפה, על פני שטחים נרחבים, למשימות ביטחוניות שונות. המערכת מהווה "עין בשמים". מספקת התמצאות סביבתית כוללת ומעניקה תמונת מודיעין על המתרחש על הקרקע ומאפשרת למספר גדול של משתמשים לקבל תמונות מצב בזמן אמת, ברזולוציה גבוהה ואף ל"חזרה אחורה" בזמן.
המערכת החדשנית הוצגה בסיור כשהיא מותקנת על גבי מטוס בלתי מאויש מסוג הרמס 900, גם הוא של אלביט מערכות. המערכת מתאימה להתקנה גם על גבי מטוסים.

כמו כן חשפה אלביט מערכות את SkyStriker, חימוש טקטי משוטט, למשימות חשאיות ומדויקות. המערכת מאופיינת בחתימה אקוסטית נמוכה, מהירות טיסה גבוהה ויכולת כיסוי שטחים נרחבים. המערכת מסוגלת להמתין כשעתיים עד זיהוי מטרה ופעולה. המערכת "שרקרק" בעברית, הינה חימוש אלקטרו-אופטי המופעל מרחוק ומאפשר ליחידות חי"ר לחפש, לאתר ולפעול לנטרול מטרות. הפלטפורמה החדשה מבוססת על הניסיון הרב של אלביט מערכות באספקת פתרונות טקטיים בתחום החימוש המדויק.

בנוסף, הציגה אלביט מערכות בסיור לקראת הסלון האווירי מגוון פתרונות בתחום החימוש המדויק מונחה הלייזר המביא לידי ביטוי שילוב ייחודי בין רמות דיוק גבוהות ביותר ובעלות תחרותית.
אלביט מערכות היא מובילה עולמית בתחום הלייזר ומתמחה בפיתוח מערכות המאופיינות בדיוק רב המאפשר גמישות תפעולית גבוהה, תוך הפחתת נזק אגבי, ועמידה ביעדי עלות מאתגרים המאפיינים את שדה הקרב המודרני. המערכות מבצעיות ומשולבות במגוון פלטפורמות, בתצורות שונות בהתאם לצרכי הלקוח
פתרונות אלביט מערכות בתחום החמ"מ כוללים בין היתר שלוש מערכות מרכזיות:
GATR (Guided Advanced Tactical Rocket) - רקטה מונחת לייזר, בקוטר 70 מ"מ. ל-GATR תצורה אווירודינאמית ייחודית המאפשרת שימוש מבצעי מטווחים גדולים, מרעום מתקדם בעל השהיות משתנות לטובת העסקת מגוון מטרות, ראש קרב רב תכליתי ומשגר מתקדם, ההופכים אותה לחימוש מתקדם וייחודי. מערכת ה- GATR של אלביט מערכות מאפשרת לכוחות את הגמישות המבצעית להתמודדות עם מגוון מטרות נייחות ונעות, ממבנים ומתקני בטון מזויין ועד רכבים משוריינים וכלי שיט. רמת הדיוק הגבוהה והנזק האגבי הנמוך מאפשרים ל- GATR להיות בשימוש גם בתאי שטח צפופים.
STAR (Smart Tactical Advanced Rocket) - ערכת הנחייה המסיבה רקטות 80 מ"מ למערכות חימוש מדויקות מונחות לייזר. ערכת ה - STAR נותנת פתרון אופטימלי לשדה הקרב המודרני, בהעסקת מטרות מגוונות, נייחות וניידות. רקטת ה-STAR ניתנת לשיגור, ביום ובלילה, ממגוון פלטפורמות בדיוק מרבי ותוך שמירה על עלות נמוכה.
LIZARD - משפחה של ערכות הנחייה מבוססות לייזר או דואליות (GPS/INS ולייזר), המסבות חימוש רגיל לחימוש מונחה מדויק. ה-LIZARD מאפשר למטוס הנושא אותו להתמודד עם כל מטרה, נייחת או ניידת, ביום או בלילה ובכל מזג אוויר.
אלביט מערכות הציגה במסגרת הסיור גם מגוון רחפנים – למרות שלא יוצגו בסלון פאריס.
הרחפנים פותחו בשיתוף פעולה עם חברת Flying Production, תוך מינוף הניסיון רב השנים של אלביט מערכות בתחום, ועל בסיס ניסיונה הייחודי במתן פתרונות מבצעיים לצורך הגובר בשילוב של יכולות מודיעין, מעקב ותצפית במגוון פלטפורמות אוויריות תוך שמירה על גמישות מבצעית מרבית.

DA-VINCI: רחפן למשימות מודיעין טקטיות
פלטפורמה ארבע להבית בלתי מאוישת חזקה לביצוע מגוון של משימות יבשתיות וימיות. במשימות מודיעין ה- Da-Vinci מסוגל לבצע ביעילות תהליכי עיבוד של מספר מטרות על ידי שימוש בתבניות טיסה מתוכננות מראש, יכולות "טיסה בקליק" והנחיית GPS, ויכולות ניהול מטרה. ה- Da-Vinci מסוגל לפעול במשך 90 דקות בגובה של עד 2,000 רגל וטווח של 10 קמ"ר כאשר הוא נושא מטעד במשקל של עד 5.6 ק"ג.
THOR: רחפן למעקב סמוי. מערכת מיני רחפן ארבעה להבי בלתי מאויש לגובה נמוך לביצוע משימות מעקב ותצפית, ביבשה ובים. מערכת ה –THOR כולל גם מודלים מבצעיים ספציפיים דוגמת: "מודל שיירה" שמאפשר מבצעיות בתנועה. למערכת ה–THOR יש הנעה אלקטרונית המקנה לה חתימה אקוסטית נמוכה ומאפשרת פעילות סמויה ביום ובלילה. ה- THOR פועל במשך 75 דקות בגובה של עד 2,000 רגל וטווח של 10 קמ"ר כאשר הוא נושא מטעד במשקל של עד 3 ק"ג.

NOX: רחפן למבצעים מיוחדים. פלטפורמת מיקרו רחפן תלת להבי בלתי מאויש שנישא ומופעל על ידי אדם אחד, שנבנה במיוחד בכדי להשתלב בפעילות יחידות רגליות ומבצעים מיוחדים. ה-NOX מאפשר הפעלה אינטואיטיבית, הוא מוכן לטיסה תוך 60 שניות מפריקה ומסוגל לבצע משימות במשך 45-60 דקות ומטווח של עד ארבעה ק"מ מנקודת השיגור. ה-NOX מסוגל לשאת מטעד במשקל של עד 700 גרם שכולל מצלמות אלקטרו-אופטיות מיוצבות ליום וללילה.

אלביט תציג בתערוכה בפאריס, באמצעות המחשה וירטואלית, את מערכת Brihtnite, המאפשרת לטייסי המסוקים לטוס בתנאי ראות לקויה, בתנאי מזג אוויר קשים וביותר מ 90% מהלילות.
כמו כן תציג החברה גם מערכות ממשפחת MUSIC להגנה על מטוסים מפני טילי כתף, ומגוון פתרונות של מערכות ראיה לתחום התעופה האזרחית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il