TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגב' שלי רייס בר-אל תמונה למנהלת אגף הלקוחות בחטיבה למידע ולסטטיסטיקה


בנק ישראל
מנהל החטיבה למידע ולסטטיסטיקה בבנק ישראל, ד"ר איל רוזן, הודיע על מינויה של הגב' שלי רייס בר-אל למנהלת אגף הלקוחות בחטיבה. הגב' רייס תחליף את מר יאיר חיים, הפורש מהבנק בקרוב.

שלי תעמוד בראש אגף לקוחות האמון על זיהוי ואפיון צרכי הנתונים והמידע של חטיבות הבנק ושל הוועדה המוניטארית, לרבות ייזום סגירת פערים במידע הנחוץ לניהול מדיניות הבנק ולמילוי תפקידיו. בנוסף, האגף מנהל את ערוצי ההנגשה המרכזיים של המידע הסטטיסטי בתוך הבנק ובאתר האינטרנט, אחראי על הטיפול בפניות הציבור לקבלת מידע, ומרכז את הדיווחים של בנק ישראל על הסטטיסטיקה הפיננסית למוסדות הבינלאומיים וללשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

הגברת רייס בר-אל בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים; בוגרת המכללה לביטחון לאומי ובעלת תואר שני במדעי המדינה-ביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה.
שלי החלה את דרכה המקצועית בבנק ישראל בשנת 1997 במחלקת הפיקוח על מטבע חוץ, ובמהלך השנים שימשה כמנהלת צוות התכנון המוניטארי במחלקת פעילות המשק במטבע חוץ. מאז שנת 2008 היא משמשת כמנהלת יחידת לקוחות וכלכלה בחטיבה למידע ולסטטיסטיקה.
שלי תושבת מבשרת ציון, נשואה ואם לשניים.

ד"ר איל רוזן, מנהל החטיבה למידע ולסטטיסטיקה: "שלי מביאה לתפקיד ידע רב וניסיון ארוך שנים במגוון תפקידים בבנק ישראל, אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה.
בהזדמנות זו, אני מבקש לאחל למר יאיר חיים הצלחה בהמשך דרכו, ולהודות לו על שנים רבות במסגרתן תרם, בתפקידיו השונים, לעיצוב המדיניות בבנק ישראל".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il