TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים ממשיכה במגמת הצמיחה


מישורים
בשיעור התפוסה הנוכחי ה-NOI השנתי של הנכס עומד על כ-2.1 מיליון שקל ומשקף תשואה של כ-7%; בתפוסה מלאה תעלה התשואה לכ-9.2%

תרכוש בניין משרדים בעפולה תמורת כ-30 מיליון שקל

בשיעור התפוסה הנוכחי ה-NOI השנתי של הנכס עומד על כ-2.1 מיליון שקל ומשקף תשואה של כ-7%; בתפוסה מלאה תעלה התשואה לכ-9.2%

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: "אנו שמחים לדווח היום על רכישה נוספת שמבצעת החברה בשנת 2017, כאשר גם בנכס זה זיהינו פוטנציאל השבחה גבוה העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה. נציין כי במקביל למו"מ לרכישת הנכס, ניהלנו מגעים להשכרת השטחים הפנויים בנכס, כך שאנו מאמינים שנשיג תשואה גבוהה יחסית על ההשקעה, והשבחה מיידית של הנכס כבר בסמוך למועד הרכישה. בנוסף, כחלק ממהלך לטיוב תיק הנכסים של החברה, חתמנו לאחרונה על הסכם למכירת נכס מניב קטן בבעלותנו באשדוד,שמיצה את פוטנציאל ההשבחה שלו ושאינו עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה הנוכחית. בימים אלה אנו ממשיכים לבחון הזדמנויות עסקיות מעניינות נוספות, וזאת כחלק מכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום הנדל"ן המניב, בישראל וארה"ב".
חברת מישורים - העוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל, בארה"ב ובקנדה – מדווחת כי חתמה על עסקה עם צד ג' שאינו קשור לחברה לרכישת בניין משרדים בעפולה תמורת סך של כ-30 מיליון שקל. השלמת העיסקה צפויה להיות בתוך 60 יום וכפופה לקיומם של תנאים מתלים.

מדובר בבניין הממוקם בסמוך לתחנה המרכזית בעיר על שטח בנוי של כ-7,350 מ"ר, כאשר מתוכו תרכוש החברה כ-5,457 מ"ר המשמשים ברובם משרדים המושכרים למשרדי ממשלה שונים. השטח שאיננו בממכר הינו בבעלות בעלים שונים, בעיקר בבעלות מדינת ישראל ומשמש את משרדי רשות המיסים. בנוסף וכחלק מהממכר כ-100 חניות בשטח של כ-900 מ"ר בסמוך לבניין.

בשיעור התפוסה הנוכחי של כ- 70% עומד הנכס על NOI שנתי של כ-2.1 מיליון שקל, ומשקף תשואה של כ-7%. בנוסף, חתמה החברה על הסכם מותנה להשכרת מרבית השטחים הריקים בנכס, כך שבהנחת תפוסה מלאה, מעריכה החברה כי התשואה תעלה לכ-9.2%. בהתאם, הערכת החברה היא שתשיג תשואה גבוהה יחסית על ההשקעה, והשבחה מיידית של הנכס כבר בסמוך למועד הרכישה. בשלב זה, בכוונת החברה לרכוש את הנכס ממקורותיה העצמיים ללא שימוש במימון חיצוני.

החברה פרסמה בחודש שעבר את התוצאות הכספיות לשנת 2016, המשקפים עליה של כ-44% בהכנסות לשנת 2016 לכ-480 מיליון שקל. מישורים סיימה את שנת 2016 עם עליה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-37.3 מיליון שקל. כמו-כן, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עלה אף הוא בסוף שנת 2016 לכ-415 מיליון שקל. הון עצמי למניה של כ-13.6 שקל, מול מחיר שוק של כ-7.8 שקל למניה.

בחודש ינואר 2017, חתמה החברה על הסכם לרכישת בניין משרדים ומסחר באזור התעשייה של העיר רעננה בתמורה לכ-22.5 מיליון שקל. כיום הבניין מניב NOI שנתי בסך של כ-1.1 מיליון שקל, כאשר להערכת החברה, בהינתן תפוסה מלאה, צפוי הבניין להניב NOI שנתי בסך של כ-2.1 מיליון שקל (משקף תשואת NOI של כ-9%).
חברת מישורים השקעות נדל"ן בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-190 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: מישר) לפי שווי שוק של כ-250 מיליון שקל, והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות), נכון לסוף שנת 2016, הסתכם בכ-415 מיליון שקל. חברת מישורים הינה גם בעלת השליטה (51%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים ופיתוח קרקעות בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-470 מיליון שקל. הונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) של סקייליין, נכון לסוף שנת 2016, הסתכם בכ-701 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים. מנכ"ל החברה הינו מר דניאל לבנטל.


בתמונה : הנכס בעפולה




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il