TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוינטר טלוקיישן מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2017


פוינטר
ההכנסות צמחו והגיעו לשיא רבעוני של 19.0 מיליון דולר, צמיחה של 28% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

דגשים לרבעון הראשון של שנת 2017
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-12.3 מיליון דולר, צמיחה של 33% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
ה-EBITDA מהפעילות הנמשכת הגיע לשיא והסתכם ב-3.1 מיליון דולר, גידול של 48% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
מספר המנויים הגיע לכ-231,000, עליה של 25% ב-12 החודשים האחרונים

פוינטר טלוקיישן בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: PNTR), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2017.

ב-8 ביוני 2016, ביצעה פוינטר פיצול של חברת הבת, קבוצת שגריר שירותי רכב בע"מ (פעילות ה-RSA), כחלוקה של דיבידנד בעין לבעלי המניות. תוצאותיה הכספיות של שגריר עד לתאריך זה מוצגות בתוצאות הכספיות של פוינטר כפעילות שהופסקה.

דגשים לתוצאות הרבעון הראשון של 2017
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו ב-19.0 מיליון דולר – גידול של 28% בהשוואה להכנסות של 14.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2016.
ההכנסות ממוצרים ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו ב-6.7 מיליון דולר (35% מההכנסות), גידול של 21% בהשוואה להכנסות של 5.5 מיליון דולר (37% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות משירותים מתמשכים ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו ב-12.3 מיליון דולר (65% מההכנסות), גידול של 33% בהשוואה להכנסות של 9.3 מיליון דולר (63% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות משירותים מתמשכים נבע בעיקר מגידול של 46,000 מנויים מה-31 במרץ 2016, וב-9,000 מנויים מאז ה-31 בדצמבר 2016.
הרווח הגולמי הסתכם ב-9.4 מיליון דולר (49.3% מההכנסות), גידול של 27% בהשוואה ל-7.4 מיליון דולר (49.6% מההכנסות) ברבעון הראשון של שנת 2016. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי נבע משינוי תמהיל המכירות ברבעון.
הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-2.3 מיליון דולר (11.9% מההכנסות), בהשוואה ל-1.6 מיליון דולר (10.7% מההכנסות), ברבעון הראשון של שנת 2016.
הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-2.6 מיליון דולר (13.7% מההכנסות), גידול של 50% בהשוואה ל-1.7 מיליון דולר (11.7% מההכנסות) ברבעון הראשון של שנת 2016.
הרווח הנקי על בסיס GAAPמפעילות נמשכת הסתכם ב-1.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2016.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP מפעילות נמשכת הסתכם ב-2.3 מיליון דולר (12.1% מההכנסות), בהשוואה ל-1.8 מיליון דולר (12.2% מההכנסות) ברבעון הראשון של שנת 2016.
ה-EBITDA מפעילות נמשכת הסתכם ב-3.1 מיליון דולר, גידול של 48% בהשוואה ל-2.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2016.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר אמר בהתייחסו לתוצאות: "אנו מאוד מרוצים מתוצאות הרבעון הראשון אשר הגיעו לשיא כל הזמנים בפעילות ה-MRM, וזאת בעיקר בזכות הגידול בהכנסות משירותים, אשר נובע ישירות מגידול של 46,000 בבסיס המנויים בשנה האחרונה, מתוכם 9,000 מנויים חדשים ברבעון האחרון. המינוף התפעולי המוטמע בבסיס המודל העסקי שלנו – מודל של SAAS, מאפשר לנו ליהנות מגידול זה בבסיס המנויים תוך שימור ההוצאות התפעוליות שלנו, מה שמביא לידי ביטוי בצמיחה ברווחיות התפעולית ברבעון."
מר מחלב המשיך, "אנו רואים לאחרונה עניין הולך וגובר בפתרונות הקשורים לבטיחות ולהתנהגות נהג ככלי לשיפור היעילות התפעולית של ציי רכב. אנו מקיימים מו"מ עם מספר לקוחות פוטנציאליים חדשים בטריטוריות חדשות, לאספקת פתרון הדומה לזה שסיפקנו לחברת ההפצה של קוקה קולה, Femsa במקסיקו, לשיפור כלל ההיבטים הקשורים לבטיחות הסחורה והנהג ולשיפור יעילות ההפצה, ובמקרים נוספים, לאספקת פתרונות דומים לאלו אשר סיפקנו בניו יורק לצי מוניות הכולל מעל ל-4,000 רכבים לניטור התנהגות נהג ולמניעת תאונות. פוינטר נמצאת בשוק מתפתח וגדל, ויש לנו את מגוון הפתרונות הנכונים בכדי להמשיך ולצמוח תוך ניצול העניין ההולך וגובר בתחומים אלו ברחבי העולם." 

אודות פוינטר טלוקיישן
במשך למעלה מ-20 שנים, פוינטר עצבה את חוקי שוק ניהול המשאבים הניידים (MRM) וכיום היא גם חלוצה בתחום הרכב המחובר (Connected Car). לפוינטר ידע נרחב בצרכי השוק והיא מפתחת היצע נרחב של כלים, טכנולוגיה ושירותים לתחום. רכבי העתיד יהיו מחוברים בצורה הדוקה יותר לעולם המידע, לשיפור וייעול החוויה ברכב.
הפלטפורמה החדשנית של פוינטר, המבוססת ענן ופועלת על בסיס תוכנה כשירות (SAAS), אוגרת מידע בזמן אמת ונתונים מהמשאבים הניידים של ארגונים – מהנהגים, הדרכים, תחומי העניין, רשת הלוגיסטיקה, הרכבים, נגררים, מכולות ומטענים. פלטפורמת ה-SAAS מנתחת את המידע הגולמי וממירה אותו למידע בעל ערך ללקוחותיה של פוינטר המספק להם תובנות מעשיות ובעיקר כלים לקבלת החלטות בארגון ובכך מאפשרת ללקוחות לשפר היעילות בארגון וכתוצאה מכך את השורה התחתונה קרי הגדלת הרווחיות.

מידע צופה פני עתיד
הודעה זו לעיתונות כוללת התבטאויות צופות פני עתיד ביחס לפעילות העסקית, המצב הפיננסי והתוצאות הכספיות של פוינטר והחברות הבנות שלה. התבטאויות צופות פני עתיד מתבססות אך ורק על הציפיות הנוכחיות של הנהלת פוינטר ומימושן תלוי בחוסר ודאויות ובסיכונים מסוימים הקשורים לשינויים טכנולוגיים ולדרישות השוק, להתבססות החברה על מספר מוגבל של טריטוריות, לירידה בביקושים למוצרי החברה ולאלה של החברות הבנות שלה, לחוסר יכולת לפתח ולהשיק בזמן טכנולוגיות, מוצרים ויישומים חדשים וכן לאובדן פלח שוק ולחץ על המחירים כתוצאה מתחרות – אשר עלולים להיות שונים בצורה מהותית מאלו שנצפו בהתבטאויות צופות פני עתיד אלו. חלק מהסיבות עשויות לגרום לכך שהתוצאות העתידיות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהתוצאות האחרונות או מהתוצאות המתוכננות בהתבטאויות צופות פני עתיד. פוינטר איננה מחויבת ואין כל התחייבות מצדה לעדכן או לשנות התחזיות שלעיל בין אם הדבר נובע משינויים כאמור, ממידע חדש, מאירועים לאחר מסירת התחזית או מכל גורם אחר. למידע מפורט יותר על הסיכונים ואי הודאויות.SEC– המשפיעים על החברה, יש לפנות לדיווחי החברה לרשות ניירות הערך בארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il