TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הביג דאטה הישראלית Sisense


Sisense
חונכת משרדים חדשים במגדל אמות אטריום ומגייסת 50 עובדים חדשים

המשרד החדש של החברה מתפרס על פניי שלוש קומות במגדל ההייטק ברמת גן. "המעבר למשכן החדש מהווה ביטוי אמיתי לצמיחה המהירה של החברה בעולם", מציין סער ביטנר מנכ"ל Sisense ישראל

חברת הבינה העסקית Sisense חנכה השבוע משרד חדש במגדל אמות אטריום ברמת גן. המתחם החדש משתרע על פניי שלוש קומות, וגודלו מוערך בכ-4500 מ"ר.

סער ביטנר, מנכ"ל Sisense ישראל מוסר כי "המעבר למשכן החדש והמרווח הוא ביטוי של הצמיחה שחווה החברה בשנים האחרונות. המעבר למשרדים המרווחים הנו צעד ראשון בשורה של צעדי התרחבות". בכוונת החברה לגייס כעת 50 עובדים חדשים שיאיישו מגוון תפקידים בפיתוח ומכירות.

אלה יתווספו לכ-350 העובדים שמועסקים בחברה כיום. "כל מי שמעורה בתעשייה מכיר בכך שאין דומה ליכולות הטכנולוגיות של סייסנס לפשט דאטה ולהנגישו לצרכן הרלוונטי", מוסיף ביטנר "אודות לצוות עובדים מקצועי ומוצר וטכנולוגיה פורצי דרך, סייסנס נחשבת היום למובילה בתחומה", דו"ח עדכני של חברת המחקרים הבינלאומית Garter אף הכריז באחרונה על החברה כמתווה חזון בתחום הביג דאטה, והצביע על הצורך בפתרונות החכמים שמציעה החברה.

משרדיה החדשים של החברה אשר ממוקמים בקומות 15-17 במגדל אטריום, עברו באחרונה עבודות עיצוב על ידי חברת Spector. המשרד עצמו מעוצב בקפידה ומשלב אלמנטים אורבניים ועכשוויים ברוח החברה. כאשר כל הגימורים, הגרפיטי והאלמנטים העיצוביים הייחודיים נעשו על ידי עובדי החברה ובשיתוף פעולה מלא עמם.

מנהלת משאבי אנוש בחברה יעל יצחקי מוסיפה כי "המשרד עצמו עוצב באופן שמאפשר חיבור מקסימלי ותקשורת רציפה בין העובדים. הוא משלב עבודה באופן ספייס, לצד עשרות חללים אחרים. מחללים אינטימיים לפגישות אישיות, חללים קטנים ובלתי פורמליים לישיבות אד הוק ועד חללים גדולים לישיבות צוות. בעזרת הארכיטקטים שליוו את התהליך הקפדנו על עיצוב, נוחות ויעילות של החללים, הכול על מנת שהאווירה הנעימה תמשיך לשרור במסדרונות החברה".

לחברה מאות לקוחות בינלאומיים ב- 54 מדינות וביניהם, נאסד"ק, פיליפס, GE, ועוד רבים אחרים, ובמגוון רחב של תעשיות כגון: פיננסים, קמעונאות ושירותי רפואה. היא זוכה, כאמור, להכרה על ידי הגורמים הבכירים ביותר בתעשייה ה-BI והאנליטיקות ולקוחותיה נהנים ממוצרים שמביאים מענה מקצה לקצה.

החברה, מאפשרת למשתמשים עסקיים לנתח מידע ונתונים מורכבים בצורה פשוטה. כאשר היא פונה בעיקר לעסקים שצריכים לנתח במהירות ובקלות מאגרי מידע גדולים (ביג דאטה) או מידע ממספר רב של מקורות, וליצור תצוגה אינטראקטיבית של הנתונים אשר ניתנת לשיתוף באמצעות הדפדפן.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il