TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וונטייז מרחיבה פעילותה ביבשת אפריקה


וונטייז
המתווה המתגבש בדרום אפריקה כולל הכנסת מינימום של כ-1 מיליון דולר בשנה הראשונה

נועם יוסיפידס מנכ"ל וונטייז אומר:" המגעים המתהווים באפריקה הם המשך ישיר לאסטרטגיה של וונטייז להרחיב פעילות בשווקים הבינלאומיים. העיסקה בדרום אפריקה היא נדבך נוסף בעיסקאות בהן יש התחייבות מינימום בדומה למודל העיסקה עם טריפל סי עליה הודענו לאחרונה. הפעילות הגלובלית שלנו מתרחבת גם בדרום אמריקה בה נרשם גידול מתמשך במספר הלקוחות בברזיל".

וונטייז מתכבדת להודיע בזאת, כי היא מנהלת בימים אלה מו"מ בעניין הפצת שירותי החברה במדינות שונות:
ניהול מו"מ עם CrystalWeb אשר למיטב ידיעת החברה וכפי שנמסר לה מאת CrystalWeb, הינה ספקית שירותי אינטרנט בדרום-אפריקה. על-פי המו"מ מתגבש, בכוונת CrystalWeb לשווק ולהפיץ ללקוחותיה בדרום-אפריקה את שירותי ה-"SmartVOD" של החברה, ובין השאר באמצעות ספקי אינטרנט נוספים במדינה עמם מקיימת CrystalWeb שיתופי פעולה בתשתית והפצת אינטרנט, ובשלב הראשון בתחום השכרה ומכירה של פרטי תוכן (TVOD ו-EST).
על-פי המתווה המתגבש, יחלקו הצדדים ביניהם את ההכנסות המתקבלות מן השירותים (לאחר ניכוי הוצאות מוסכמות), אולם החברה תהיה זכאית לסך מינימלי לשנה של 960,000 דולר ארה"ב, אשר ישולם לה על-פני השנה הראשונה של ההסכם. ככל שחלקה של החברה בהכנסות כאמור יעלו על סך זה, ישולם לה ההפרש על בסיס חודשי. בכוונת הצדדים להשיק את שיתוף הפעולה ללקוחות במהלך חודש ספטמבר 2017, למשך שנה אחת, עם אופציה להאריך בשנתיים נוספות. בשלב זה לא ניתן להעריך מתי יושלם המו"מ.
כמו כן מנהלת החברה מו״מ ראשוניים עם קבוצת הסלולר MTN להפצת שירותי ה-"SmartVOD" שלה בקונגו (ברזוויל), מו״מ עם קבוצת הסלולר Vodacom להפצה ברפובליקה של קונגו, מו״מ עם Vodafone להפצת שירותי החברה בזמביה ו-מו״מ עם חברת הסלולר Wind Hellas להפצה ביוון. התנאים המסחריים של המשאים ומתנים דנן טרם נקבעו סופית. בשלב זה לא ניתן להעריך מתי יושלמו המו"מ.


אודות וונטייז
קבוצת וונטייז מספקת שירותי תוכן לפי דרישה במסגרתם מציעה החברה תכנים מסוגים שונים לצריכה על בסיס מנוי, השכרות חד פעמיות, רכישה או צפייה ללא תשלום מבוססת פרסומות. שירות הפרמיום של החברה נקרא "SmartVOD" והינו שירות מרובה-קטגוריות, הכולל סרטים חדשים מהקולנוע ממיטב אולפני הוליווד כגון Disney Pixar, Marvel, Lucasfilm, Warner Brothers, Sony Pictures, Universal, Lionsgate, 20th Century Fox ועוד, לצד סרטי טלוויזיה וקולנוע נוספים, סדרות טלוויזיה, תכני ילדים, הופעות מוזיקליות ותכנים נוספים. היצע התכנים בשירות שונה ממדינה למדינה ומותאם ע"י החברה לשוק היעד. כיום, מעניקה החברה את שירותיה ללקוחות במדינות שונות בעולם, ובין היתר, בישראל, באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il