TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת גאיה נדל"ן בע"מ


הדמיית פארק בוטיק
פרויקט "PARK BOUTIQUE" בשכונת הפארק בחדרה, מושך אליו בעיקר רוכשים פוטנציאלים מאזור השרון.

החברות מדווחות: עם פתיחת מכירת הפרי – סייל בפרויקט, ניכר כי יש ביקוש בעיקר מזוגות צעירים שאך החלו את דרכם המשותפת לדירות 4,5 חדרים.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת גאיה נדל"ן בע"מ מדווחות, כי עם פתיחתה של המכירה המוקדמת לפני השיווק הרשמי של פרויקט " PARK BOUTIQUE" בשכונת הפארק בחדרה, נמכרו כ –10 דירות.
מוצעות למכירה: דירות 3 חדרים במחיר של החל מ – 1,230 מיליון שקל, דירות 4 חדרים במחיר של החל מ – 1,380 מיליון שקל ודירות 5 חדרים במחיר של החל מ – 1,490 מיליון שקל. לכל דירה מחסן וחנייה, והחל מחודש יוני עם פתיחת השיווק הרשמי מחירם של דירות אלה יעלה בכ – 3%.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם מציין כי, הנתונים מראים שבשלב זה ניכר כי ישנו ביקוש לדירות 4,5 חדרים בעיקר מזוגות צעירים שהחלו את דרכם המשותפת. גייר מדגיש, כי עיקר הרוכשים הפוטנציאלים המעוניינים בדירה שאינה להשקעה, מגיעים מאזור השרון.
גייר מוסיף כי, הפרויקט אשר תוכנן ע"י משרד אדריכלים מורן אדריכלות, תוכנן ועוצב בקפידה תוך חשיבה על כל פרט, כך שיהווה שער הכניסה לפארק המרכזי בשכונה וייתן מענה לרוכשים בחוויית מגורים ואיכות חיים גבוהה מעצם תכנון ועיצוב הדירות במפרט טכני יוקרתי: מערכת חימום סולארית, הכנה למערכת קולנוע ביתי, חשמל "בית חכם" עם פאנל שליטה ובקרה מרכזי, לובי מפואר, נורות "לד" חסכוניות ועוד.

פרויקט " PARK BOUTIQUE" הממוקם ברחוב הירדן בשכונת הפארק - שכונה בין המבוקשות ביותר למגורים בעיר חדרה, מרחק הליכה מהפארק המרכזי והאגם בשכונה, כולל בניין מגורים בן
9 קומות ו – 34 דירות בתמהיל מגוון: דירות 3 חדרים בשטח של כ – 75 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ – 105 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 17 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של כ – 123 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 18 מ"ר ופנטהאוזים.

שכונת הפארק ממוקמת בין השכונות ניסן ובית אליעזר. זוהי שכונה שהבנייה בה מגוונת, החל מבנייה צמודת קרקע, בנייני מגורים משותפים ועד למגדלי מגורים בגובה של עד 18 קומות.
בלב השכונה הולך ומוקם פארק עירוני רחב היקף על שטח של כ – 90 דונם ובמרכזו אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון פתוח, מתקני משחקים וכושר ושבילי הליכה ואופניים.
את השכונה מחבר כביש משמר הגבול שהוא המשכו של רחוב ביאליק, עד לבית אליעזר וכן כבישים פנימיים, שטחי ציבור ועוד.
השכונה מושכת אליה אוכלוסייה צעירה וחזקה ברובה, ומשרה אווירה ותחושת קהילה משותפת ולכן השכונה מבוקשת מאוד על ידי משפחות צעירות, מה שמביא את עיריית חדרה להשקיע ביתר שאת בתחום החינוך, גני הילדים ומקומות משחק ופנאי במקום.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם ז"ל).

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום למעלה מ – 4,000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה החברה למעלה מ- 35 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל חב' עמרם אברהם אומר, כי פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il