TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איסתא ישראל הטמיעה את מערכת הגיבוי של Commvault


Commvault
עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים

חברת התיירות איסתא ישראל, מקבוצת התיירות המובילה בישראל איסתא ליינס, הטמיעה את פתרון הגיבוי האחוד של Commvault, המתמחה בניהול אחסון מידע, גיבוי, אחזור, ארכיב וענן עבור ארגונים. במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון הגיבוי האחוד של Commvault המספק גיבוי למגוון סביבות רב כגון סביבה פיזית, וירטואלית, גיבוי לענן, גיבוי לאתר המרוחק ועוד. עלות הפרויקט, שהטמעתו הסתיימה בהצלחה בתחילת חודש פברואר 17, מוערכת במאות אלפי שקלים. את הפרויקט ביצעה חברת האינטגרציה WE Ankor המובילה בפתרונות לעולם ה Data Center.

כחלק מעבודה השוטפת, איסתא עושה שימוש במספר רב של סביבות עבודה, כולל סביבה פיזית, וירטואלית, ענן מרוחק, אתר גיבוי ועוד. לפני הטמעת הפתרון של קומוולט עבדה החברה עם מערכת גיבוי שאינה מגבה את מספר הסביבות הרב שאיתו עובדת החברה באופן שוטף. כיום, הפתרון האחוד של קומוולט מאפשר לאיסתא לגבות את כל הסביבות הארגוניות שלה בעזרת פתרון אחוד ללא צורך ברכישת מספר פתרונות גיבוי שונים. הפתרון של קומוולט ימנע חוסר אחידות בגיבוי המידע הארגוני ויחסוך את עבודת הגיבוי הידנית, זאת, תחת מערכת גיבוי אחודה שתתאים למגוון סביבות העבודה של הארגון.

גדי בנבנישתה, מנהל תשתיות וטכנולוגיה באיסתא ישראל: "פתרון הגיבוי האחוד של קומוולט מעניק לנו יכולות גיבוי מתקדמות המתאימות לצרכי הארגון. בנוסף, בזכות האיחוד של גיבוי כל הסביבות הארגוניות הצלחנו להפחית בעלויות ה-IT ולהשיג את הגמישות הנחוצה לנו בתפעול המערכות הארגוניות וסביבות העבודה הרבות שלנו."

רוני עוזר, מנהל מכירות בווי אנקור מוסיף: "תהליך שדרוג התשתיות של איסתא החל לפני שנתיים ע"י ווי-אנקור בפרויקט וירטואליזציה מ-270 שרתים פיזיים ל-7 שרתים פיזיים ESX ו-270 שרתים וירטואליים, כולל מערכת אחסון מרכזי.
השלב הבא של התהליך היה להטמיע מערכת גיבוי מרכזית שתוכל לתת מענה לכל הצרכים: גיבוי סביבה וירטואלית, שירותי קבצים ושרתים פיזיים.
מערכת הגיבוי של קומוולט נותנת מענה מלא לכל הצורכי הגיבוי של איסתא ויודעת לתת מענה גם לצרכים נוספים כמו ארכיון דוא"ל/שירותי קבצים וגיבוי עמדות קצה."

ליאור גרמן, מנהל מכירות ב-Commvault: "השדרוג לפתרון הגיבוי של קומוולט שיפר את היעילות התפעולית, סיפק חיסכון בנפחי הגיבוי ושדרג את יכולות הניהול לממשק אחוד ומרכזי עבור כל אתגרי הגיבוי. בנוסף, הפתרון מאפשר התמודדות עם אתגרים מתקדמים ותמיכה בסביבות מחשוב שונות: פיזיות, וירטואליות וגיבוי לאפליקציות שונות של חברת איסתא."

אודות Commvault
תוכנתCommvault מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.
הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il