TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש בסופרגז אשכולות - חברה בת של קבוצת סופרגז


סופרגז
ההסכם כולל בין היתר את קיצור שבוע העבודה בחברה, תוספות שכר של עד 8%, הגדלת תעריפי הכוננות וההפרשות הפנסיוניות, תוספת ותק וצמצום התקופה לקבלת מעמד קביעות בחברה

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי החברה הממשיכים לקצור את פירות ההתאגדות שלהם בהסתדרות, עם הסכם חדש המביא לשיפור משמעותי בתנאי העסקתם" *** יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד חיים שייב: "הישגי ההסכם מדברים בעד עצמם. זהו נדבך נוסף בעשייה שלנו למען חברה שיוונית יותר"
ההסתדרות, קבוצת סופרגז בע"מ, חברת סופרגז אשכולות וועד העובדים חתמו היום (ה') על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-120 עובדי סופרגז אשכולות, בהם טכנאים, מחלקים ופקידים. סופרגז אשכולות הינה חברה-בת של קבוצת סופרגז.

מעמד החתימה על ההסכם נערך בנוכחות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל קבוצת סופרגז אייל חנקין, מנכ"ל סופרגז אשכולות רון קיסרי ויו"ר הוועד גבי רובין. התארגנות העובדים והמו"מ לחתימת ההסכם, כמו גם הטיפול השוטף בעובדי החברה, מלווים על ידי יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד חיים שייב ומזכירת הסתדרות המעו"ף במרחב עו"ד ג'ני שוד, שלקחו אף הם חלק במעמד החתימה.

עובדי סופרגז אשכולות התאגדו בהסתדרות בשנת 2013, לאור רצונם לשפר את תנאי עבודתם ולהשוותם לעמיתיהם בחברה האם. בינואר 2014 נחתם הסכם ראשון בחברה, אשר העניק לעובדים תוספת שכר של כ-5%, גמול השתלמות, קרן השתלמות וביטחון תעסוקתי מעוגן במנגנוני יישוב חילוקי דעות. בינואר 2017 ההסכם הגיע לתוקפו ובין הצדדים החל מו"מ להסכם חדש.

ההסכם החדש אליו הגיעו הצדדים תקף למשך שלוש שנים (רטרואקטיבית מינואר 2017). כחלק ממנו נקבע כי כלל עובדי החברה יעברו לשבוע עבודה בן חמישה ימים כפי שנהוג בחברה האם – וזאת ללא כל פגיעה בשכרם.

הטכנאים המועסקים בחברה יקבלו תוספת שכר בגובה 8% במהלך תקופת ההסכם. כמו כן הם ייהנו מהגדלת תעריף הכוננות מ-170 שקל ל-600 שקל, מהפרשה של 25% מהפרמיות לזכויות סוציאליות וממנגנון אחיד וקבוע לפרמיות עבור התקנות ועבודות נוספות. עובדי הסקטורים האחרים בחברה ייהנו מתוספת שכר בגובה 7.5%.

עוד נקבע בהסכם כי כלל עובדי החברה ייהנו מתוספת ותק של 1% לשנה בחמש השנים שלפני גיל פרישה, מהפרשה לעמותות שחר-און ועמיתים לזכאים, מביטוח חיים, תוספת של יום חופשה אחד, הגדלת אחוזי ההפרשה לקרן השתלמות (ל-7.5% ע"ח המעסיק ו-2.5% ע"ח העובד) ומהגדלת תקציב רווחה והשי לחג.

כמו כן, הוסכם כי תקופת הזכאות לקבלת מעמד קביעות בחברה תצומצם מחמש לשלוש שנים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר במעמד החתימה על ההסכם: "אני מברך את עובדי סופרגז אשכולות הממשיכים לקצור את פירות ההתאגדות שלהם בהסתדרות, עם הסכם חדש המביא לשיפור משמעותי נוסף בתנאי העסקתם. במו"מ זה הצדדים הצליחו לגשר על הפערים ולהגיע, תוך הידברות, להסכם התורם למערכת יחסי העבודה בחברה".

יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד, חיים שייב, ציין: "אנו ממשיכים במשא ארוך שהתחלנו הכולל ארגון מקומות עבודה וחתימה על הסכמים קיבוציים ומביא לצמצום פערים בתוך מקומות העבודה. הסכם זה, שההישגים בו מדברים בעד עצמם, הוא נדבך נוסף בעשייה שלנו למען חברה שיוונית יותר".

יו"ר הוועד, גבי רובין: "אנו מברכים על כך שנחתם הסכם ברוח טובה, שמביא בשורה חיובית לעובדים המסורים של סופרגז אשכולות. תודה לאנשי ההסתדרות על הליווי הצמוד ולהנהלת המפעל שידעה להעריך ולכבד את ההון האנושי בחברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il