TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP עברה למשכנה החדש ברעננה


סאפ
הבניין אשר נבנה על קרקע שנרכשה על ידי SAP בישראל, מציג חללי עבודה מתקדמים ומרכזי הדרכה ועסקים מהחדשניים בישראל

חברת SAP עברה בימים אלה למשכנה החדש, רחב הידיים, הממוקם בחלקו הצפוני של אזור התעשייה החדש ברעננה והוא בולט למרחוק, בשל צבעו העז והארכיטקטורה הייחודית, אשר סימן ההיכר שלה הן "בועות" הטבועות בקירותיו. הבניין נבנה על קרקע שנרכשה על ידי SAP העולמית, והוא מהווה מטה לעובדי SAP ישראל ולמאות מהנדסים הפועלים במרכז הפיתוח SAP Labs.
הבניין, בן 6 קומות, בנות 2,900 מ"ר כל אחת וגג מרווח, נבנה על קרקע שנרכשה על ידי SAP בישראל. שטח המגרש הכולל 11,250 דונם והשטח הבנוי העילי 15,398מ"ר. הבניין תוכנן על ידי משרד "ישר אדריכלים" ותכנון הפנים בוצע על ידי משרד אדריכלים רם גולדברג. בנוסף, הבניין תוכנן לעמוד בדרישות של בנייה ירוקה, המקובלות בעולם, באופן שיתרום לסביבה, יחסוך באנרגיה של חשמל ומים ויוריד את כמות פליטות גזי החממה.
הבנייה והמעבר לבניין החדש, הנם צעד של הבעת אמון במשק הישראלי, בתעשייה הטכנולוגית הישראלית ובמשרדי ומרכז הפיתוח של SAP בישראל. צעד זה מסמל מחד התחדשות ודינאמיות עבור עובדי ולקוחות החברה, לצד נטיעת שורשים והשתקעות בבית הקבע החדש בישראל.
בהמשך לכך, לרגל חנוכת הבניין החדש, הגיע מנכ"ל SAP העולמית מר ביל מקדרמוט השבוע לישראל וייפגש בנוסף עם אישים ישראליים בכירים, לקוחות ושותפים עסקיים של SAP בישראל.

רווחת העובד והקשר עם סביבתו כתפיסת עולם ארגונית ועיצובית

הקו העיצובי המנחה של הבניין, שם דגש על קהילתיות, שיתופיות ונוחות העובדים ויאפשר לעובדי ולקוחותSAP ליהנות מחללי עבודה מהמתקדמים בישראל: חדרי ישיבות, הדרכה ועסקים חדשניים ומשוכללים. נוחות העובדים והלקוחות קיבלה חשיבות כבר בשלבי תכנון ראשוניים: כך למשל, בין יתר האלמנטים אשר נלקחו בחשבון בבחירת מיקום המבנה היו מיפוי מקום המגורים של העובדים ודרכי גישה ותחבורה נוחה עבור העובדים, השותפים והלקוחות.
אדריכל אבנר ישר: "המבנה תומך בתפיסת סביבת עבודה קהילתית ,Co-Working בהתאם למגמה הכלל עולמית, היוצרת סינרגיה בין העובדים בכל המחלקות ובין כל הקומות. בהמשך לקו המנחה, תוכננו בכל קומה 2-3 חללי אטריום, חללי ישיבה משותפים, המחדירים אור רב לבניין ומקשרים בין האגפים השונים בבניין".
הקהילתיות באה לידי ביטוי הן מבחינה פנים ארגונית, ע"י קידום שיתוף פעולה במתחמי עבודה משותפים וחללי עבודה אלטרנטיביים והן מבחינה חיצונית, העיצוב מאפשר עבודה צמודה עם הסביבה והתעשייה המקומית, באמצעות חדרי הדרכות ולמידה ייעודיים ומשאבים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים סינרגיה ושיתוף הידע והניסיון באופן דו כווני.
מתוך ההבנה כי סביבות עבודה מודרניות הן ניידות ומשתנות, הושם דגש בעיצוב החללים גם על נוחות ודינאמיות בזמן העבודה וזאת כדי לאפשר לעובד לבחור את הסביבה המתאימה לו ביותר.

אדריכל רם גולדברג: "סביבת העבודה עשתה קפיצת מדרגה במעבר לבניין החדש, אשר מאפשר את הרחבתה הרבה מעבר לעמדה הפרטית של העובד, מאחר והחללים המשותפים הם חלק ממנה. עמדות העבודה על גלגלים והרצפה הצפה מאפשרים עבודה ורסטילית, על ידי מעבר של העובד עם עמדת העבודה שלו, ממקום אחד לשני בהתאם לצרכים המשתנים".
במקביל לאווירת השיתופיות והקהילה, תכנון הבניין מאפשר גם רגעי פנאי אישיים, החלטה שנבעה מתוך תפיסה, אשר שמה את רווחת העובד ושביעות רצונו במרכז. תפיסה זו באה לידי ביטוי מבחינה עיצובית באזורי ישיבה משותפים הנמצאים בכל קומה בהם פזורות ספות מפנקות, חדרי טלפון פרטיים, חדר כושר משוכלל לרווחת העובדים, חדר אוכל רחב ידיים, חצר הכוללת פינות ישיבה ומנוחה ועוד. כל אלה מאפשרים לעובדים לעשות אתנחתא קלה מהעבודה השוטפת, למלא מצברים ולהמשיך עם אנרגיות מחודשות.
חדרי ישיבות מתקדמים
למעלה מ- 100 חדרי ישיבות ואירועים, בגדלים וסגנונות שונים עומדים לרשות העובדים, המנהלים, הלקוחות והשותפים בבניין. בנוסף, מתחם ה- Executive Innovation Center , הינו מרכז הדרכה ופגישות עסקים מתקדם וחדשני, המאובזר בציוד טכנולוגי מתקדם ויוקרתי, כולל מערכות אנליטיות ו- Video Conference מתוחכמות, לצד אודיטוריומים וחלל עבודה לסטרטאפים, המרוהטים בספות וכורסאות סלון. המתחם כולל כיתות הדרכה, חדר Telepresence בטכנולוגיה מתקדמת - לקיום שיחות ועידה, Digital Boardroom – פתרון המאפשר הצגת נתונים להנהלות בזמן אמת, חדר דמו שבו מתקיימות הדגמות של פתרונות SAP ללקוחות וחדרי ישיבות חכמים.
ערן רוזן, מנהל תפעול בחברת SAP באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומנהל נדל"ן ותשתיות במערב אירופה, מסכם:
"אנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות והאפשרות לבנות את ביתנו בדיוק על פי צרכינו, באופן אשר תומך בפעילות העסקית של חברת ,SAPמותאם לצמיחתה העתידית ונותן ביטוי לחדשנות והמצויינות שהם ערכי החברה, כמו גם לשמירה על ערכי הקיימות והסביבה ולדאגה לסביבת עבודה נעימה ומשתפת, המאפשרת גמישות, יצירתיות ויוזמה".


אודות SAP
SAP ישראל היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.
ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל, שהוא חלק ממערך הפיתוח הבינלאומי של SAP ומשמש כאחד מארבעת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של SAP ברחבי העולם. מרכז הפיתוח הממוקם ברעננה ,מעסיק מאות עובדים ומשמש מרכז עולמי לפיתוח פלטפורמת הענן של SAP וכן לטכנולוגיות machine learning, computer vision ו-IOT . המרכז מגייס עובדים מנוסים, בוגרי אוניברסיטאות וסטודנטים ממיטב המוחות בישראל, בעיקר מתחומי מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, מערכות מידע ותעשיה וניהול. SAP Labs Israel מובילה את דגל החדשנות ב-SAP ומובילה מגוון פעילויות בקרב תעשיית הסטארטאפים בישראל.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel


הבניין החדש בסאפ




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il