TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תאת טכנולוגיות: ההכנסות צמחו ב-14.8% לסך של 27.1 מיליון דולר; החברה תחלק דיבידנד של 3 מיליון דולר


תאת
רווח נקי Non GAAP: 1.3 מיליון דולר, וזאת לעומת רווח נקי של 0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

הכנסות: 27.1 מיליון דולר, צמיחה של 14.8% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו ב-23.6 מיליון דולר.
EBITDA מתואם: 2.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
רווח נקי Non GAAP: 1.3 מיליון דולר, וזאת לעומת רווח נקי של 0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת: 3.1 מיליון דולר, ביחס לתזרים שלילי של 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בסוף הרבעון הראשון היו בקופת החברה מזומנים בהיקף של כ-25 מיליון דולר.
הערכת פרויקטים ארוכי טווח: בעקבות בחינה תקופתית, החברה מעדכנת את הערכותיה לרווחים שתרשום בפרויקטים ספציפיים שהינם ארוכי טווח. הערכה זו התבטאה בקיטון ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 בסך של 0.5 מיליון דולר וקיטון של 0.4 מיליון דולר ברווח הנקי.
דיבידנד: דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד במזומן לבעלי המניות בהיקף של 3 מיליון דולר (כ-10.8 מיליון שקל). היום הקובע לחלוקה הינו ה- 7 ביוני 2017 והדיבידנד ישולם ב-21 ליוני.
יגאל זמיר, מנכ"ל ונשיא תאת טכנולוגיות: "ברבעון הראשון הצגנו תוצאות חזקות עם גידול במכירות של 14.8% בהשוואה לרבעון הראשון של 2016, בעיקר כתוצאה מתוצאות חזקות בפעילות מחליפי החום ועסקי שיפוץ כני הנסע ולהבי מנוע. בנוסף, היעילות שלנו ומהלכי החיסכון בעלויות המשיכו להניב פירות. אנו עובדים על שיפור תזרים המזומנים, ובמהלך הרבעון היקף המזומנים והפקדונות לטווח קצר גדלו ב-2.4 מליון דולר, וכל אלה אפשרו לנו להכריז על חלוקת דיבידנד בהיקף של 3 מיליון דולר, ולהחזיר ערך לבעלי מניותינו".

אודות תאת טכנולוגיות:
תאת טכנולוגיות, אשר נוסדה בשנת 1985 ונמצאת בשליטת קרן הפרייבט אקוויטי פימי (59.5%), היא ספקית מובילה של שירותים ומוצרים בתחום התעופה האזרחית והביטחונית וכן לתעשיות ההגנה הקרקעית. החברה פעילה בארבעה תחומי פעילות:
1) OEM – מוצרים ופתרונות להחלפת ומעבר חום.
2) אספקת שירותי תחזוקה למחליפי חום.
3) MRO – שירות ותחזוקה ותיקון של רכיבי תעופה.
4) שיפוץ וציפוי להבי מנועי סילון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il