TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שריה אורגד, סמנכ"ל בכיר בבורסה לני"ע


לוגו הבורסה
"פעילות האלגוטריידינג הינה מבורכת ותורמת רבות להגברת הנזילות בבורסה; הבורסה פועלת לקידום פעילות זו, לרבות על דרך של עידוד פיתוח מערכות מסחר תומכות אלגו"

"פעילות האלגוטריידינג הינה מבורכת ותתרום רבות להגברת הנזילות בבורסה, אך הדבר מחייב הסדרה על מנת להוציא את החאפרים וזירות הסוחר החוצה"
כך אמר שריה אורגד, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי בבורסה לניירות ערך בתל אביב, בכנס "אלגוטריידינג 2017" של HIT מכון טכנולוגי חולון, שנערך ביום חמישי האחרון בבורסה לניירות ערך בתל אביב."פעילות האלגוטריידינג הינה מבורכת להגברת הנזילות בבורסה למשקיעי הריטייל, אך מחייבת הסדרה על ידי הרגולטור על מנת להוציא החוצה את החאפרים וזירות המסחר שעלולים לפגוע בציבור זה". כך אמר היום שריה אורגד, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי בבורסה לניירות ערך בתל אביב, בכנס "אלגוטריידינג 2017" של HIT מכון טכנולוגי חולון, שנערך ביום חמישי האחרון בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

עוד הוסיף אורגד, כי "התכנית האסטרטגית החדשה של הבורסה שמה דגש על הגדלת הנזילות תוך מציאת פתרונות ומתן תמריצים שיעודדו פעילות של סוחרים בכלל ושל סוחרי האלגוטריידינג בפרט בקרב משקיעי הריטייל. צעדים נוספים שהבורסה נוקטת הינם עידוד פעילות של ריטייל ברוקר, שיאפשר למשקיעי הריטייל לסחור בקלות ולהשתתף בהנפקות בבורסה. כמו כן, פנינו לפיקוח על הבנקים על מנת שיאפשר לבנקים לפעול כעושי שוק במניות ".
לדברי זיו פניני, מנהל נגזרים וסיכונים פיננסיים ב-IBI שירותי בורסה: "ניסיון ללכת נגד האלגוטריידינג מזכיר את הפגנות העגלונים נגד המכוניות בתחילת המאה הקודמת, אז עדיף להסדיר את זה. פעילות אלגוטריידינג ע"י מספר רב ומגוון של מכונות הפועלות ע"י כללים ברורים היא אבן יסוד לשיפור הנזילות והצמדת מחיר הנכסים לערכם האמיתי. מכונות אלו יכולות ליצור נזילות ולעזור למשקיעי הערך הגדולים הפועלים לטווח ארוך".

את הכנס פתח ד"ר רפאל ברכאן, מנכ"ל ע.י.י.ט – חברת היישום של HIT מכון טכנולוגי חולון, שסיפר על תכנית האלגוטריידינג של HIT, שהושקה לאחרונה ומקבצת סביבה מומחים מתחומים שונים, כגון: שוק ההון, מחשבים, לוגיקה ועוד. לדבריו, "התוכנית שמה דגש על הצדדים היישומיים של המסחר האוטומטי ומקנה לבוגריה 'ארגז כלים' מתקדם לפיתוח ה'מוח' של המערכת – אלגוריתם המסחר".

לדברי מנחם רינשמידט, ראש תכנית האלגוטריידינג ב-HIT, מכון טכנולוגי חולון, "במשבר של 2008 כשכולם הפסידו, סוחרי האלגוטריידינג דווקא הרוויחו. חשוב להבין, שגם אלגוריתם טוב יכול להפסיד כסף בעקבות העדר מודול ניהול סיכונים שמבקר 'ומשגיח' על פעולת המערכת. הבשורה שלנו היום היא הדור החדש של האלגוטריידינג – מחוללי רובוטים, שבדומה למחוללי יישומים בזמנו, יקצרו ויפשטו מאוד את תהליכי הפיתוח של רובוטים למסחר אוטומטי. אני צופה שגם בנושא הזה תצא תורה מציון (או מחולון)".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il