TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון חדש של CA Technologies לאבטחת תשלומים מפחית הפסדי הונאות מקוונות ב-25 אחוזים


CA Technologies
CA מיישמת בזמן אמת ניתוח התנהגות ולמידת מכונה במאגר הגדול ביותר של נתוני עסקאות מקוונות, במטרה לעצור הונאות באופן מיידי

CA Technologies (נאסדאק:CA), המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס, הכריזה על CA Risk Analytics Network, הרשת היחידה לחברות המנפיקות כרטיסי אשראי המונעת מיידית הונאות של "כרטיס לא הוצג", באמצעות ניתוח התנהגות בזמן אמת, למידת מכונה ונתוני עסקאות גלובליים. הרשת החדשה נועדה להפחית הפסדים כתוצאה מהונאות מקוונות ב-25% בממוצע* - חיסכון פוטנציאלי של 2.2 טריליון דולר**.
CA Risk Analytics Network הינו שירות מבוסס ענן, המשלב מודל חדש ומתקדם של רשת עצבית (neural network), המגובה על ידי למידת מכונה בזמן אמת, כדי להגן על עסקאות "כרטיס לא הוצג" בפרוטוקול 3-D Secure. הרשת החדשה לומדת עסקאות הונאה חשודות תוך חמש אלפיות שניה, וסוגרת מייד את הפער להונאה פוטנציאלית באמצעות אותו כרטיס או מכשיר בקרב כל המשתמשים ברשת.
על פי דו"ח הונאות הזהות של Javelin לשנת 2017, הגידול הגובר בהונאות "כרטיס לא הוצג" נובע מהנפח הגדל של סחר אלקטרוני וסחר באמצעות מכשירים ניידים (m-commerce) , כמו גם מה-EMV Liability Shift, שתרמו לעלייה בהונאות כרטיסי אשראי. "כמו שסחר אלקטרוני מחליף עסקאות בנקודות מכירה, הדבר נכון גם לגבי הערוצים שבהם בוחרים הנוכלים לנהל את עסקיהם. בקרב הצרכנים חלה ב-2016 עלייה של 42 אחוז בהונאות של "כרטיס לא הוצג" שבוצעו בכרטיסיהם לעומת 2015" מציין הדו"ח.
"זיהוי מהיר של חריגות, וווידוא האימות, הם הצעדים הראשונים למניעת הונאות "כרטיס לא הוצג" מבלי להשפיע על העסקאות הלגיטימיות של מחזיקי הכרטיסים" אמר טרנס קלארק, המנהל הכללי של פתרונות אבטחת התשלומים ב-CA Technologies. "מדעני הנתונים שלנו יישמו ניתוחים מתקדמים ואלגוריתמים חדשים של למידת מכונה בזמן אמת לגבי המאגר הגלובלי של 3-D Secure, נתונים לגבי עסקאות סחר אלקטרוני ותובנות לגבי מכשירים המתוחזקים על ידי CA Payment Security Suite. הדבר מאפשר איתור ומניעה מהירים ומדויקים יותר של הונאות מקוונות, וצמצום הפסדי הונאות למשתמשי הרשת תוך ייעול חוויית הקניה המקוונת עבור הצרכנים".
פתרונות אבטחת התשלומים של CA מגינים על מיליארדי עסקאות מקוונות ותומכים במאות מיליוני כרטיסים ואלפי card portfolios ברחבי העולם. הרשת פתוחה למנפיקי כרטיסי אשראי עם פורטפוליו בכל גודל: מבנקים גלובליים עם מיליוני מחזיקי כרטיס, ועד למוסדות פיננסיים קטנים יותר, או אזוריים.
תמיכה בפרוטוקולי 3-D Secure היום ובעתיד
CA Risk Analytics Network ו-CA Payment Security Suite תומכות כיום במיפרט 3-D Secure ותתמוך במיפרט החדש EMV 3-D Secure 2.0, אשר מטפל באימות ואבטחה של עסקאות בכרטיסים שלא הוצגו, סחר אלקטרוני באמצעות טלפונים חכמים, אפליקציות ניידות, ארנקים דיגיטליים וצורות אחרות של תשלום דיגיטלי. פרוטוקול 2.0 ישתמש בצורה נרחבת בנתוני המכשירים, ויספק למנויי CA Risk Analytics Network מקור חדש של מידע במטרה להפחית הונאות ולבצע אופטימיזציה של חוויית הלקוח בכל סוגי המכשירים שבהם הצרכן מבצע את קניותיו ובכל הגרסאות של פרוטוקול 3-D Secure.


אודות CA Technologies
CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il