TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגשמה מפרסמת תשקיף שלישי לגיוס כ-30 מיליון שקל לרכישת פרויקט מגורים בקונטיקט


הגשמה
סכום ההשקעה המינימלי יעמוד על כ-108 אלף שקל * המשקיעים צפויים לקבל בכל שנה החזר של חלק מקרן ההשקעה, שיחולק מדי רבעון, בשיעור של בין 8% ל- 13.8% בשנה

חנן שמש, יו"ר הגשמה: "מדובר בנכס חדש אשר בנייתו הושלמה בשנת 2015, ברמת גימור גבוהה 'קלאס A', שמאוכלס ב- 97% ומניב מהיום הראשון להשקעה תזרים יציב וקבוע שיחולק מדי רבעון למשקיעים"

חברת ההשקעות הגשמה, המאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע ביחד בהשקעה אחת גדולה, מפרסמת היום תשקיף שלישי לגיוס של כ-30 מיליון שקל (כ-8.7 מיליון דולר) למימון רכישה והשבחה של קומפלקס מגורים מסוג "מולטי-פמילי" במדינת קונטיקט בארה"ב, בעלות כוללת של כ-138 מיליון שקל (כ-38.4 מיליון דולר). זהו התשקיף הציבורי השלישי שמפרסמת הגשמה, לאחר שבתחילת השנה פרסמה את התשקיף הציבורי הראשון בישראל, המאפשר למשקיעים פרטיים להשקיע יחד בפרויקט נדל"ני ספציפי, בהיתר רשות ני"ע.

סכום המינימום להשקעה בפרויקט יעמוד על כ-108 אלף שקל (כ-30 אלף דולר). היות שמדובר בנכס מניב, המשקיעים צפויים לקבל בכל שנה החזר של חלק מקרן ההשקעה, שיחולק מדי רבעון, בשיעור של 12.1% בשנה הראשונה, 12.7% בשנייה, 13.8% בשנה שלישית, 7.8% ברביעית ו-8.2% בשנה החמישית והאחרונה. בתום תקופת ההשקעה, צפויים המשקיעים לקבל את יתרת הקרן, בתוספת התשואה שהושגה. צפי התשואה השנתית לאחר המכירה עומד על כ-12.85% למשקיע, לפני מס.

על פי התשקיף, הגשמה תרכוש ביחד עם היזם, חברת Dorset CS, פרויקט מגורים מסוג מולטי-פמילי בשם Eastpointe at Dorset Crossing, הממוקם בעיר סימסבורי שבקונטיקט. הרכישה צפויה לצאת לפועל בחודש יוני, ולאחריה יחזיקו משקיעי הגשמה ב-90% מהפרויקט ו-CS Dorset תחזיק ב-10%. הקומפלקס משתרע על כ-40 דונם וכולל 168 יחידות דיור ב-7 בניינים ו-294 מקומות חניה. בניית הקומפלקס הושלמה בשנת 2015 והוא מאוכלס בשיעור של כ-97%, בחוזי שכירות לתקופות של עד שנה, בתעריפים הנמוכים ממחיר השוק. היעד המרכזי של התוכנית העסקית להשבחת הנכס הוא העלאת דמי השכירות לרמה המקובלת בשוק ומכירתו בתוך 60 חודשים, בשלמותו.
ניהול הנכס, השבחתו ומכירתו יהיו באחריות יזמית הפרויקט, DS Dorest, המתמחה ברכישה, ניהול, השבחה ומכירה של נדל"ן מניב למגורים. מאז הקמתה, רכשה החברה 16 מקבצי דיור הכוללים כ-2,700 יחידות דיור וכיום היא מחזיקה בכ-11 נכסים בהם כ-1,900 יחידות דיור, בעיקר בקונטיקט, קנטאקי ואינדיאנה. CS Dorset נמצאת בבעלות מלאה של CS Acquisition Group, , שהוקמה לפני כ-13 שנה ומנוהלת על-ידי אלן טרס ויחזקאל לנדאו, מייסדי הקבוצה.
העיר סימסבורי, שבה ממוקם הפרויקט, היא בת כ-25 אלף תושבים. מדובר באזור מבוסס, שההכנסה החציונית בו עומדת על כ-113 אלף דולר לשנה, יותר מכפול מההכנסה החציונית בכלל ארה"ב.
יתרת המימון לרכישה צפויה להגיע מהון עצמי של היזם (כ-927,719 דולר) ומחברת המימון Capital One Multifamily Finance, שהעבירה מכתב כוונות לפיו תעניק לעסקה מימון של כ-29 מיליון דולר.
דמי הניהול והתפעול לשותף הכללי יעמדו על 3.81% מסכום ההשקעה במועד הגיוס ובנוסף 0.96% מסכום ההשקעה בכל שנה (ישולמו בחלק היחסי מידי רבעון).

התשקיף מפרט גם הגנות ובטוחות למשקיעים בפרויקט, בהן: החזקה ישירה של השותפות המונפקת בחברת הנכס; מנגנון קנס/פרס, המפצה את המשקיעים במקרה בו הפרויקט אינו עומד במועד סיום הפרויקט המתוכנן; מכירה כפויה – במידה שהיזם לא עמד במועדי מכירת הנכס כמתוכנן, מוקנית למשקיעים הזכות לכפות על היזם לרכוש את חלקם במחיר מוסכם או למכור את הנכס לצד ג' במחיר השוק (ליזם הזכות לבחור בין האופציות); נקבעה תקרת הוצאות לפרויקט, שכל חריגה ממנה דורשת את אישור השותף הכללי. את הכספים בגין החריגה יידרש היזם לגייס לחברת הנכס בתנאים שנקבעו בתשקיף.

חנן שמש, יו"ר הגשמה, אמר: "מדובר בנכס חדש, אשר בנייתו הושלמה בשנת 2015, ברמת גימור גבוהה קלאס A, שמאוכלס ב- 97% ומניב מהיום הראשון להשקעה. הפרויקט מתאים למשקיעים המעוניינים בתזרים יציב וקבוע, בתוספת תשואה בסיום תקופת ההשקעה".

זהו התשקיף השלישי שמפרסמת הגשמה. בינואר 2017 פרסמה את התשקיף הציבורי הראשון בישראל, המאפשר למשקיעים פרטיים להשקיע יחד בפרויקט נדל"ני ספציפי, בהיתר רשות ני"ע.

הגשמה היא חברת השקעות המאפשרת למשקיעים פרטיים ליהנות מאפשרויות השקעה שהיו זמינות עד כה רק למשקיעים גדולים, זאת על-ידי האפשרות לחבור יחד להשקעה אחת גדולה. הגשמה הוקמה ב-2009 , מאגר המשקיעים שלה כולל כ -26 אלף איש והיא מנהלת כ-250 השקעות בישראל, ארה"ב, קנדה, לונדון, ברלין, הולנד ועוד. עד ליום 31.3.2017 וכפי שפורסם בתשקיף, גייסה הגשמה ממשקיעיה כ-2.3 מיליארד שקל והשקיעה בנכסים בהיקף המסתכם בכ-11 מיליארד שקל. כמו כן, עד למועד זה, 77 השקעות הושלמו והניבו למשקיעים תשואה ממוצעת של כ-14% נטו לשנה, לפני מס. תקופת ההשקעה הממוצעת בפרויקטים שהושלמו, ממועד תחילתם ועד מועד סיומם, עומדת על כ-2.25 שנים. בסך הכל הוחזרו למשקיעים למעלה מ-700 מיליון שקל. הנתונים נכונים לסוף הרבעון הראשון של 2017.
החברה מציעה מספר מסלולי השקעה: מסלול הון, במסגרתו המשקיעים משלימים את ההון העצמי של היזם ונכנסים כשותפים עמו בפרויקט וברווחים; מסלול מימון, שבו המשקיעים מלווים כסף לפרויקט ועם סיומו נהנים מריבית קבועה מתוך רווחי הפרויקט (תלוי בתוצאות העסקיות של הפרויקט); מסלול נוסף הוא Co-Fund – קרן השקעות ייחודית המאפשרת השקעה בכמה פרויקטים במקביל, תוך פיזור אופטימלי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il