בהמשך לביטול מס הקנייה על הטלפונים הסלולריים
סאני
סאני תקשורת מדווחת על ביקוש חסר תקדים במכירה המוקדמת למכשיר ה-S8 של סמסונג – כפול מזה של דגם ה-S7
במהלך ה-Pre-sale של מכשירי ה- 8Galaxy S שהחל בחודש אפריל 2017, התקבלו הזמנות מחייבות בכמות המשקפת גידול בשיעור של כ-100% ביחס להזמנות בתקופת ה-Pre-sale של מכשיר ה- 7S
סאני צופה כי הירידה במחירי הסלולר תוביל לעלייה בביקוש למכשירי סמסונג ותשפיע לחיוב על תוצאותיה של החברה
מכשיר ה-S7, על דגמיו, הגדיל ב-2016 את נתח השוק של מוצרי סמסונג בשוק הפתוח אל מעבר לרף 40% והוביל את סאני לצמיחה של 17% במכירות ל-903.2 מיליון שקל
משה פרי, ממלא מקום מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית:
"החדשנות ומגוון היישומים של מכשירי סמסונג, לצד מעמדה העסקי והתחרותי המוביל של סאני יבטיחו את הצלחתנו גם ב-2017"
סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות מדווחת על ביקוש גבוה וחסר תקדים למכשיר ה-Galaxy S8 בשיעור הגבוה בכ-100% מזה לו זכה מכשיר הדגל הקודם של ענקית הסלולר הקוריאנית סמסונג, ה-Galaxy S7, ששימש מנוע הצמיחה העיקרי של סאני במכירות 2016. סאני משיקה היום רשמית את סדרת מכשירי ה-S8 על רקע החלטת משרד האוצר על ביטול מס הקנייה של מכשירים סלולריים.
החברה צופה כי ביטול מס הקנייה יוביל לירידה במחיר טלפונים סלולריים, ובהתאם לעלייה בביקוש בתקופת הוראת השעה, ובכך ישפיע לחיוב על תוצאותיה של החברה. העובדה שהחלטת משרד האוצר התקבלה קודם להשקה הרשמית של מכשיר ה-S8 תסייע למכשירי ה- 8Galaxy S ליהנות מהשלכות ביטול מס הקניה.
סאני מדווחת כי במהלך ה-Pre-sale של מכשירי ה- 8Galaxy S, שהחל בחודש אפריל 2017, קיבלה החברה הזמנות מחייבות בכמות המשקפת גידול בשיעור של כ-100% ביחס להזמנות בתקופת ה-Pre-sale של מכשיר ה- 7Galaxy S, אשר הושק בישראל במהלך חודש מרץ 2016. הגידול בביקוש מראה קורלציה והתאמה לדיווחים גלובליים לגבי הגידול בביקושים למכשיר ביחס למכשיר ה- 7Galaxy S.
סאני נערכת למיצוי הפוטנציאל העסקי ממכירת מכשירי ה-S8 והמוצרים הנלווים באמצעות הסכמי שיווק והפצה אסטרטגיים ושיתופי פעולה עם רשתות השיווק, המפיצים וחנויות הסלולר כדי להבטיח מענה לביקוש הער למכשיר.
סאני תקשורת סלולרית, חברה מובילה בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת סמסונג המספקת פתרון סלולרי שלם ללקוחות, ממשיכה להרחיב ולפתח את כלל ערוצי המכירה בשוק הפתוח, ובכלל זה הגדילה את רשת החנויות שבבעלותה לכדי 17 חנויות. לסאני שיתוף פעולה מלא עם סמסונג העולמית אשר הוביל ב-2016 לאספקת כלל הביקוש למכשיר ה-S7, תוך הגדלת נתח השוק וחדירה למגזרים חדשים ולסגמנטים בתחום הלקוחות העסקיים, ארגוני עובדים ומועדוני צרכנות. סאני, המשמשת כמשווקת המורשה של סמסונג העולמית בישראל בשוק הפתוח, מצליחה להשיג בשוק המקומי נתחי שוק הגבוהים, במונחי כמות מכשירים נמכרת, בהשוואה לנתחי השוק המקובלים בעולם. מכשיר ה-S7, על דגמיו, הגדיל ב-2016 את נתח השוק של מוצרי סמסונג בשוק הפתוח אל מעבר לרף 40% והוביל את סאני לצמיחה של 17% במכירות ל-903.2 מיליון שקל.
סאני גיבשה אסטרטגיה לתמיכה בשותפי ההפצה של החברה המשווקים את מוצרי סמסונג, והרחיבה את שירותי התמיכה הטכנית והתיקונים הניתנים במסגרת רשת החנויות שבבעלותה. סאני מעריכה כי ההיערכות השיווקית והלוגיסטית וכן חיזוק יכולות הרשת במתן שירות למוצרים יאפשרו מיצוי של הפוטנציאל העסקי אותו מזהה החברה עם התחלת שיווקו של מכשיר ה-S8 בישראל. לדעת סאני, מוצר ה-S8 מאפשר שימושיות פורצת דרך במוצרי סמסונג ומספק ערך מוסף חדש ללקוחות. מוצר ה-S8 כולל מערכת מתוחכמת למעקב אחר בריאות פעילותו הגופנית של בעל המכשיר, שימוש בטלפון כמחשב אישי רב עוצמה ואף כסטרימר לטלוויזיה 4K. המכשיר, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, נהנה מהיכולות הגבוהות והיישומים של גוגל המתפתחים בקצב מהיר, בין היתר בכל הקשור לזיהוי קולי.
משה פרי, ממלא מקום מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית, מסר "ההחלטה על ביטול מס הקנייה על מכשירי הסלולר כבר נותנת אותותיה בעלייה משמעותית בביקושים למכשיר ה-S8 של סמסונג. עיתוי ביטול המס ישפיע לטובה על מכירות סדרה זו, שכן הביטול הוחל עוד לפני הגעת המכשירים לישראל והציבור יוכל ליהנות מירידת המחיר המשמעותית על דגמים מתקדמים אלו. הביקוש הגבוה למכשיר חייב את סאני, כמי שמשמשת כמשווקת המורשה של סמסונג בישראל בשוק הפתוח וכמי שפועלת באמצעות מספר רב של ערוצי מכירה ישירה בשוק הפתוח, לבצע היערכות אסטרטגית אל מול כלל הזכיינים והמשווקים כדי לוודא את מקסום הפוטנציאל העסקי שבהשקת ה-S8. ככל שאנו מקיימים קשר הדוק עם שותפינו העסקיים אנו נוכחים לדעת שקיימות הזדמנויות רבות בשוק הסלולר הדורשות מעורבות הדוקה יותר של סאני, ובכדי למצות הזדמנויות אלו אנו נתמוך בפיתוח אסטרטגיות מתאימות גם אצל שותפי ההפצה של סאני לשיווק מוצרי סמסונג הנתמכים על ידנו. סאני הוכיחה בהשקת המוצר הקודם בסדרה, ה-S7, את שיתוף הפעולה הפורה עם סמסונג העולמית ואת יכולתה להשיג צמיחה משמעותית במכירות ובנתח השוק, חרף תנאי שוק מאתגרים בשוק הסלולר המקומי. מוצרי סמסונג מתאפיינים בטכנולוגיה המתקדמת מסוגה ובהתאמה לרמות מחירים המאפשרת פנייה לכלל פלחי השוק באוכלוסייה. ההיערכות השיווקית והלוגיסטית שאנו מבצעים, לצד כוח המותג של סאני והצלחתה העסקית מאפשרים לנו לייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים, כפי שבא לידי ביטוי השנה בשיתוף הפעולה שנחתם עם הוט מובייל, או ביחסינו האסטרטגיים עם רשתות קמעונאיות, שבחלקן מחזיקות בבעלות על זיכיונות ליבוא מכשירי סלולר. החדשנות ומגוון היישומים של מכשירי סמסונג, לצד מעמדה העסקי והתחרותי המוביל של סאני יבטיחו את הצלחתנו גם ב-2017".